Километраж Голф 3 проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
milmom73
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 22 ное 2008 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Километраж Голф 3 проблем

Мнениеот milmom73 » Пон 05 яну 2009 18:17


При стартиране на двигатела на километража се изписва IN 02 нормално ли е и какво означава това




Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пон 05 яну 2009 18:24


Копвам го направо от тук http://vwclub.bg/articles.php?id=13 :wink:


IN00 - всичко е наред.
IN01 - инспекция поради изтичане на определено време (преглед по колата).
IN02 - инспекция след определен пробег.
OEL1 - смяна на масло след определен пробег.
OEL2 - смяна на масло поради изтичане на определено време.

Значи тези неща си ги нагласяш ти, за да ти напомнят. Например:
Аз си нагласям IN01 на 6 месеца и като светне си преглеждам ходовата част; IN02 на 10.000км и като светне - основен преглед по колата (всичко!); OEL1 - на 10.000км - за смяна на маслото; OEL2 - на 12 месеца - пак за смяна на маслото, защото дори и да не се кара, сляд около година си губи свойствата.

Ако не ти се занимава да ги нагласяш тези неща и те дразни да се включват, просто ги направи на много големи цифри и готово (мисля, че максимума беше 30.000км или повече даже)! Но не е препоръчително.

Как се нагласят? Има 2 начина, но ти казвам по-простия:
Даваш на контакт и в същото врема задържаш натиснато копчето за нулиране на дневния километраж, а с другата ръка с един химикал натискаш копчето на часовника за минутите (долното). Така влизаш в "сервизен режим". След това се работи с 2 копчета, едното е това за нулиране на дневния километраж, а другото - копчето на часовника за минутите (долното). С първото сменяш:
IN01 -> IN02 -> OEL1 -> OEL2. А с другото влизаш в съответното меню. След като влезеш - с първото от копчетата въртиш месеците или километрите съответно, а с другото потвърждаваш и излизаш. Накрая махаш контакта и готово.
Другия начих е описан в някакъв руски сайт, ама е по-труден и със същия ефект.

Съветвам като си смениш маслото да си нагласиш съответно OEL1 и OEL2, а сам ще прецениш какъв смисъл да заложиш в инспекциите IN01 и IN02. Аз примерно на IN01 си проверявам ходовата част, а на IN02 правя обстоен преглед на колата. Че по нашите пътища...


Потребителски аватар
milmom73
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 22 ное 2008 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот milmom73 » Вто 06 яну 2009 15:58


Благодаря много за изчерпателната информация



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта