Искам да питам ако налягането на бензина преди(в) инжекторите се повиши с 0.5 бара дали ще има кофти ефект върху ламбда сондата поради обогатяването на сместа и дали може да се компенсира с обедняване на сместа от дебитомера. Става въпрос за 1.3 инжекцион, електронна инжекция с дебитомер от стария тип с потенциометър.
Налага ми се да сменя регулатора за налягане, но оригинален е 230лв а мога да си намеря евтино регулируем, проблема е че регулатора се завинтва на рейката с инжекторите, и регулируемия няма да пасне там. И мисля да го сложа след оригиналния който пропуска бензин през мембраната. За целта трябва да махна вакуума, но ще държи по-високо налягане. Мислех си да изтърбуша някак си оригиналния ако някой е изтърбушвал такъв регулатор нека даде някакви наставления.
Дайте идеи кое е по-лесно да пусна системата на по-високо налягане или да изтърбуша оригиналния.
П.С. Сега се замислям че с годините пружината на регулатора може да е умекнала и дори без вакуума да държи правилно налягане и да стана без никакви проблеми, но все пак ако някой е правил подобно нещо нека сподели опит.
П.С.2 Какаво ще кажете за идеята да сложа новия регулатор преди рейката с помощта на един тройник, така няма да правя промени по стария, а само ще го запуша.
Налягане на бензина - инжекцион
- stefan_milk
- Мнения: 179
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Милковица,обл.Плевен
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта