не пали на бензин а на газ работи без проблем
-
popaslaptopa
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
не пали на бензин а на газ работи без проблем
Колеги имам странен проблем на Голф 3 1.8 55KW Колата не иска да работи на бензин изобщо нито като е студена нито като е топла. Сутрин в студеното припалва и изгасва веднага ако успея да натисна газта на време я задържам на около 2000 оборота и така докато стопли малко за да я обърна на газ, ако пусна педала за газта падат оборотите рязко и изгасва мина ли на газ никакви грижи върви, пали, и всичко друго. Естественно ходих при най различни "факири" в следствие на което смених: термо датчика, стъпковото моторче и почистих потенциометъра на дроселовата клапа. Резултат никакъв. Ако имате някакви идеи моля споделете ги. Предварително Ви благодаря!
- m2595
- Мнения: 1027
- Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
- Автомобил: Mercedes W124 250D
- Двигател: OM602
- Местоположение: Провадия
Re: не пали на бензин а на газ работи без проблем
Свещи, кабели на свещи, дистрибуторна капачка и палец, бензинов филтър. Те как са? 
-
popaslaptopa
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: не пали на бензин а на газ работи без проблем
Свещите са подмени с нови, кабелите са мерени, налягането на горивото също помпата го вдига и клапана го задържа в необходимите граници.
Забравих да спомена че е моно инжекцион а газовата е най-обикновенна.
Забравих да спомена че е моно инжекцион а газовата е най-обикновенна.
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: не пали на бензин а на газ работи без проблем
На първо време си откачи плюса на акумулатора за 10 минути и тогава пробвай.
-
popaslaptopa
- Мнения: 5
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: не пали на бензин а на газ работи без проблем
и това /откачане на акумулатора/ е пробвано НЕ дава резултат.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: не пали на бензин а на газ работи без проблем
А бензинова помпа? Провери ли?
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: не пали на бензин а на газ работи без проблем
Най-добре сподели това, което си описал с Vaskoto 1 на ЛС.
Иначе popaslaptopa, така по описанието нещата според мен сериозно клонят към ламбда сонда. Другият вероятен вредител може да е ТПС. Писал си че си почиствал(но това не може да възстанови износените писти) потенциометъра, вероятно имаш предвид ТПС-а. Той е плочка захваната от дясно с четири винтчета за моното. Помпата как я измери, че подава необходимото налягане?
Карал ли си стотици километри на газ без да си обръщал на бензин?
Кабели, палец, дистр. капачка и свещи няма как да са, щом ти работи нормално на газ.
Иначе popaslaptopa, така по описанието нещата според мен сериозно клонят към ламбда сонда. Другият вероятен вредител може да е ТПС. Писал си че си почиствал(но това не може да възстанови износените писти) потенциометъра, вероятно имаш предвид ТПС-а. Той е плочка захваната от дясно с четири винтчета за моното. Помпата как я измери, че подава необходимото налягане?
Карал ли си стотици километри на газ без да си обръщал на бензин?
Кабели, палец, дистр. капачка и свещи няма как да са, щом ти работи нормално на газ.
Re: не пали на бензин а на газ работи без проблем
Колега имах същият проблем. Смених три сервиза и от трите не съм доволен.Не направиха нищо съществено. Накрая проблема си го реших сам. Ще ти опиша моите патила и дано в това видиш някакво решение.
От Бургас съм, и винаги ползвам услугите на сервиз "Муни" - първо при тях отидох.
1. Смениха ми де що имаше филтър и накрая НИЩО!
Почнах да се съмнявам за помпата, дори си бях заделил 300лв. за нова и смяна?!
2. После посетих сервиз "Кафеджиев" - там срещу 50лв. ми казаха, че са ми сменили някакъв бушон и проблема бил разрешен.
Взех колата и наистина вървеше и на бензин и на гас. - е поне помпата беше здрава. На другият ден обаче акумулатора се беше разредил. - Бяха забравили някакъв мост по таблото с бушони. След няколко дена обаче проблема пак се върна. Проблема ми беше едно към едно както ти го описваш. Принудих се да отида при трети "разбирко".
3.Посетих един сервиз в "Комлука" - или по-точно отидох при Деян (който е от Бургас може да го знае). Там става със записване (като в болница)и се почна: смяна на свещи (нищо им нямаше ама на), диагностики на помпи на момпи и др. - 3 часа на студа и накрая се оказа следното:
4. Така аз си оправих проблема: купих си присадка за бензина, откачих клемите на акумулатора за около 15 мин. и с прекъсвания и мъки изгорих около половин резервоар с гориво и нещата станаха. Не съм "специалист", споделям си патилата, защото заради "специалисти и дървени професори" изгубих около 250лв. и незнам колко време и нерви, а реших проблема си с една присадка и 10-15л. бензин.
И накрая ми се ще да кажа на всички пишман "майстори" от къде идва проблема с гаста при Golf. "Майстори" електронната система на голфа е една от малкото(поне голф 3) които трудно се нагаждат към газово запалване (с времето се натрупва грешка)и затова е нуждата от разреждане, сиреч махането на клемите. Другият проблем идва от нискокачествените бензини които ползваме - застоявайки в резервоара те се разграждат при което се образува утаика която налепя по горивната система и т.н......
От Бургас съм, и винаги ползвам услугите на сервиз "Муни" - първо при тях отидох.
1. Смениха ми де що имаше филтър и накрая НИЩО!
Почнах да се съмнявам за помпата, дори си бях заделил 300лв. за нова и смяна?!
2. После посетих сервиз "Кафеджиев" - там срещу 50лв. ми казаха, че са ми сменили някакъв бушон и проблема бил разрешен.
Взех колата и наистина вървеше и на бензин и на гас. - е поне помпата беше здрава. На другият ден обаче акумулатора се беше разредил. - Бяха забравили някакъв мост по таблото с бушони. След няколко дена обаче проблема пак се върна. Проблема ми беше едно към едно както ти го описваш. Принудих се да отида при трети "разбирко".
3.Посетих един сервиз в "Комлука" - или по-точно отидох при Деян (който е от Бургас може да го знае). Там става със записване (като в болница)и се почна: смяна на свещи (нищо им нямаше ама на), диагностики на помпи на момпи и др. - 3 часа на студа и накрая се оказа следното:
4. Така аз си оправих проблема: купих си присадка за бензина, откачих клемите на акумулатора за около 15 мин. и с прекъсвания и мъки изгорих около половин резервоар с гориво и нещата станаха. Не съм "специалист", споделям си патилата, защото заради "специалисти и дървени професори" изгубих около 250лв. и незнам колко време и нерви, а реших проблема си с една присадка и 10-15л. бензин.
И накрая ми се ще да кажа на всички пишман "майстори" от къде идва проблема с гаста при Golf. "Майстори" електронната система на голфа е една от малкото(поне голф 3) които трудно се нагаждат към газово запалване (с времето се натрупва грешка)и затова е нуждата от разреждане, сиреч махането на клемите. Другият проблем идва от нискокачествените бензини които ползваме - застоявайки в резервоара те се разграждат при което се образува утаика която налепя по горивната система и т.н......
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта