Ниско (слабо) подналягане в карба ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Ниско (слабо) подналягане в карба ?

Мнениеот Muncho » Съб 24 яну 2009 20:36


Дайте акъл от какво може да е слабо подналягането под дроселовата клапа.
В сми вакуумът от колектора е доста по-силен от този който примерно задвижва пул-даун системата на клапата на смукача...




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Ниско (слабо) подналягане в карба ?

Мнениеот Glove » Нед 25 яну 2009 12:03


Или имаш запушен канал или съответната мембрана за задвижване е спукана. Това е моето мнение.

За какъв карб става дума?


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ниско (слабо) подналягане в карба ?

Мнениеот Muncho » Нед 25 яну 2009 17:11


Карба е 2Е2.
Пул-даун модулът е нов ( от магазина ).

Вакуумът който идва от основата на карба не успява да задвижи мембраната, докато този от колектора без проблем успява. Смених и маркуча от щуцера и пак е по-слаб. Осезаемо този от колектора ( към който е сервото на спирачките и делкото ) засмуква повече от другия.


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Re: Ниско (слабо) подналягане в карба ?

Мнениеот m&m16v » Нед 25 яну 2009 17:15


Щуцера /тръбичката/ която излиза от карба доста често се позапушва и оттам подналягането е ниско.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ниско (слабо) подналягане в карба ?

Мнениеот Muncho » Нед 25 яну 2009 17:20


Щуцерът прав ли е?
В сми може ли да се почисти с тел/игла или трябва да се свали карба и да се продуха?


Потребителски аватар
m&m16v
Мнения: 269
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 20:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,с Герман
Контакти:

Re: Ниско (слабо) подналягане в карба ?

Мнениеот m&m16v » Нед 25 яну 2009 17:25


Да прав е, може да се почисти и без да се сваля карба. Трябва ти само много много финна телчица и нерви :lol:


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ниско (слабо) подналягане в карба ?

Мнениеот Muncho » Нед 25 яну 2009 17:28


Мерси за предположението :).
Тези дни ще пробвам да го почистя и ще пиша дали е било от това :).


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2046
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Ниско (слабо) подналягане в карба ?

Мнениеот Glove » Нед 25 яну 2009 18:59


Да не си объркал местата на вакуума, единия е през калибриран отвор а другия е директен.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ниско (слабо) подналягане в карба ?

Мнениеот Muncho » Нед 25 яну 2009 23:17


Glove написа:Да не си объркал местата на вакуума, единия е през калибриран отвор а другия е директен.


какво имаш в предвид?

По книга вакуумът от основата на карба влиза в долната дупка на модула, докато вакуумът от колекторите след като мине през еднопосочен клапан се разклонява за карба, делкото и спирачката ( през още един клапан ). Вакуумът за карба минава през клапан, трихуйнук и отива към разширителния съд и горната дупка на модула.

Бтв.. все още не мога да схвана за какво точно служи тази "изравнителна" връзка с вакуума от колекторите - така и така при работещ вакуук от основата на карба, пул-дауна си дърпа клапата...


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ниско (слабо) подналягане в карба ?

Мнениеот lozan67 » Пон 26 яну 2009 9:16


Промий си еднопосочния клапан със спитрт, че моя беше пълен с адски много боклуци. Иначе и аз скоро го сменях тоя клапан и оттогава ми забива муцуна докато е студена. Тоя втория маркуч, които влиза е явно точно затова като го натовариш двг. да поотвори още малко. Но на мен не ми се бърка защото аз само я паля на бензин и на място изгарям един карбуратор и я обръщам на газ. А като е на газ това не и пречи. По принцип толкова вакуми са набили на тоя карбуратор не е истина. Мойте полвината съм ги запушил и съм си направил реглажа на празния ход като на Ладите. Оттогава немам проблеми с оборотите. И въпреки песимистичните прогнози на колеги, разхода ми стана по-малък. Колко пара го взе клапана, че моя е втора ръка и незнам докога ще изкара.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта