:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Гарнитура на капака?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Гарнитура на капака?

Мнениеот Muncho » Чет 22 дек 2005 23:27


Здравейте... понеже ми предстои смяна на гарнитура на капака ( тече масло от там ) седи пред мен следния избор - гумена или коркова.
Та някой хора казват "вземи" гумена, други викат че и корковата става... та въпроса ми е какви са предимствата и недостатъците на двата вида.
Също така какво бихте препоръчали.
10х на всички отзовали се ;).




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 22 дек 2005 23:40


само гумена :!:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 22 дек 2005 23:49


Оригинала е гумен, корка е някаква фантазия.


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Пет 23 дек 2005 0:29


Трябва да ви кажа, че много пъти съм сменял на 8V мотори гарнитурата, масово с коркова... в 99% от случаите не държи дори 2-3 месеца. Само 1-2 досега да се удържали 6 и повече месеца. Вярно, по 5лв. са, ама... струва ли си. Иначе гумената е истината, НО е около 30тина, доколкто зная... :roll: Аз лично на мен си сложих коркова (за пореден път), защото по-лесно ми се дават 5лв, отколкото 30+, но аз си я сменям сам за 10 мин и не ми пречи да го правя на 3-4 месеца. :wink: Пък и не тече почти при мен. Само ако я пържа дълго време на високи обороти, пък вече съм на години и... рядко се случва.


Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Пет 23 дек 2005 8:22


Аз мойта я смених с коркова и вече 7-8 месеца нямам никакви грижи. Минал съм около 12 хил. км.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пет 23 дек 2005 9:02


Аиде и аз да питам че миналата година я сменях и сега гледам пак е почнала да пуска, въпреки че съм с гумена - явно са ми набутали някакво менте.
Та въпроса ми е:
Дали може да се слага на корковата силикон и ще искара ли по-дълго време?
Другия въпрос е:
Ще има ли ефект ако не сменя сегашната гарнитура а само сложа силикон под и над нея?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 23 дек 2005 9:36


На истинска гарнитура силикон не се слага, а на стара можеш да я намажеш стабилно от двете страни , но това пак са импровизации(вършат работа). А корк със силикон вече е манджа с грозде.
Ама нека и специалистите да се изкажат. :wink:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 23 дек 2005 9:41


Само внимателно със силикона, щото аз се бях престарал, и гарнитурата изметна.. и става много интересно тогаз...
Верно че за друг тип капак ама все пак полеко със силикона...


Потребителски аватар
Andrey
Мнения: 280
Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Andrey » Пет 23 дек 2005 12:05


И аз така сменях 4 пъти с коркова за по една седмица и после си платих за гумена, така, че сумата стана като за две гумени. А като сложиш нервите, силикона, доливането на масло и миенето на двигател после - направо не си струва.
Имай предвид обаче, че гумената върви с комплект по-дълги шпилки. Поне при мен, оригиналните бяха къси.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 23 дек 2005 12:34


при поставяне на гумена задължително се сменят и шпилките.
все пак и корковите стават,обаче момента със затягането е специфичен :wink:


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Пон 17 апр 2006 12:49


Да изтупаме праха от темата :lol: .
Днес отидох да ми сменят въпросната гарнитура-лоша работа :cry: ,майстора успя да отвърти точно една(!) шпилка,другите се държаха геройски и пред вероятността да се скъсат избрах варианта с корка.
Гумената гарнитура я държах в ръцете си,много ми хареса как е направена, но не би...
Имам чувството че нищо не съм свършил... :evil: въпреки че за 12лв.(с работата) толкова.
Между другото,не е вярно че шпилките идват къси.Просто в основата си имат известно разстояние ,което е без резба(като цилиндърче)което се явява по-широко от съответния отвор в метала на гумената гарнитура.
П.П.Някой виждал ли е оригиналната гумена гарнитура,предполагам че при нея отворите са по-широки ?


Потребителски аватар
Калпазанин
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Калпазанин » Пон 17 апр 2006 13:31


FELIPE написа: Някой виждал ли е оригиналната гумена гарнитура,предполагам че при нея отворите са по-широки ?

Ами аз съм виждал.Свалих я от колата и сложих някакво тънко менте за 5 лева и си протече след седмица.Може ли някой да пусне снимка на тези шпилки или по-подробно да обясни къде се намират.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пон 17 апр 2006 13:34


Това са болтовете на които се зевиват гайките на капака отгоре. Май те са на шпилки. :wink:


Потребителски аватар
Калпазанин
Мнения: 29
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот Калпазанин » Пон 17 апр 2006 13:41


blacki написа:Това са болтовете на които се зевиват гайките на капака отгоре. Май те са на шпилки. :wink:

Абсолютни глупости според мен :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 17 апр 2006 13:44


Оф е тва са шпилки какво повече да кажа, навитите гайки на тях не ги гледайте.


Изображение



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта