
Питане за Golf II GTI - PB мотор
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 13 дек 2008 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Питане за Golf II GTI - PB мотор
Здравейте, предлагат ми едно голф-че ПБ мотор произведен 89 година за 900лв, обаче имам някои съмнения за състоянието на двигателя му... Става въпрос за това че преди една седмица на голфчето (което на един мой приятел) му се прецака мотора, и в последствие се оказало че са два от биелните лагери. Той сменил и 4-те, заедно с нови биели, но без да прави шлайф на коляновия вал. В последствие възможно ли е да се появи отново същата повреда, и ако да, какви ще бъдат последствията? Освен това вече почти година разправя че маслото на хидравликата му е за смяна, а така и още не го е сменил...та може ли да има повреда в хидравликата от това? Засега само свири когато волана е навит докрай, други признаци няма. Колата има 2 удара отпред, за които момчето си ми каза, и още два отзад. Все пак мисля че офертата си заслужава, тъй като смени съединител преди няколко седмици, и това му струва 380лв, освен това е платил всички такси за тази година. Ако може да препоръчате някакъв начин по който мога да определя състоянието на двигателя...или все пак ще трябва да се иде на майстор, който да каже какво е положението с карантията... Мерси много, и надявам се скоро да сме колеги! 

-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 13 дек 2008 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Питане за Golf II GTI - PB мотор
Никой ли не знае дали е задължително да се шлайфа коляновия вал при смяна на биелни лагери, или по някои от другите ми въпроси?? 

- Stef4o
- Мнения: 1532
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
- Автомобил: Golf V
- Двигател: BKD
- Местоположение: София
Re: Питане за Golf II GTI - PB мотор
Не виждам смисъл да се шлайфа
щом е сменил каквото трябва не мисля, че ще има отново проблеми....или поне не в скоро време
виж дали духа през щеката за маслото
2 удъра отпред и 2 отзад.....хммм т'ва е 'бахти и консервата
ако външно, не е много зле, мисля, че е добра оферта и съединител казваш е сменен....
щом е сменил каквото трябва не мисля, че ще има отново проблеми....или поне не в скоро време
виж дали духа през щеката за маслото
2 удъра отпред и 2 отзад.....хммм т'ва е 'бахти и консервата

ако външно, не е много зле, мисля, че е добра оферта и съединител казваш е сменен....
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Питане за Golf II GTI - PB мотор
колега намери и покарай читаво PB и после пробвай и това дето ти предлагат
ако не намираш разлика в вървежа и няма разхлопани работи по него взимай
все пак е ясно че за 900 лева не може да се очаква кола в перфектно състояние
скоро взех такъв голф2,настъпваш на 1-ва и трябва да ти хареса ускорението
на единия ми пасат съм сменял двигателя-700 лева излезе всичко и сега е като нов
а относно хидравликата...ако се прецака винаги можеш да я смениш с механична рейка
аз сега така мисля да правя на голфа,не че и има нещо ама не виждам много смисал на голф2 от хидравликата
подобрява се ускорението/значително/ и се намаля разхода на бенц
ако не намираш разлика в вървежа и няма разхлопани работи по него взимай
все пак е ясно че за 900 лева не може да се очаква кола в перфектно състояние
скоро взех такъв голф2,настъпваш на 1-ва и трябва да ти хареса ускорението
на единия ми пасат съм сменял двигателя-700 лева излезе всичко и сега е като нов
а относно хидравликата...ако се прецака винаги можеш да я смениш с механична рейка
аз сега така мисля да правя на голфа,не че и има нещо ама не виждам много смисал на голф2 от хидравликата
подобрява се ускорението/значително/ и се намаля разхода на бенц
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 13 дек 2008 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Питане за Golf II GTI - PB мотор
moimoimoi написа:колега намери и покарай читаво PB и после пробвай и това дето ти предлагат
ако не намираш разлика в вървежа и няма разхлопани работи по него взимай
все пак е ясно че за 900 лева не може да се очаква кола в перфектно състояние
скоро взех такъв голф2,настъпваш на 1-ва и трябва да ти хареса ускорението
на единия ми пасат съм сменял двигателя-700 лева излезе всичко и сега е като нов
а относно хидравликата...ако се прецака винаги можеш да я смениш с механична рейка
аз сега така мисля да правя на голфа,не че и има нещо ама не виждам много смисал на голф2 от хидравликата
подобрява се ускорението/значително/ и се намаля разхода на бенц
Ами вървежа е идеален, гонили сме се и с други ПБ-та и досега момчето няма загуба - колата върви идеално като бързинар, и само ме притесняваше това за коляновия вал дето не е шлайфан... а ако духа през капачката на маслото какво означава това? Иначе колата си е доста слънчева, двувратка, широки брони, ел стъкла, централно, рекаро салон.... освен това е черен и има фолио на джамовете


-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 13 дек 2008 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Питане за Golf II GTI - PB мотор
Е мерси много за десетките отговори...само да не се преуморите да пишете 

- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Питане за Golf II GTI - PB мотор
за духането през отвора за наливане на маслото-като си доближиш ръката до отвора може да ти се струва че духа,но трябва като си я сложиш на отвора и запушиш не трябва да надува/много леко може/
ако духа значи че изпуска компресия през клапаните-т.е. клапаните не уплатняват много добре,не че е болка за умиране това де,ама ако я правиш тази гимнастика с отвора за доливане на масло ще трябва да запушиш и маркуча за картерната венилация-това е този маркуч които от капака на главата отива в меката връзка между дебитомера и всмукателния колектор
а можеш и друго да направиш- направо вадиш тоя маркуч от към гуменото съединение и там запушваш за да видиш дали духа и надува,понеже си мисля че капачката за маслото трябва да уплатнява добре и единствено от там може да надува ако има проблеми с клапаните
друго за което се сещам е че може и да свалиш и маркуча между дебитомера и всмукателния колектор/дросела/ и да видиш дали е чисто там, т.е. не трябва да има маслени отлагания,те се получават ако клапаните изпускат налягане и чрез маркучето за картерна вентилация се пренася масло до там
провери скоростите дали се включват добре и дали няма шумове и виене при движение
виж и ръчната дали е ок
ако духа значи че изпуска компресия през клапаните-т.е. клапаните не уплатняват много добре,не че е болка за умиране това де,ама ако я правиш тази гимнастика с отвора за доливане на масло ще трябва да запушиш и маркуча за картерната венилация-това е този маркуч които от капака на главата отива в меката връзка между дебитомера и всмукателния колектор
а можеш и друго да направиш- направо вадиш тоя маркуч от към гуменото съединение и там запушваш за да видиш дали духа и надува,понеже си мисля че капачката за маслото трябва да уплатнява добре и единствено от там може да надува ако има проблеми с клапаните
друго за което се сещам е че може и да свалиш и маркуча между дебитомера и всмукателния колектор/дросела/ и да видиш дали е чисто там, т.е. не трябва да има маслени отлагания,те се получават ако клапаните изпускат налягане и чрез маркучето за картерна вентилация се пренася масло до там
провери скоростите дали се включват добре и дали няма шумове и виене при движение
виж и ръчната дали е ок
Re: Питане за Golf II GTI - PB мотор
Bat_Gosho написа:Здравейте, предлагат ми едно голф-че ПБ мотор произведен 89 година за 900лв, обаче имам някои съмнения за състоянието на двигателя му... Става въпрос за това че преди една седмица на голфчето (което на един мой приятел) му се прецака мотора, и в последствие се оказало че са два от биелните лагери. Той сменил и 4-те, заедно с нови биели, но без да прави шлайф на коляновия вал. В последствие възможно ли е да се появи отново същата повреда, и ако да, какви ще бъдат последствията? Освен това вече почти година разправя че маслото на хидравликата му е за смяна, а така и още не го е сменил...та може ли да има повреда в хидравликата от това? Засега само свири когато волана е навит докрай, други признаци няма. Колата има 2 удара отпред, за които момчето си ми каза, и още два отзад. Все пак мисля че офертата си заслужава, тъй като смени съединител преди няколко седмици, и това му струва 380лв, освен това е платил всички такси за тази година. Ако може да препоръчате някакъв начин по който мога да определя състоянието на двигателя...или все пак ще трябва да се иде на майстор, който да каже какво е положението с карантията... Мерси много, и надявам се скоро да сме колеги!
Колега какво му е сменял




-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Съб 13 дек 2008 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Питане за Golf II GTI - PB мотор
koew написа:Bat_Gosho написа:Здравейте, предлагат ми едно голф-че ПБ мотор произведен 89 година за 900лв, обаче имам някои съмнения за състоянието на двигателя му... Става въпрос за това че преди една седмица на голфчето (което на един мой приятел) му се прецака мотора, и в последствие се оказало че са два от биелните лагери. Той сменил и 4-те, заедно с нови биели, но без да прави шлайф на коляновия вал. В последствие възможно ли е да се появи отново същата повреда, и ако да, какви ще бъдат последствията? Освен това вече почти година разправя че маслото на хидравликата му е за смяна, а така и още не го е сменил...та може ли да има повреда в хидравликата от това? Засега само свири когато волана е навит докрай, други признаци няма. Колата има 2 удара отпред, за които момчето си ми каза, и още два отзад. Все пак мисля че офертата си заслужава, тъй като смени съединител преди няколко седмици, и това му струва 380лв, освен това е платил всички такси за тази година. Ако може да препоръчате някакъв начин по който мога да определя състоянието на двигателя...или все пак ще трябва да се иде на майстор, който да каже какво е положението с карантията... Мерси много, и надявам се скоро да сме колеги!
Колега какво му е сменялна съединителя твоят "приятел"
за тези пари............. преди по-малко от година смених феродов диск и лагер /германски/ около 150 лв и 60 лв труд,
а можех да сложа и китайски или турски диск на половин цена
за хидравликата не се притеснявай аз скложих мех. рейка....
Ами не знам и аз кой му го е сменял но му е взел 380лв

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта