Проблем с Температура и Ланда .....

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Проблем с Температура и Ланда .....

Мнениеот Exell » Сря 21 дек 2005 16:39


Здравейте , изчетох всички теми свързани с мойте проблеми и просто не намерих адекватно решение на моят проблем.....
Значи от няколко дни колата като я запаля и стрелката на температурата се вдигаше за 1 минута най горе и започваше да свети лампата за водата.... няма кола , която да загрява толкова бързи и започнах да си търся проблема.... изчетох целият форум и ... дотук нищо а смених....
1. Датчик за температурата (тоя черният с жълто).
2. Датчик за перката
3. Термостат

Сега след всичкото това , стрелката се нормализира малко , но пак си държи 100-110 градуса а перката първата степен се включва на 110 :shock . Почистих всички клеми дето може , прегледах кабелите дето се виждат....

Та въпроса ми е към всички , но най-вече и към Васко...

Може ли проблема да ми е свързан с жиците или таблото защото не остана нищо за смяна..... имам си антифриз , имам си термостат, имам си водна помпа.... Моля за вашата помощ.... мерси предварително .

И още един проблем , свети ми червената лапичка на ланда контрола.... тоест + .... ?

Колата е с Голф 3 с мотор 1.4 ABD .




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 21 дек 2005 16:41


:dontknow: трябва да я видя...


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 21 дек 2005 16:44


Не подценявай и таблото с уреда в края на веригата е то ;)


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Сря 21 дек 2005 17:29


vaskoto1 написа::dontknow: трябва да я видя...


За съжаление от толкова работа нямам време да мина покрай теб :cry:

L&R написа:Не подценявай и таблото с уреда в края на веригата е то ...


Просто ми скъса нервите тая кола и ми иде.... да я засиля някъде . Таблото ще се мъча да го разглобя , но все пак стрелката ми работи защото се движи до 110 градуса , а според мен ако беше от таблото не би трябвало да мърда изобщо или греша....

Никой ли не е имал подобен проблем , един приятел от сервиз сподели , че доста често на пасати и голфове се случва това с стрелката , но не знае какво е решението . Спомена за датчика ама аз него го смених...... :cry:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 21 дек 2005 17:37


Имам едно табло от същия голф. Мога да ти го дам да пробваш с него и да видиш дали там е проблема.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 21 дек 2005 17:40


Вземи от Vasstopa таблото това е най-чистия начин, а иначе дефекти всякакви.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Сря 21 дек 2005 18:34


имах същия проблем с пасат 1.8ABS 92г -оказа се датчика на водата -този с 4или 6 крачета беше-смених го и всичко се оправи


Потребителски аватар
vwtuner
Мнения: 409
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 23:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vwtuner » Сря 21 дек 2005 18:46


4 са :)
има с 2 и с 4
и аз го смених... имаше бразилски или некъв такъв за 20 и оригинален (деа знам дали е оригинален всъщност) за 30 :)


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 21 дек 2005 20:54


Индикатора(уредчето за температурата) вътре в таблото също се калибрира.Ако е пипано от някой преди тебе, после става много трудно да се калибрира на ново.Аз моя го бях разбазикал и после видях голям зор.има една врътка която дава предварение а другата е за напрегнатост.Начина за проверка на реалната температура е, чрез мултимер и термосонда.Мултимерите се продават от 14лв нагоре и си вървят с термо сондата.Лепиш сондата за колекторчето дето е датчика палиш колата и гледаш как се покачва температурата.Гледаш кога ти се вклучва перката, кога ти се отваря термостата и накрая, дали вътре на уреда температурата е същата като тази дето ти показва мултимера.Един колега ми каза че за около 10 лв имало сондичка с схемичка и дисплейче.Т.е. можеш да си го сложиш за постоянно.Ако направиш всичко това и има разминаване между показанията на таблото и мултимера, ти си решавай дали да си играеш да калибрираш или да го сменяш.Аз изгорях за около 10 лв газ докато го калибрирам.


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Сря 21 дек 2005 22:37


ANNIHILATOR благодаря ти много..... утре по време на работа ще се мери :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта