възникна доста неопределим проблем
историята:
Голф 3, АБФ двигател, К&N, РемОЗ, БРИСК свещи, окачване нема значка
гледа се доволно добре
и се кара пак така
и изведнъж след доволно попържване се решава да се кара от 52 годишен младеж и кво - колата се чуди, пърди, прекъсва
това 1300-2700 оборота
предполагаем проблем - позиционер на жилото на газта - гаден потенциометър
всичко друго е наред
нагоре в 3000-7000 нема пробс
така неколко дни
и после малко ламарини се правят
и после пак така
само веднъж се появи и....
на другия ден не запали
запали трудно
изолиране на проблема с потенциометъра
и забелязване на друг - датчик на маховика
чекване с ВАГ туулс и той вика глупости много
чекване пак и точно тоя (импулсен) дава фира
оправяне някак си стария (100% работещ вече)
чекване пак
палене
нема пробс
каране-спиране-каране-спиране
леко се появи пак пробса с малките обороти
каране-спиране....
и на сутринта йок
пфуу
намиране на нов датчик (импулсен)
чекване първо на ВАГ и ....!!!!
нема грешки
а сеа
не пали и не пали
луди неща
проверка - хол, температурен, делко, дистрибуторна, регулатор на налягането, помпи и т.н.
йок
дюзи - 66-67 мс
ужас
свещи (30 ина пъти подсушавани)
продължават дюзите
смяна на прословутия датчик
пак същото
компира не отчита грешка
той ли не е наред
чипа не мое да се скапе просто така
мап-а също не играе толкоз голяма роля
бахти - толкоз време се чудя как и как да ги усиля да плюят повече и сега не моа да ги спра
некой идея да има
че аз вече се чеша по кратуната
Проблеми със запалването - стъпки и решението
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблеми със запалването - стъпки и решението
Последна промяна от opipva4a на Пон 26 дек 2005 9:45, променено общо 2 пъти.
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
мокрят се щото не пали
плювалките текат направо
66-67 мс при 1-6
странното е че не отчита грешка на ВАГ
нищо
единственното което отчита е дюзите и температура на мотора
нито обороти
пробвани - наред са и двата
т на входящ - не е мисля чак толкоз важна - дали е студен или топъл
при повечето вакуумите не работят
т на двигателя - нагряване с духалка - проба
леко по-добре (пали само във 2-ри цилиндър примерно)
плювалките текат направо
66-67 мс при 1-6
странното е че не отчита грешка на ВАГ
нищо
единственното което отчита е дюзите и температура на мотора
нито обороти
пробвани - наред са и двата
т на входящ - не е мисля чак толкоз важна - дали е студен или топъл
при повечето вакуумите не работят
т на двигателя - нагряване с духалка - проба
леко по-добре (пали само във 2-ри цилиндър примерно)
Последна промяна от opipva4a на Пон 26 дек 2005 10:35, променено общо 1 път.
- opipva4a
- Палячо
- Мнения: 1347
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
само как да обясня на имобилайзера че само ще пробвам
нема как
освен да разглабям и ключалка
а и АБФ са с 4 вида компири
чипове 2 имам - няма да станат
предполагам е само чипа - тогава нема да се размрънка имобилайзера
екуто нема как да сменя - требе да избирам от 30 налични
да бе да
в софия са 2 и не са за мен
лошу
търся компир за проба
щото не съм много сигурен дали проблема е механичен или от компира
нема как
освен да разглабям и ключалка
а и АБФ са с 4 вида компири
чипове 2 имам - няма да станат
предполагам е само чипа - тогава нема да се размрънка имобилайзера
екуто нема как да сменя - требе да избирам от 30 налични
да бе да
в софия са 2 и не са за мен
лошу
търся компир за проба
щото не съм много сигурен дали проблема е механичен или от компира
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
проблема на колата е че излива много бензин в цилиндрите!
има искра, дюзите работят коректно но компира ги държи безумно дълго отворени вследствие на което няма достатъчно въздух да се запали сместа.
запалителната система работи коректно.
горивната система е коректна.
помпата е с нормално налягане.
регулатора е подменян.
компира не дава проблеми! gruebel
най фрапантното е че когато теста се провежда само на контакт компира не дава проблем с хол датчика-казва че всичко е наред без да е въртян мотора... no-no
няма видими дефекти по компира-изгорели писти, елементи или каквото и да е на просто око. lupe
нормалната продължителност на отваряне на дюзите варира между 1 и 5 милисекунди на празен ход.
тука имаме 67-68 милисекунди...
и така днес до 1.30 сутринта...каквото имаше го разглобихме-сглобихме-проверихме-препроверихме-сменихме-върнахме...
само че колата... wavecry
има искра, дюзите работят коректно но компира ги държи безумно дълго отворени вследствие на което няма достатъчно въздух да се запали сместа.
запалителната система работи коректно.
горивната система е коректна.
помпата е с нормално налягане.
регулатора е подменян.
компира не дава проблеми! gruebel
най фрапантното е че когато теста се провежда само на контакт компира не дава проблем с хол датчика-казва че всичко е наред без да е въртян мотора... no-no
няма видими дефекти по компира-изгорели писти, елементи или каквото и да е на просто око. lupe
нормалната продължителност на отваряне на дюзите варира между 1 и 5 милисекунди на празен ход.
тука имаме 67-68 милисекунди...

и така днес до 1.30 сутринта...каквото имаше го разглобихме-сглобихме-проверихме-препроверихме-сменихме-върнахме...
само че колата... wavecry
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Извинявам се, че се намесвам, но нали сме братя. По марка и …съдба. Трябва да си помагаме.
История – няма. Признаци – също. Случи се отведнъж (при мен винаги става така). Предната вечер паркирах, а тази сутрин не запали. Не се и помъчи… Изобщо.
Датчик на Хол и комутатор изглежда работят. Дали работят добре – не знам, но искра на свещите има.
Свещите – нови (почти), с нормален цвят и равномерно износени електроди. Но МОКРИ, т. е. плюе. Не съм демонтирал дюзите, но е видно.
Температурни датчици ще проверявам утре, щото се мръкна. Ама като чета дали има ли смисъл?
Не е пипано нищо по центровката, но утре ще отворя и дистрибутора.
ЕКУ не съм сменял. Но и да искам, едвали ще е лесно осъществимо с този Digijet. Изобщо не ми го споменавайте!
Не мога да помръдна.
История – няма. Признаци – също. Случи се отведнъж (при мен винаги става така). Предната вечер паркирах, а тази сутрин не запали. Не се и помъчи… Изобщо.
Датчик на Хол и комутатор изглежда работят. Дали работят добре – не знам, но искра на свещите има.
Свещите – нови (почти), с нормален цвят и равномерно износени електроди. Но МОКРИ, т. е. плюе. Не съм демонтирал дюзите, но е видно.
Температурни датчици ще проверявам утре, щото се мръкна. Ама като чета дали има ли смисъл?
Не е пипано нищо по центровката, но утре ще отворя и дистрибутора.
ЕКУ не съм сменял. Но и да искам, едвали ще е лесно осъществимо с този Digijet. Изобщо не ми го споменавайте!
Не мога да помръдна.
- popeye
- Мнения: 1253
- Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
- Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
- Двигател: AMX 193hp 2771cc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Необяснимо и нерешимо .... засега
opipva4a написа:свещи (30 ина пъти подсушавани)
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
е добре де, нали единственото нещо дето казва на дюзите колко да плюят е ЕКУ-то? те очевидно не са скофтени щото 4те едновременно нема начин.
Значи ако нормата е 1-5 милисек, а ти имаш 67-68 значи не е и от разни датчици ала-бала... демек не че съм спец ама освен от разгембено еку или мегагрешка в софтуера нема кво друго да е
или греша?....
Значи ако нормата е 1-5 милисек, а ти имаш 67-68 значи не е и от разни датчици ала-бала... демек не че съм спец ама освен от разгембено еку или мегагрешка в софтуера нема кво друго да е
или греша?....
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
томе-колата работи пред мене първия път когато спасявахме датчика за положението на коляновия вал...
ако не беше работила и се движила...
няма обяснение:
той си тръгна от мене с прекрасно работеща кола и имаше мощност-ходи да я тества-и палеше и беше пушка...
после я угасил на 2 места за малко и накрая спрял в къщи за около час и айде...
бафмааму-освен някой да я е шибнал с електрошокова палка ( и тва почвам вече да си го мисля сериозно...).
просто как и защо е откачил компира ми е загадка...
??? предавам се
а проблема за мене си остава софтуерен-по хардуера няма ама абсолютно за какво да се хванеш вече
ако не беше работила и се движила...
няма обяснение:
той си тръгна от мене с прекрасно работеща кола и имаше мощност-ходи да я тества-и палеше и беше пушка...
после я угасил на 2 места за малко и накрая спрял в къщи за около час и айде...
бафмааму-освен някой да я е шибнал с електрошокова палка ( и тва почвам вече да си го мисля сериозно...).
просто как и защо е откачил компира ми е загадка...

а проблема за мене си остава софтуерен-по хардуера няма ама абсолютно за какво да се хванеш вече

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта