Колеги имам едно дребно но дразнещо нещо в Голфа (Mk4, 1.6, AKL, 98 г):
когато затварям багажника и ми се пуска задната чистачка. На точно определено място се случва, да не прави контакт някъде?
Ако някой да се сеща къде може да е проблема?
Мерси предварително
Задната чистачка се пуска при затваряне на багажника[РЕШЕН!]
-
askin
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Задната чистачка се пуска при затваряне на багажника[РЕШЕН!]
Последна промяна от askin на Пет 09 яну 2009 21:06, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Работата е там, че чистачката се пуска с подаване на положителен импулс на единия от кабелите, а на друия си има постоянно +12V (самоподръжка). Общо кабелчетата са 3, като броим и масата.
Една от възможностите е в самото редукторче да опира пластинката на самоподържащия +.
Другата, по-опасната, е да имаш заголени плюсови кабелчета в маншона, както спомена колегата.
Една от възможностите е в самото редукторче да опира пластинката на самоподържащия +.
Другата, по-опасната, е да имаш заголени плюсови кабелчета в маншона, както спомена колегата.
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
radotom написа:Работата е там, че чистачката се пуска с подаване на положителен импулс на единия от кабелите, а на друия си има постоянно +12V (самоподръжка). Общо кабелчетата са 3, като броим и масата......
Колега несъм съгласен за импулса че са 3 кабелите 3 са ама плюсовия е само един другите два са маса едната е постоянна и е на редуктора а другата идва от релето
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
До сега рових из НЕТ-а за схема и не изнамерих. Но... отворих бумагите
Според схемата масата е само една. Дадена е като клема 31 (всъщност, това е кабел, хванат за корпуса на редуктора с болтче). На клема с №53 идва зелено-черен кабел от реле-време за управление на задната чистачка. Това е пусковия импулс.
На клема с №53а има черно-син кабел, който е реално самоподръжката за връщане в начално положение на чистачката.
И двата кабела (единия през релето) в крайна сметка идват от предпазител №5, захранен веднага след контактния ключ.
Не казвам, че е невъзможно да греша, но все пак схемата е пред мен.
Схемата е за Пассат В3, така, че може да има промяна в цветовете на кабелите, но не ми се вярва.
Според схемата масата е само една. Дадена е като клема 31 (всъщност, това е кабел, хванат за корпуса на редуктора с болтче). На клема с №53 идва зелено-черен кабел от реле-време за управление на задната чистачка. Това е пусковия импулс.
На клема с №53а има черно-син кабел, който е реално самоподръжката за връщане в начално положение на чистачката.
И двата кабела (единия през релето) в крайна сметка идват от предпазител №5, захранен веднага след контактния ключ.
Не казвам, че е невъзможно да греша, но все пак схемата е пред мен.
Схемата е за Пассат В3, така, че може да има промяна в цветовете на кабелите, но не ми се вярва.
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
Колега и аз несъм 100% сигурен при голфа как е но имах такъв случай и затова го казвам може и да има и управление по плюс. На едно приятелче чистачката (задната) тръгваше като се раздруса колата по дупките.Оказа се точно управяващият кабел който излезе че е маса беше се протрил и пипаше по механизма и чистачката тръгваше.Както и да е коли много и вариантите за управление и те 

-
askin
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
a
Bobcho_82 написа:Колега и аз несъм 100% сигурен при голфа как е но имах такъв случай и затова го казвам може и да има и управление по плюс. На едно приятелче чистачката (задната) тръгваше като се раздруса колата по дупките.Оказа се точно управяващият кабел който излезе че е маса беше се протрил и пипаше по механизма и чистачката тръгваше.Както и да е коли много и вариантите за управление и те
колеги странното при мене е че не го прави по дупки даже и при отваряне а само при затваряне на багажника. А това за "клеми, редуктори и т.н" до колкото успях да разкодирам от писаното - значи трябва да отворя вратата на багажника и да видя нещо да ли не дава на късо, нали
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
radotom написа:До сега рових из НЕТ-а за схема и не изнамерих. Но... отворих бумагите
Според схемата масата е само една. Дадена е като клема 31 (всъщност, това е кабел, хванат за корпуса на редуктора с болтче). На клема с №53 идва зелено-черен кабел от реле-време за управление на задната чистачка. Това е пусковия импулс.
На клема с №53а има черно-син кабел, който е реално самоподръжката за връщане в начално положение на чистачката.
И двата кабела (единия през релето) в крайна сметка идват от предпазител №5, захранен веднага след контактния ключ.
Не казвам, че е невъзможно да греша, но все пак схемата е пред мен.
Схемата е за Пассат В3, така, че може да има промяна в цветовете на кабелите, но не ми се вярва.
колега на г4 не е като на б3 релето е в самото моторче и цялото управление е там намери схема за ауди а 4 , а6 комби на г4 и на поло след 98 машинките са еднакви, ана колегата разглоби корите 1 има 2 болта в дражката на вратата после дарпаш всичко е на щипки сваляш машинката разглобяваш я и гледаш
ПС ВНИМАВАЙ при демонтажа на рамото след като го извадиш има зегерка която е захваната за пръскалката тя минава през машинката в средата ако не я махнеш ще скъсаш пръскалката и после ще се пълниш с вода и има вероятност да изгориш моторчето
- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Задната чистачка се пуска при затваряне на багажника
колеги за да не пускам нова подобна тема питам тукaskin написа:Колеги имам едно дребно но дразнещо нещо в Голфа (Mk4, 1.6, AKL, 98 г):
когато затварям багажника и ми се пуска задната чистачка. На точно определено място се случва, да не прави контакт някъде?
Ако някой да се сеща къде може да е проблема?
Мерси предварително
-
askin
- Мнения: 103
- Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Задната чистачка се пуска при затваряне на багажника
badjo-vw написа:колеги за да не пускам нова подобна тема питам тукaskin написа:Колеги имам едно дребно но дразнещо нещо в Голфа (Mk4, 1.6, AKL, 98 г):
когато затварям багажника и ми се пуска задната чистачка. На точно определено място се случва, да не прави контакт някъде?
Ако някой да се сеща къде може да е проблема?
Мерси предварителнозначи имам проблем като на колегата,в смисъл беше като неговия но вече не е-миналата седмица си мих колата и от тогава проблема се промени сега като затварям багажника не тъгва,но тръгва като дам на контакт прави 5 оборота и спира и така на всяко завъртане на ключа
![]()
другото което стана е че централното спря да заключва и отключва багажника и мога само с ключа но още по странното е че ключа отключва веднаж в хоризонтално друг път в вертикално положение
кво може да става
![]()
интересно, явно някъде е влязла вода дет не трябва
- borro
- Мнения: 33
- Регистриран на: Вто 12 авг 2008 8:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Имам сходен проблем с Г4 вариант.
Машинката на моторчето на задната чистачка работи постоянно. При разглобяване на кората на вратата се оказва, че се пълни с вода.
Ако някой е разглобявал, би ли споменал дали цицката през която излиза водата е неподвижна спрямо рамото. При сваляне на капака на самата машинка видях една тръбичка водеща към цицката, която в края си е лошо нацепена. Имам мисли, че от там идва проблема с теча. Двете според мен трябва да са едно цяло.
Следващи проблеми:
- машинката се пълни с вода, която в последствие се стича върху тоците на централното на вратата.
- оттам идва сигнализация на таблото за отворена задна врата.
- оттам на алармата и става нещо.
Съвета ви е, има ли оправяне на теча, или да търся нова. Вариант 2 колко ще ми струва.
Поздрави.
Машинката на моторчето на задната чистачка работи постоянно. При разглобяване на кората на вратата се оказва, че се пълни с вода.
Ако някой е разглобявал, би ли споменал дали цицката през която излиза водата е неподвижна спрямо рамото. При сваляне на капака на самата машинка видях една тръбичка водеща към цицката, която в края си е лошо нацепена. Имам мисли, че от там идва проблема с теча. Двете според мен трябва да са едно цяло.
Следващи проблеми:
- машинката се пълни с вода, която в последствие се стича върху тоците на централното на вратата.
- оттам идва сигнализация на таблото за отворена задна врата.
- оттам на алармата и става нещо.
Съвета ви е, има ли оправяне на теча, или да търся нова. Вариант 2 колко ще ми струва.
Поздрави.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта
