Проблеми със запалването - стъпки и решението

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблеми със запалването - стъпки и решението

Мнениеот opipva4a » Сря 21 дек 2005 12:17


възникна доста неопределим проблем

историята:
Голф 3, АБФ двигател, К&N, РемОЗ, БРИСК свещи, окачване нема значка
гледа се доволно добре
и се кара пак така

и изведнъж след доволно попържване се решава да се кара от 52 годишен младеж и кво - колата се чуди, пърди, прекъсва
това 1300-2700 оборота
предполагаем проблем - позиционер на жилото на газта - гаден потенциометър
всичко друго е наред

нагоре в 3000-7000 нема пробс
така неколко дни
и после малко ламарини се правят
и после пак така
само веднъж се появи и....
на другия ден не запали
запали трудно
изолиране на проблема с потенциометъра
и забелязване на друг - датчик на маховика
чекване с ВАГ туулс и той вика глупости много
чекване пак и точно тоя (импулсен) дава фира
оправяне някак си стария (100% работещ вече)
чекване пак
палене
нема пробс
каране-спиране-каране-спиране
леко се появи пак пробса с малките обороти
каране-спиране....
и на сутринта йок
пфуу
намиране на нов датчик (импулсен)
чекване първо на ВАГ и ....!!!!
нема грешки
а сеа
не пали и не пали
луди неща
проверка - хол, температурен, делко, дистрибуторна, регулатор на налягането, помпи и т.н.
йок
дюзи - 66-67 мс
ужас
свещи (30 ина пъти подсушавани)
продължават дюзите
смяна на прословутия датчик
пак същото
компира не отчита грешка
той ли не е наред
чипа не мое да се скапе просто така
мап-а също не играе толкоз голяма роля

бахти - толкоз време се чудя как и как да ги усиля да плюят повече и сега не моа да ги спра

некой идея да има
че аз вече се чеша по кратуната

Последна промяна от opipva4a на Пон 26 дек 2005 9:45, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Сря 21 дек 2005 14:00


Не беше ми споменавал, че ти мокри свещите.
ВАГ-КОМ-а показва ли нормални температури?
Как са датчиците за t на входящ въздух и t на двигателя?
Техните показания директно оказват влияние на качеството на сместа


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Сря 21 дек 2005 14:04


мокрят се щото не пали
плювалките текат направо
66-67 мс при 1-6
странното е че не отчита грешка на ВАГ
нищо
единственното което отчита е дюзите и температура на мотора
нито обороти
пробвани - наред са и двата

т на входящ - не е мисля чак толкоз важна - дали е студен или топъл
при повечето вакуумите не работят
т на двигателя - нагряване с духалка - проба
леко по-добре (пали само във 2-ри цилиндър примерно)

Последна промяна от opipva4a на Пон 26 дек 2005 10:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 21 дек 2005 15:38


А случайно да си сменявал чипа на ЕКУ-то? gruebel
Ако пробваш с друго ЕКУ ???


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Сря 21 дек 2005 16:00


само как да обясня на имобилайзера че само ще пробвам
нема как
освен да разглабям и ключалка
а и АБФ са с 4 вида компири
чипове 2 имам - няма да станат
предполагам е само чипа - тогава нема да се размрънка имобилайзера
екуто нема как да сменя - требе да избирам от 30 налични
да бе да
в софия са 2 и не са за мен
лошу
търся компир за проба
щото не съм много сигурен дали проблема е механичен или от компира


Breyton
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Breyton » Сря 21 дек 2005 19:29


А бобината проверил ли си дали е наред?Между другото тия свещи Бриск са много зле!


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 21 дек 2005 19:48


проблема на колата е че излива много бензин в цилиндрите!
има искра, дюзите работят коректно но компира ги държи безумно дълго отворени вследствие на което няма достатъчно въздух да се запали сместа.
запалителната система работи коректно.
горивната система е коректна.
помпата е с нормално налягане.
регулатора е подменян.

компира не дава проблеми! gruebel
най фрапантното е че когато теста се провежда само на контакт компира не дава проблем с хол датчика-казва че всичко е наред без да е въртян мотора... no-no

няма видими дефекти по компира-изгорели писти, елементи или каквото и да е на просто око. lupe

нормалната продължителност на отваряне на дюзите варира между 1 и 5 милисекунди на празен ход.
тука имаме 67-68 милисекунди... :woooow:

и така днес до 1.30 сутринта...каквото имаше го разглобихме-сглобихме-проверихме-препроверихме-сменихме-върнахме...
само че колата... wavecry


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Мнениеот stil » Сря 21 дек 2005 19:59


Извинявам се, че се намесвам, но нали сме братя. По марка и …съдба. Трябва да си помагаме.
История – няма. Признаци – също. Случи се отведнъж (при мен винаги става така). Предната вечер паркирах, а тази сутрин не запали. Не се и помъчи… Изобщо.
Датчик на Хол и комутатор изглежда работят. Дали работят добре – не знам, но искра на свещите има.
Свещите – нови (почти), с нормален цвят и равномерно износени електроди. Но МОКРИ, т. е. плюе. Не съм демонтирал дюзите, но е видно.
Температурни датчици ще проверявам утре, щото се мръкна. Ама като чета дали има ли смисъл?
Не е пипано нищо по центровката, но утре ще отворя и дистрибутора.
ЕКУ не съм сменял. Но и да искам, едвали ще е лесно осъществимо с този Digijet. Изобщо не ми го споменавайте!
Не мога да помръдна.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 21 дек 2005 22:40


проблема ти е в свещите, веднъж намокрени качествено и чисто нови да са стават неизползваеми


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Чет 22 дек 2005 12:13


[quote="popeye"][/quote]

и мислиш че те ми отварят дюзите


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Необяснимо и нерешимо .... засега

Мнениеот popeye » Чет 22 дек 2005 22:53


opipva4a написа:свещи (30 ина пъти подсушавани)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 22 дек 2005 23:00


попе-не е от свещите момко.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Мнениеот nii » Чет 22 дек 2005 23:15


е добре де, нали единственото нещо дето казва на дюзите колко да плюят е ЕКУ-то? те очевидно не са скофтени щото 4те едновременно нема начин.
Значи ако нормата е 1-5 милисек, а ти имаш 67-68 значи не е и от разни датчици ала-бала... демек не че съм спец ама освен от разгембено еку или мегагрешка в софтуера нема кво друго да е

или греша?....


Потребителски аватар
brother_Tom
Мнения: 166
Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот brother_Tom » Пет 23 дек 2005 2:01


Като чета:
........и после малко ламарини се правят .........

Да не си правил заварки по колата без да си откачал компа?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 23 дек 2005 9:55


томе-колата работи пред мене първия път когато спасявахме датчика за положението на коляновия вал...
ако не беше работила и се движила...
няма обяснение:
той си тръгна от мене с прекрасно работеща кола и имаше мощност-ходи да я тества-и палеше и беше пушка...
после я угасил на 2 места за малко и накрая спрял в къщи за около час и айде...
бафмааму-освен някой да я е шибнал с електрошокова палка ( и тва почвам вече да си го мисля сериозно...).
просто как и защо е откачил компира ми е загадка... :37: ??? предавам се

а проблема за мене си остава софтуерен-по хардуера няма ама абсолютно за какво да се хванеш вече :banghead:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта