Golf 3 1.6 101 к.с. AEK - Пали трудно при студен двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
i208
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 15 дек 2007 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf 3 1.6 101 к.с. AEK - Пали трудно при студен двигател

Мнениеот i208 » Съб 24 яну 2009 14:36


Здравейте колеги,
колата е на бензин и газ и работеше перфектно, докато миналата седмица не минах през голяма локва. След около 100 метра се чу едно изсвирване откъм ремъците-изглежда се намокриха и двигателя спря. Изчаках я да се поизсуши 1 ден и много трудно запали на стартер. От тогава ако е загряла пали без проблем и на газ и на бензин. Сутрин ако е била в гаража също няма проблем ( въпреки че гаража не е отопляем. Ако я остава отвън пали много трудно. Провериха я на топъл двигател за грешки - нямаше, нямаше и пробиви по всмукателната система, генератора е добре, нямаше конденз по дистрибуторната капачка, акумулатора е нов. Майстора ще я тества и на студен двигател. Питам се какво ли може да е? Възможно ли е през въздушния филтър да е попаднала вода в датчика точно след него??? Явно се е намокрило нещо по електрониката ???? Помагайте плййз !!! :banghead:




Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: golf 1.6 AEK 95 г. пали много трудно

Мнениеот relaxxx » Съб 24 яну 2009 22:53


Карай спокойно не се спичай, гледай само да не минаваш през дълбоки локви, че тоз двигател съм забелязал е доста чуствителен към вода.......в локвата на ниска скорост, полусъединител и гассссс ... бавноо. Поизчакай да изсъхне, свещите от кога не си сменял???


i208
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 15 дек 2007 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: golf 1.6 AEK 95 г. пали много трудно

Мнениеот i208 » Нед 25 яну 2009 9:33


relaxxx написа:Карай спокойно не се спичай, гледай само да не минаваш през дълбоки локви, че тоз двигател съм забелязал е доста чуствителен към вода.......в локвата на ниска скорост, полусъединител и гассссс ... бавноо. Поизчакай да изсъхне, свещите от кога не си сменял???


ми то веднъж да запали няма проблем, но си е мъка, стартера върти, върти и вече когато се откажа и върна ключа и изкиха - аха да запали но не. А преди палеше само да подуши ключа. Нещо се е намокрило по електрониката- някой датчик, но не знам на къде да се насоча ??? ( свещи ще сменя - дано помогне)


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Re: golf 1.6 AEK 95 г. пали много трудно

Мнениеот webdude » Нед 25 яну 2009 9:51


i208 написа:
relaxxx написа:Карай спокойно не се спичай, гледай само да не минаваш през дълбоки локви, че тоз двигател съм забелязал е доста чуствителен към вода.......в локвата на ниска скорост, полусъединител и гассссс ... бавноо. Поизчакай да изсъхне, свещите от кога не си сменял???


ми то веднъж да запали няма проблем, но си е мъка, стартера върти, върти и вече когато се откажа и върна ключа и изкиха - аха да запали но не. А преди палеше само да подуши ключа. Нещо се е намокрило по електрониката- някой датчик, но не знам на къде да се насоча ??? ( свещи ще сменя - дано помогне)


95% Бобина


Потребителски аватар
vanko88
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 12:34
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEK 1.6
Местоположение: Варна
Контакти:

Golf 3 1.6 AEK - Трудно пали студена - Сагата продължава

Мнениеот vanko88 » Съб 30 яну 2010 12:45


Колеги, карам голф 3 АЕК 1.6 101 коня ( пълна инжекция ).Още като взех колата имаше проблем с паленето на студен двигател( подчертавам само на студен двигател прави проблем, при загрля мотор пали на секундата без проблеми ). Смених бобина, кабели, свещи , дистрибуторна и палец. Накрая се оказа темп. датчик на пластмасоввия тройник. Дотук добре. Откакто обаче паднаха тези студове пак се появи проблема. Тази сутрин излязох колата припали за 2 сек и угасна. При повторен опит само върти стартера. И понеже съм разбирач започнах да изключвам куплунгите на температурните датчиците, дебитомера, като след всяко изключване опитвах да запаля, но уви без успех. Не знам защо ми щукна да изключа джаджата на стъпковото моторче и колата запали от първия път, като оборотите играеха ( за играенето нормално ).Но след като пак включих стъпковото, колата запали почти от раз.Да натъртя само колата се кара само на бензин и няма проблеми с играене на обороти, което според мен означава, че стъпковото си работи. И все пак моля за помощ. Нека някой да постави диагнозата, че вече ставам :screwy


val4ana
Мнения: 289
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 18:45
Автомобил: Бора
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Сагата продължава - проблем с палене 1.6 АЕК

Мнениеот val4ana » Съб 30 яну 2010 13:24


стоков имобилайзер по някой път не прави добра връзка с ключа има една антенка която прави проблема колата пали за 1 сец и загасва


Потребителски аватар
vanko88
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 12:34
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEK 1.6
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Сагата продължава - проблем с палене 1.6 АЕК

Мнениеот vanko88 » Съб 30 яну 2010 14:46


не мисля, че имам имобилайзер. Ето какво има в ключа ми Изображение само батерия и диодче. Не знам.Тази антена къде се намира. Да не би този "стоков имобилайзер" да е това малко правоъгълно кубче от другата страна на диодчето?( снимката е кофти, но се вижда ).Ако там е проблема, как да намеря тази антена и какво мога да направя?

Последна промяна от vanko88 на Съб 30 яну 2010 14:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
DimoNN
Мнения: 1055
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Сагата продължава - проблем с палене 1.6 АЕК

Мнениеот DimoNN » Съб 30 яну 2010 14:50


...датчик на хол...


Потребителски аватар
vanko88
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 12:34
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEK 1.6
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Сагата продължава - проблем с палене 1.6 АЕК

Мнениеот vanko88 » Съб 30 яну 2010 14:53


DimoNN написа:...датчик на хол...

Мисля, че ако беше датчик на хол, колата въобще нямаше да пали, а тя пали, когато й помогна с педала на газта.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Сагата продължава - проблем с палене 1.6 АЕК

Мнениеот bobocamaro » Съб 30 яну 2010 15:06




Потребителски аватар
vanko88
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 12:34
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEK 1.6
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Сагата продължава - проблем с палене 1.6 АЕК

Мнениеот vanko88 » Съб 30 яну 2010 15:09


тъкмо я намерих с търсачката :) мерси


Потребителски аватар
vanko88
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 12:34
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEK 1.6
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Сагата продължава - проблем с палене 1.6 АЕК

Мнениеот vanko88 » Съб 30 яну 2010 16:50


Колеги, не разбирам как като колата е загряла си пали без проблем.Каква е логиката този имобилайзер или датчик на хол да прави проблем само на студен двигател. За датчика на хол знам, че ако не работи, колата въобще не пали. Същата работа и с имобилайзера - ако той беше проблема нямаше да мога да я паля с подаване на газ. А писаното по-горе, че пали с изключено стъпково отпада( явно, че просто е запалила, защото е позагряла )И така остава си мистерия.На лято като имам възможност отивам при майстора на шела и те така.Поздрави.


mi6un4o
Мнения: 92
Регистриран на: Пет 20 фев 2009 8:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Сагата продължава - проблем с палене 1.6 АЕК

Мнениеот mi6un4o » Съб 20 фев 2010 15:07


Vanko-88 отстранявал съм подобен проблем на АFT.Им-р имаш виждам го на снимката.Антената ти е един пръстен - нещо като периферия на конт. ключ.Проблема който съм срещал беше подобен. Напиши ми още веднъж симптомите на повредата и дали ти гасне някога в движение?Също и показанията на таблото в този момент.


mi6un4o
Мнения: 92
Регистриран на: Пет 20 фев 2009 8:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Сагата продължава - проблем с палене 1.6 АЕК

Мнениеот mi6un4o » Вто 23 фев 2010 15:11


Vanco пиши какво стана с проблема? Ако продължава ,би могъл да опиташ запалвана с извадена букса на темп. датчик (4 пина в дясно на ДВГ).Ако запали ,ще работи в ав. режим ,не стабилно -не я карай така ,а само за проба!Пиши за резултата и после ,ще мислим за решение.


Потребителски аватар
vanko88
Мнения: 102
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 12:34
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEK 1.6
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Сагата продължава - проблем с палене 1.6 АЕК

Мнениеот vanko88 » Вто 23 фев 2010 16:01


[quote="vanko88"]... И понеже съм разбирач започнах да изключвам куплунгите на температурните датчиците, дебитомера, като след всяко изключване опитвах да запаля, но уви без успех...[quote="vanko88"]
Пробвах - не става. Сега чакам да ми дойде клапан-регулатора на налягането, за да го сложа и ще пиша.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта