Питане за Golf II GTI - PB мотор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Bat_Gosho
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Питане за Golf II GTI - PB мотор

Мнениеот Bat_Gosho » Нед 15 фев 2009 15:03


Здравейте, предлагат ми едно голф-че ПБ мотор произведен 89 година за 900лв, обаче имам някои съмнения за състоянието на двигателя му... Става въпрос за това че преди една седмица на голфчето (което на един мой приятел) му се прецака мотора, и в последствие се оказало че са два от биелните лагери. Той сменил и 4-те, заедно с нови биели, но без да прави шлайф на коляновия вал. В последствие възможно ли е да се появи отново същата повреда, и ако да, какви ще бъдат последствията? Освен това вече почти година разправя че маслото на хидравликата му е за смяна, а така и още не го е сменил...та може ли да има повреда в хидравликата от това? Засега само свири когато волана е навит докрай, други признаци няма. Колата има 2 удара отпред, за които момчето си ми каза, и още два отзад. Все пак мисля че офертата си заслужава, тъй като смени съединител преди няколко седмици, и това му струва 380лв, освен това е платил всички такси за тази година. Ако може да препоръчате някакъв начин по който мога да определя състоянието на двигателя...или все пак ще трябва да се иде на майстор, който да каже какво е положението с карантията... Мерси много, и надявам се скоро да сме колеги! :beer




Bat_Gosho
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за Golf II GTI - PB мотор

Мнениеот Bat_Gosho » Нед 15 фев 2009 17:46


Никой ли не знае дали е задължително да се шлайфа коляновия вал при смяна на биелни лагери, или по някои от другите ми въпроси?? :(


Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Re: Питане за Golf II GTI - PB мотор

Мнениеот Stef4o » Нед 15 фев 2009 18:50


Не виждам смисъл да се шлайфа
щом е сменил каквото трябва не мисля, че ще има отново проблеми....или поне не в скоро време
виж дали духа през щеката за маслото
2 удъра отпред и 2 отзад.....хммм т'ва е 'бахти и консервата mhihi
ако външно, не е много зле, мисля, че е добра оферта и съединител казваш е сменен....


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Питане за Golf II GTI - PB мотор

Мнениеот moimoimoi » Нед 15 фев 2009 19:50


колега намери и покарай читаво PB и после пробвай и това дето ти предлагат
ако не намираш разлика в вървежа и няма разхлопани работи по него взимай
все пак е ясно че за 900 лева не може да се очаква кола в перфектно състояние
скоро взех такъв голф2,настъпваш на 1-ва и трябва да ти хареса ускорението
на единия ми пасат съм сменял двигателя-700 лева излезе всичко и сега е като нов

а относно хидравликата...ако се прецака винаги можеш да я смениш с механична рейка
аз сега така мисля да правя на голфа,не че и има нещо ама не виждам много смисал на голф2 от хидравликата
подобрява се ускорението/значително/ и се намаля разхода на бенц


Bat_Gosho
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за Golf II GTI - PB мотор

Мнениеот Bat_Gosho » Нед 15 фев 2009 20:05


moimoimoi написа:колега намери и покарай читаво PB и после пробвай и това дето ти предлагат
ако не намираш разлика в вървежа и няма разхлопани работи по него взимай
все пак е ясно че за 900 лева не може да се очаква кола в перфектно състояние
скоро взех такъв голф2,настъпваш на 1-ва и трябва да ти хареса ускорението
на единия ми пасат съм сменял двигателя-700 лева излезе всичко и сега е като нов

а относно хидравликата...ако се прецака винаги можеш да я смениш с механична рейка
аз сега така мисля да правя на голфа,не че и има нещо ама не виждам много смисал на голф2 от хидравликата
подобрява се ускорението/значително/ и се намаля разхода на бенц

Ами вървежа е идеален, гонили сме се и с други ПБ-та и досега момчето няма загуба - колата върви идеално като бързинар, и само ме притесняваше това за коляновия вал дето не е шлайфан... а ако духа през капачката на маслото какво означава това? Иначе колата си е доста слънчева, двувратка, широки брони, ел стъкла, централно, рекаро салон.... освен това е черен и има фолио на джамовете :bowdown Ако може да ми препоръчате и някой сервиз някъде в района на красна поляна, където да разбират от "фау ве" ще ми бъде много полезно! Мерси за отговорите до момента! :applause:


Bat_Gosho
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за Golf II GTI - PB мотор

Мнениеот Bat_Gosho » Пон 16 фев 2009 19:14


Е мерси много за десетките отговори...само да не се преуморите да пишете :wink:


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Питане за Golf II GTI - PB мотор

Мнениеот moimoimoi » Пон 16 фев 2009 19:46


за духането през отвора за наливане на маслото-като си доближиш ръката до отвора може да ти се струва че духа,но трябва като си я сложиш на отвора и запушиш не трябва да надува/много леко може/
ако духа значи че изпуска компресия през клапаните-т.е. клапаните не уплатняват много добре,не че е болка за умиране това де,ама ако я правиш тази гимнастика с отвора за доливане на масло ще трябва да запушиш и маркуча за картерната венилация-това е този маркуч които от капака на главата отива в меката връзка между дебитомера и всмукателния колектор

а можеш и друго да направиш- направо вадиш тоя маркуч от към гуменото съединение и там запушваш за да видиш дали духа и надува,понеже си мисля че капачката за маслото трябва да уплатнява добре и единствено от там може да надува ако има проблеми с клапаните
друго за което се сещам е че може и да свалиш и маркуча между дебитомера и всмукателния колектор/дросела/ и да видиш дали е чисто там, т.е. не трябва да има маслени отлагания,те се получават ако клапаните изпускат налягане и чрез маркучето за картерна вентилация се пренася масло до там

провери скоростите дали се включват добре и дали няма шумове и виене при движение

виж и ръчната дали е ок


Потребителски аватар
koew
Мнения: 159
Регистриран на: Съб 29 дек 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Питане за Golf II GTI - PB мотор

Мнениеот koew » Пон 16 фев 2009 21:02


Bat_Gosho написа:Здравейте, предлагат ми едно голф-че ПБ мотор произведен 89 година за 900лв, обаче имам някои съмнения за състоянието на двигателя му... Става въпрос за това че преди една седмица на голфчето (което на един мой приятел) му се прецака мотора, и в последствие се оказало че са два от биелните лагери. Той сменил и 4-те, заедно с нови биели, но без да прави шлайф на коляновия вал. В последствие възможно ли е да се появи отново същата повреда, и ако да, какви ще бъдат последствията? Освен това вече почти година разправя че маслото на хидравликата му е за смяна, а така и още не го е сменил...та може ли да има повреда в хидравликата от това? Засега само свири когато волана е навит докрай, други признаци няма. Колата има 2 удара отпред, за които момчето си ми каза, и още два отзад. Все пак мисля че офертата си заслужава, тъй като смени съединител преди няколко седмици, и това му струва 380лв, освен това е платил всички такси за тази година. Ако може да препоръчате някакъв начин по който мога да определя състоянието на двигателя...или все пак ще трябва да се иде на майстор, който да каже какво е положението с карантията... Мерси много, и надявам се скоро да сме колеги! :beer


Колега какво му е сменял :horror: на съединителя твоят "приятел" :dummy: за тези пари............. преди по-малко от година смених феродов диск и лагер /германски/ около 150 лв и 60 лв труд, :screwy а можех да сложа и китайски или турски диск на половин цена :012: за хидравликата не се притеснявай аз скложих мех. рейка....


Bat_Gosho
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Питане за Golf II GTI - PB мотор

Мнениеот Bat_Gosho » Вто 17 фев 2009 13:18


koew написа:
Bat_Gosho написа:Здравейте, предлагат ми едно голф-че ПБ мотор произведен 89 година за 900лв, обаче имам някои съмнения за състоянието на двигателя му... Става въпрос за това че преди една седмица на голфчето (което на един мой приятел) му се прецака мотора, и в последствие се оказало че са два от биелните лагери. Той сменил и 4-те, заедно с нови биели, но без да прави шлайф на коляновия вал. В последствие възможно ли е да се появи отново същата повреда, и ако да, какви ще бъдат последствията? Освен това вече почти година разправя че маслото на хидравликата му е за смяна, а така и още не го е сменил...та може ли да има повреда в хидравликата от това? Засега само свири когато волана е навит докрай, други признаци няма. Колата има 2 удара отпред, за които момчето си ми каза, и още два отзад. Все пак мисля че офертата си заслужава, тъй като смени съединител преди няколко седмици, и това му струва 380лв, освен това е платил всички такси за тази година. Ако може да препоръчате някакъв начин по който мога да определя състоянието на двигателя...или все пак ще трябва да се иде на майстор, който да каже какво е положението с карантията... Мерси много, и надявам се скоро да сме колеги! :beer


Колега какво му е сменял :horror: на съединителя твоят "приятел" :dummy: за тези пари............. преди по-малко от година смених феродов диск и лагер /германски/ около 150 лв и 60 лв труд, :screwy а можех да сложа и китайски или турски диск на половин цена :012: за хидравликата не се притеснявай аз скложих мех. рейка....

Ами не знам и аз кой му го е сменял но му е взел 380лв :wink: Това ми го каза още много преди да говорим за продажба на колата, така че е нямало за какво да ме лъже... Все пак да препоръчате някой сервиз из София, където могат да ми дадат добра оценка на състоянието на двигателя, някъде където да разбират от фау ве??



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта