Алтернатор БОШ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Алтернатор БОШ

Мнениеот hristian37 » Пет 23 дек 2005 16:05


Здравейте-днес правих динамо.Първо смених лагерите.После преди да почна ремонта мерих напражението-13,6в-не е ли малко.Смених четките с нови.Смених и диодния блок и ротора-щото имам двр резервни динама.Ефекта е същия.Но доколкото знам трябва без консуматори да е 14.4в.Мерих на комшията на ВЕНТО-14.2в.Дайте някаква идея.
П.с.-сменях и три релета и два кондензатора и масата към двигателя проверих?




Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Пет 23 дек 2005 16:15


за мен е нормално.мойто е бош на г2 и показва 13,6


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пет 23 дек 2005 16:34


Не е нормално. Мери напрежението директно на алтернатора и после на акумулатора, като си хванал стабилна маса - и ако има разлика - връзките за проблемни. При мен беше точно същия случай (Васил bowdown), и след смяната на кабела на от алтернатора до акумулатора вече е 14.2-14.4V. Препоръчвам ти да си пуснеш директен кабел от алтернатора до акумулатора, а не да прави връзка на шалтера за стартера. Малко е кофти набутването в шлауха, ама не е невъзможно.

Ако ти държи 13.6-13.8 в тия студове, акумулаторът стои постоянно незареден (заради температурната зависимост на номиналното зарядно напрежение на акумулаторните батерии). За лятото не е проблем, но за зимата е.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 23 дек 2005 17:31


а връзката на шалтера да я откача ли?Като меря на дебелата шпилка дето е дебеля кабел(за динамото говоря)е 13.5-13.6в а под нея има друга по тънка шпилка на нея е 14.4в?


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Пет 23 дек 2005 19:04


а реле регулатора сменили го или само четките? ако и то е сменено значи са кофти връзки ...


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пет 23 дек 2005 19:37


писах че съм пробвал с 3релета


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пет 23 дек 2005 21:06


Не е от реле-регулатора 100% - щом имаш разлика в напреженията е от връзката долу. Аз моя го смених за ония, дето духа на дърветата... :mad:

Аз какво направих - отрязазх кабела, който идва от алтернатора към шалтера на стартера точно до връзката на клемата на шалтера. Откачих го и от алтернатора. След това сложих нов кабел 6мм^2 директно от алтернатора към плюсовата клема на алтернатора. Веднага напрежението на акумулатора стана друго - към 14.2. И в първия свободен уикенд си прекарах връзката там, откъдето трябва да мине - в шлауха, където остана стария кабел (той се вади, де). Голяма е врътня - аз си изгубих 2 часа и половина, докато стане, но си стана много читаво. Връзка долу (на шалтера на стартера) не ти препоръчвам да праваш, щото обикновено точно там е проблема - директен кабел е по-добре.

Успех!


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 23 дек 2005 22:25


и аз съм с бош и - 14.4V


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 23 дек 2005 22:52


А само с разглабяне, почистване, и евентуално презапояване на кабелни обувки няма ли да стане?
Особенно както разправя колегата че из масата му се губи...


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Пет 23 дек 2005 23:17


ей сега погледнах-на бош алтернатора му дават от 12,5 до 14,5 v зареждане.но на тая програма малко вяра нямам.regulated voltage пише.може би се регулира?


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Съб 24 дек 2005 11:21


Напълно в норма си. Нормалните напрежения без и под товар не трябва да излизат извън диапазона 13,5-14,5в. Ти си близо до долната граница но влизаш в нормата . Дори е по-добре за акумулатора ти.


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 24 дек 2005 11:23


да ама като пусна консуматори и пада на 13.1 -13.3


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Съб 24 дек 2005 12:19


hristian37 написа:да ама като пусна консуматори и пада на 13.1 -13.3

Е това вече не е добре.......


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Съб 24 дек 2005 13:05


Колега имаш проб. с зареждането нещо не си направил при рем. както трябва


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 24 дек 2005 13:06


сега си играх да го правя по метода с директния кабел-ефекта е никакъв и спирам да се занимавам с тази кола щото нямам нерви вече



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта