Здравейте-днес правих динамо.Първо смених лагерите.После преди да почна ремонта мерих напражението-13,6в-не е ли малко.Смених четките с нови.Смених и диодния блок и ротора-щото имам двр резервни динама.Ефекта е същия.Но доколкото знам трябва без консуматори да е 14.4в.Мерих на комшията на ВЕНТО-14.2в.Дайте някаква идея.
П.с.-сменях и три релета и два кондензатора и масата към двигателя проверих?
Алтернатор БОШ
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Не е нормално. Мери напрежението директно на алтернатора и после на акумулатора, като си хванал стабилна маса - и ако има разлика - връзките за проблемни. При мен беше точно същия случай (Васил bowdown), и след смяната на кабела на от алтернатора до акумулатора вече е 14.2-14.4V. Препоръчвам ти да си пуснеш директен кабел от алтернатора до акумулатора, а не да прави връзка на шалтера за стартера. Малко е кофти набутването в шлауха, ама не е невъзможно.
Ако ти държи 13.6-13.8 в тия студове, акумулаторът стои постоянно незареден (заради температурната зависимост на номиналното зарядно напрежение на акумулаторните батерии). За лятото не е проблем, но за зимата е.
Ако ти държи 13.6-13.8 в тия студове, акумулаторът стои постоянно незареден (заради температурната зависимост на номиналното зарядно напрежение на акумулаторните батерии). За лятото не е проблем, но за зимата е.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
Не е от реле-регулатора 100% - щом имаш разлика в напреженията е от връзката долу. Аз моя го смених за ония, дето духа на дърветата...
Аз какво направих - отрязазх кабела, който идва от алтернатора към шалтера на стартера точно до връзката на клемата на шалтера. Откачих го и от алтернатора. След това сложих нов кабел 6мм^2 директно от алтернатора към плюсовата клема на алтернатора. Веднага напрежението на акумулатора стана друго - към 14.2. И в първия свободен уикенд си прекарах връзката там, откъдето трябва да мине - в шлауха, където остана стария кабел (той се вади, де). Голяма е врътня - аз си изгубих 2 часа и половина, докато стане, но си стана много читаво. Връзка долу (на шалтера на стартера) не ти препоръчвам да праваш, щото обикновено точно там е проблема - директен кабел е по-добре.
Успех!

Аз какво направих - отрязазх кабела, който идва от алтернатора към шалтера на стартера точно до връзката на клемата на шалтера. Откачих го и от алтернатора. След това сложих нов кабел 6мм^2 директно от алтернатора към плюсовата клема на алтернатора. Веднага напрежението на акумулатора стана друго - към 14.2. И в първия свободен уикенд си прекарах връзката там, откъдето трябва да мине - в шлауха, където остана стария кабел (той се вади, де). Голяма е врътня - аз си изгубих 2 часа и половина, докато стане, но си стана много читаво. Връзка долу (на шалтера на стартера) не ти препоръчвам да праваш, щото обикновено точно там е проблема - директен кабел е по-добре.
Успех!
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта