Здравейте колеги
Имам следното питане:
Дали е възможно смяната на хидравличните повдигачи и на гумичките на клапаните на Голф 3 1,8 ААМ без да се сваля главата, а само разпределителния вал.
Някой да сподели ако го е правил.
Благодаря Ви предварително
Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ
Може,но е по-лесно да се свали главата.И по-удобно и по-бързо.Ще се набуташ за една гарнитура...
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 21 авг 2007 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ
Колега за да си смениш гумичките така или иначе се свалят и повдигачите,не е нужно да се сваля главата цялата процедура трае около два часа,ако някой иска да ти сваля главата на мотора значи иска да ти свали и твоята като ти вземе доста повече пари
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ
exp626 написа:Здравейте колеги
Имам следното питане:
Дали е възможно смяната на хидравличните повдигачи и на гумичките на клапаните на Голф 3 1,8 ААМ без да се сваля главата, а само разпределителния вал.
Някой да сподели ако го е правил.
Благодаря Ви предварително
А защо ще вършиш половинчати работи???Гумички,водачи,припасване на клапани....всичко се прави наведнъж...иначе пак ще го правиш след 10 000 км....а за повдигачите си помисли..ако не си сигурен,че са за смяна не ги пипай,че ще се нагълточиш с някои ментета!!!
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ
joker написа:А защо ще вършиш половинчати работи???...


Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ
Благодаря за мненията Ви
мотора работи без проблеми няма разход на масло.
До сега съм го сменял два пъти.Първият път на 5000, а след това на 7000 без никакъв разход.
Просто имам чукане сутрин при палене за няколко секунди(2-3сек.), което ме дразни.
Първо използвах Мегуин 10w40, но с него тракаше много шумно, след това отново 10 W40 на Ликюи Моли с MS2 добавката, тук тракането леко се намали, а сега съм с 15w40 на Политрон(полусинтетика), отново тракат,общо взето като с Ликюи Молито.
Та по тези причина съм се насочил към повдигачите и мисля сам да си правя тази манипулация, както всички ремонти по голфа до сега. На майстори нямам доверие особенно след, като ми слагаха газта(бяха ми направили суматия поразии).
Бих искал да споделя, че когато бях с Ликюи Моли при температури под 0-та повдигачите не тракаха, а при по топло се чуваха.По тази причина реших да сложа една идея по гъсто т.е. 15w40, но сега си тракът и при под 0-та.
мотора работи без проблеми няма разход на масло.
До сега съм го сменял два пъти.Първият път на 5000, а след това на 7000 без никакъв разход.
Просто имам чукане сутрин при палене за няколко секунди(2-3сек.), което ме дразни.
Първо използвах Мегуин 10w40, но с него тракаше много шумно, след това отново 10 W40 на Ликюи Моли с MS2 добавката, тук тракането леко се намали, а сега съм с 15w40 на Политрон(полусинтетика), отново тракат,общо взето като с Ликюи Молито.
Та по тези причина съм се насочил към повдигачите и мисля сам да си правя тази манипулация, както всички ремонти по голфа до сега. На майстори нямам доверие особенно след, като ми слагаха газта(бяха ми направили суматия поразии).
Бих искал да споделя, че когато бях с Ликюи Моли при температури под 0-та повдигачите не тракаха, а при по топло се чуваха.По тази причина реших да сложа една идея по гъсто т.е. 15w40, но сега си тракът и при под 0-та.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ
Ами ще ти тракат!!!!Маслото трябва да е 10W40,а не 15W40... освен това да ти тракат 2-5 сек е нормално!!!нищо не пипай щом нямаш разход на масло!!!!А ако след време ще правиш сервиз на главата алгоритъмът е ....шлайф,припасване на клапаните,нови водачи на клапаните,нови гумичкин,нова гарнитура на главата ,нови гарнитури на всмукателните и изпускателните колектори....ако ти кажат да правиш друго не им вярвай....аз вече опитах и се убедих кое е правилното!!!
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 21 авг 2007 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ
А дали е задължително смяната на водачите ако не са износени,защото като чета излиза,че едва ли не при смяна на гумичките да се сменят и водачите
- guzarin
- Мнения: 135
- Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ
Колега това тракане е напълно нормално при паленето сутрин. Недей да пипаш защото няма нужда. И аз така една сутрин ме издразни и отивам на майстор и той ми вика, че всичко си е ок просто защото са хидравлични и в началото е нормално за малко да потропат .
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Смяна на повдигачи и гумички на клапаните-Голф 3 1,8 ААМ
Ако се свали цялата глава за смяна на повдигачи (те не са евтини,8-те бройки са към 100 лв,ако не и повече),аз определено бих сменил и водачите (не са скъпи),припасване на клапани и така поне знаеш,че дълго време нито ще гори масло,нито ще трака,нито пък ще има проблеми с херметичност.Но всеки знае за себе си.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта