Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
exp626
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 27 фев 2008 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ

Мнениеот exp626 » Пет 16 яну 2009 13:34


Здравейте колеги
Имам следното питане:
Дали е възможно смяната на хидравличните повдигачи и на гумичките на клапаните на Голф 3 1,8 ААМ без да се сваля главата, а само разпределителния вал.
Някой да сподели ако го е правил.

Благодаря Ви предварително




Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ

Мнениеот jagler » Пет 16 яну 2009 20:07


да може :wink:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ

Мнениеот andro_ » Пет 16 яну 2009 20:09


Може,но е по-лесно да се свали главата.И по-удобно и по-бързо.Ще се набуташ за една гарнитура...


bak6i6a
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 21 авг 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ

Мнениеот bak6i6a » Съб 17 яну 2009 13:08


Колега за да си смениш гумичките така или иначе се свалят и повдигачите,не е нужно да се сваля главата цялата процедура трае около два часа,ако някой иска да ти сваля главата на мотора значи иска да ти свали и твоята като ти вземе доста повече пари


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ

Мнениеот joker » Съб 17 яну 2009 18:52


exp626 написа:Здравейте колеги
Имам следното питане:
Дали е възможно смяната на хидравличните повдигачи и на гумичките на клапаните на Голф 3 1,8 ААМ без да се сваля главата, а само разпределителния вал.
Някой да сподели ако го е правил.

Благодаря Ви предварително

А защо ще вършиш половинчати работи???Гумички,водачи,припасване на клапани....всичко се прави наведнъж...иначе пак ще го правиш след 10 000 км....а за повдигачите си помисли..ако не си сигурен,че са за смяна не ги пипай,че ще се нагълточиш с някои ментета!!!


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ

Мнениеот andro_ » Съб 17 яну 2009 19:57


joker написа:А защо ще вършиш половинчати работи???...

:!: :wink:


Потребителски аватар
exp626
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 27 фев 2008 15:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ

Мнениеот exp626 » Съб 17 яну 2009 21:03


Благодаря за мненията Ви

мотора работи без проблеми няма разход на масло.
До сега съм го сменял два пъти.Първият път на 5000, а след това на 7000 без никакъв разход.
Просто имам чукане сутрин при палене за няколко секунди(2-3сек.), което ме дразни.
Първо използвах Мегуин 10w40, но с него тракаше много шумно, след това отново 10 W40 на Ликюи Моли с MS2 добавката, тук тракането леко се намали, а сега съм с 15w40 на Политрон(полусинтетика), отново тракат,общо взето като с Ликюи Молито.
Та по тези причина съм се насочил към повдигачите и мисля сам да си правя тази манипулация, както всички ремонти по голфа до сега. На майстори нямам доверие особенно след, като ми слагаха газта(бяха ми направили суматия поразии).
Бих искал да споделя, че когато бях с Ликюи Моли при температури под 0-та повдигачите не тракаха, а при по топло се чуваха.По тази причина реших да сложа една идея по гъсто т.е. 15w40, но сега си тракът и при под 0-та.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ

Мнениеот joker » Нед 18 яну 2009 0:08


Ами ще ти тракат!!!!Маслото трябва да е 10W40,а не 15W40... освен това да ти тракат 2-5 сек е нормално!!!нищо не пипай щом нямаш разход на масло!!!!А ако след време ще правиш сервиз на главата алгоритъмът е ....шлайф,припасване на клапаните,нови водачи на клапаните,нови гумичкин,нова гарнитура на главата ,нови гарнитури на всмукателните и изпускателните колектори....ако ти кажат да правиш друго не им вярвай....аз вече опитах и се убедих кое е правилното!!!


bak6i6a
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 21 авг 2007 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ

Мнениеот bak6i6a » Нед 18 яну 2009 9:38


А дали е задължително смяната на водачите ако не са износени,защото като чета излиза,че едва ли не при смяна на гумичките да се сменят и водачите


Потребителски аватар
guzarin
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ

Мнениеот guzarin » Нед 18 яну 2009 10:33


Колега това тракане е напълно нормално при паленето сутрин. Недей да пипаш защото няма нужда. И аз така една сутрин ме издразни и отивам на майстор и той ми вика, че всичко си е ок просто защото са хидравлични и в началото е нормално за малко да потропат .


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ

Мнениеот andro_ » Нед 18 яну 2009 11:13


Ако се свали цялата глава за смяна на повдигачи (те не са евтини,8-те бройки са към 100 лв,ако не и повече),аз определено бих сменил и водачите (не са скъпи),припасване на клапани и така поне знаеш,че дълго време нито ще гори масло,нито ще трака,нито пък ще има проблеми с херметичност.Но всеки знае за себе си.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта