Здравейте!
Колата е GOLF 3 1600 AFT мотор
Както си шофирах ми светна лампата на Airbag.Ходих на майстор ,който ми изчисти грешката и ми зачисти клемата на кабелчето под таблото.Всичко се нормализира ,но след около 100 километра проблема се появи отново.Моля даййте съвет какво да правя.Има ли начин да изчистя грешката без дата-кабел и лаптоп.



Проблем с Airbag
- jonn_krissy
- Мнения: 689
- Регистриран на: Пет 09 яну 2009 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Проблем с Airbag
Потарси коелга вав тарсачката мисля че наскоро имаше широко обяснение за исчистване на грешки.Успех 

- palikari
- Мнения: 449
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 19:53
- Автомобил: GOLF 5 Polo Lounge tdi 2015
- Двигател: BMM-2006
- Местоположение: София
Re: Проблем с Airbag
jonn_krissy написа:Потарси коелга вав тарсачката мисля че наскоро имаше широко обяснение за исчистване на грешки.Успех
а ти потЪрси Ъ-то на клавиатурата.
- latincho
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Airbag
След целодневни тестове компютъра изписа че проблема е в пиропатрона на водача.Проверил съм състоянието на коланите също така съм замерил самия Airbag,направил съм и замерване на лентовия кабел.Ако някой знае нека ме упъти къде да търся този пиропатрон в купето.AFT мотор.
- TheBlackDevil
- Мнения: 46
- Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Airbag
Колега просто си махни прага до шофиорксата врата. И ще видиш пиро патрона се намира точно до колоната между заданта и предната врата. Откачането на прага става като го натиснеш малко надолу за да освободи щипките и после го издърпваш към седалката. Надявам се да си ме разбрал.
- latincho
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Airbag
Колега прага днеска го махах поне 5 пъти.Там има подобно устройство,но съм убеден,че не е от него.единия край е затапен а другия край завършва с броня и жило който влиза в устройството на колана.Но от него не излиза никакъв кабел така че едва ли грешката ще идва от там.
- TheBlackDevil
- Мнения: 46
- Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Airbag
Еми това е пиропатрона на колана на водача. А пиропатрона на питата на волана си е на самата пита. И предполагам знаеш че като ровичкаш такива неща е препоръчително да си откачиш акомулатора. За да не ти се събере погледа в 1 бяла точка. Утре ще ти кача снимки каде се намира точно този пиропатрон.
- latincho
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 22 апр 2007 13:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Airbag
Благодаря!Ще чакам с нетърпение снимките.Само ми обясни къде отива кабела който е включен към лентовия кабел.
- TheBlackDevil
- Мнения: 46
- Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с Airbag

Дизайнът е концептуално прости; централен "Airbag контролна единица" [14] (ACU) (специфичен вид екю) МОНИТОРИ редица свързани сензори в превозното средство, включително accelerometers, въздействие датчици, странични (врата) датчици за налягане [15 ], колело скорост датчици, gyroscopes, спирачна датчици за налягане, както и седалището владение сензори. When the requisite 'threshold' has been reached or exceeded, the airbag control unit will trigger the ignition of a gas generator propellant to rapidly inflate a nylon fabric bag. Когато изискваните "праг" е бил достигнат или надхвърлен, Airbag контролна единица ще пускат запалването на газ генератор гориво за бързо напомпвам един найлон плат торбичка. As the vehicle occupant collides with and squeezes the bag, the gas escapes in a controlled manner through small vent holes. Тъй като превозно средство, пътник collides с и squeezes чантата, газовата бягства по контролиран начин, чрез малък отвор дупки. The airbag's volume and the size of the vents in the bag are tailored to each vehicle type, to spread out the deceleration of (and thus force experienced by) the occupant over time and over the occupant's body, compared to a seat belt alone. На въздушна възглавница на обема и размера на вентилационни в торбата са пригодени за всеки тип превозно средство, да се разпространява на скоростта на (и по този начин сила от опитни) на пътник във времето и над обитател на тялото, в сравнение с колана на мира.
The signals from the various sensors are fed into the Airbag control unit, which determines from them the angle of impact, the severity, or force of the crash, along with other variables. Сигналите от различни сензори се хранят в Airbag контролна единица, която ги определя от ъгъла на удара, тежестта, или сила на катастрофата, заедно с други променливи. Depending on the result of these calculations, the ACU may also deploy various additional restraint devices, such as seat belt pre-tensioners, and/or airbags (including frontal bags for driver and front passenger, along with seat-mounted side bags, and "curtain" airbags which cover the side glass). В зависимост от резултатите от тези изчисления, ACU също може да разположи различни допълнителни задържащи устройства, като колана предварително tensioners, и / или въздушни възглавници (включително предните възглавници за водача и пътника отпред, заедно със седалката монтирани странични възглавници, и " завеса ", въздушни възглавници, които покриват страничните стъкло). Each restraint device is typically activated with one or more pyrotechnic devices, commonly called an initiator or electric match . Всяка задържащи устройства обикновено се активира с един или повече пиротехнически средства, често се нарича инициатор или електрически съвпадат. The electric match, which consists of an electrical conductor wrapped in a combustible material, activates with a current pulse between 1 to 3 amperes in less than 2 milliseconds. Електрическият мач, който се състои от електрически проводник увити в горими материали, активира с текущия пулс между 1 до 3 amperes за по-малко от 2 милисекунди. When the conductor becomes hot enough, it ignites the combustible material, which initiates the gas generator. Когато става диригент гореща достатъчно, то ignites от горими материали, което започва на газ генератора. In a seat belt pre-tensioner, this hot gas is used to drive a piston that pulls the slack out of the seat belt. В колана предварително tensioner, този горещ газ се използва за управление на бутални, че pulls на въглищен прах от колана. In an airbag, the initiator is used to ignite solid propellant inside the airbag inflater. В Airbag, инициатор се използва за запалване на твърдо гориво в Airbag велосипедна помпа. The burning propellant generates inert gas which rapidly inflates the airbag in approximately 20 to 30 milliseconds. За изгаряне на гориво генерира инертен газ, който бързо се inflates на въздушна възглавница в около 20 до 30 милисекунди. An airbag must inflate quickly in order to be fully inflated by the time the forward-traveling occupant reaches its outer surface. Една въздушна възглавница, трябва да се възгордее бързо, за да бъде напълно напомпани с времето на пътуване напред-обитател достига своя външната повърхност. Typically, the decision to deploy an airbag in a frontal crash is made within 15 to 30 milliseconds after the onset of the crash, and both the driver and passenger airbags are fully inflated within approximately 60-80 milliseconds after the first moment of vehicle contact. Обикновено, решението да се изпрати една въздушна възглавница при челен катастрофата е извършено в рамките на 15 до 30 милисекунди след появата на катастрофата, както и въздушни възглавници за водача и пътниците са напълно напомпани в рамките на около 60-80 милисекунди след първия момент на превозното средство контакт. If an airbag deploys too late or too slowly, the risk of occupant injury from contact with the inflating airbag may increase. Ако Airbag deploys твърде късно или твърде бавно, рискът от нараняване на пътника от контакт с inflating въздушна възглавница може да се повиши. Since more distance typically exists between the passenger and the instrument panel, the passenger airbag is larger and requires more gas to fill it. Тъй като повече разстояние обикновено съществува между пътника и актът панел пътника въздушна възглавница е по-голям и изисква повече газ, за да го попълните.
Front airbags normally do not protect the occupants during side, rear, or rollover accidents. [ 16 ] Since airbags deploy only once and deflate quickly after the initial impact, they will not be beneficial during a subsequent collision. Предни въздушни възглавници обикновено не защитават пътниците по време на страна, отзад, или преобръщане злополуки. [16] Тъй като възглавници разположи само веднъж и дефлация бързо след първоначалното въздействие, те няма да бъдат от полза по време на следващите сблъсък. Safety belts help reduce the risk of injury in many types of crashes. Обезопасителни колани да се намали риска от нараняване на много видове катастрофи. They help to properly position occupants to maximize the airbag's benefits and they help restrain occupants during the initial and any following collisions. Те спомагат за правилното положение пътуващите да максимизират Airbag ползите и те помагат на пътниците се въздържат по време на началния и след сблъсъци.
In vehicles equipped with a rollover sensing system, accelerometers and gyroscopes are used to sense the onset of a rollover event. При превозни средства, оборудвани със система за наблюдение, преобръщане, accelerometers и gyroscopes се използват за смисъл появата на преобръщане събитие. If a rollover event is determined to be imminent, side-curtain airbags are deployed to help protect the occupant from contact with the side of the vehicle interior, and also to help prevent occupant ejection as the vehicle rolls over. Ако преобръщане Събитието е решена да бъде неизбежен, странични завеса въздушни възглавници са изпратени, за да спомогнат за опазване на пътник от контакт със страната на превозното средство, интериор, както и да способстват за предотвратяване на пътника изтласкване като средство ролки свърши.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта