От инжекцион към карбуратор - Решено!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
resistance
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

От инжекцион към карбуратор - Решено!

Мнениеот resistance » Съб 07 фев 2009 18:59


Здравейте колеги, поради куп причини реших да махна инжекциона на колата и да и сложа карбуратор. Двигателят е PB 1.8 с електрическа инжекция, смяната ще е с карбуратор Pierburg 2E2.
Търсих из многото теми инфо за въпростие ми, но така и не намерих нищо. Просто в случая не отстранявам проблеми, а искам да ми помогнете да му свържа кабелите и някой вакуумчета :)

На снимката съм отбелязал с номерца това което не ми е ясно.

1. На тази черна капачка се закача букса, тя за какво служи и какво напрежение трябва да и идва. Т.е дали постоянно или импулсно.
2. От нея страна има един ел.магнитен клапан, както по горното какъв ток му идва и откъде.
3. Това предполагам е топлинен датчик, също той откъде взима тока и така ...
4. Долната тръбичка успях да я свържа, но горната накъде отива не ми е ясно и за какво служи това вакуумче.
5. Малко не се вижда, но от нея страна малко по надолу има една тръбичка, пак е за някакъв въздух, които се е занимавал с този вид карб, знае за какво говоря :) Пак от нея страна от колекторите излиза една жичка с женска букса, предполагам е за подгравящо у-во, откъде черпи ток и това е :)
6. В случая този карб има тази тръбичка, но моя я няма, гризе ме мисълта за какво е тя и може ли без нея

Повече позиции не съм направил, но сега се сетих за няколко неща още:
От карба излиза една червена жичка с мъжка букса, тя за какво е и какъв ток иска?
Това е засега колеги, днес успях да запаля даже машината, но само водата бях свързал на карба. Естествено под 2500 оборота колата прекъсваше и беше трактор :) Надявам се, когато разбера кое за какво е да я направя да мърка. Моля, ако някой се е занимавал с това и е по наясно да ми помогне, че утре борбата продължава. С интерес ще чета всеки пост!
Благодаря.

Последна промяна от resistance на Нед 08 фев 2009 17:44, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Stef4o
Мнения: 1532
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 19:24
Автомобил: Golf V
Двигател: BKD
Местоположение: София

Re: От инжекцион към карбуратор - помощ

Мнениеот Stef4o » Съб 07 фев 2009 19:10


Изображение


Потребителски аватар
resistance
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: От инжекцион към карбуратор - помощ

Мнениеот resistance » Съб 07 фев 2009 19:15


Колега благодаря за схемата, но това което ме интересува го няма. Няколко пъти я намирах из нета тази схема, но за да пиша тук, значи не съм намерил това което искам или поне така си мисля аз :)
Със здраве.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: От инжекцион към карбуратор - помощ

Мнениеот Muncho » Нед 08 фев 2009 16:26


Виж дали това ще ти помогне http://store5.data.bg/biol//pierburg2e2.pdf


Потребителски аватар
resistance
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: От инжекцион към карбуратор - Решено!

Мнениеот resistance » Нед 08 фев 2009 17:44


Работата е оправена, всичко захраних на 12в от бобината, без един от проводниците, който излиза от карба. Той се включва на датчика за температура. След регулиране на оборотите от болта на мембраната, който се намира отзад, двигателят заспа на 1000 оборота и всичко си работи. При студен мотор оборотите се покачваха до 1200, след около 4-5 мин паднаха на 1000. Смукача сработи без проблеми.
Ако някой се интересува как точно мина цялата процедура, може да пита тук.

Благодаря на хората, които помогнаха с каквото могат!


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: От инжекцион към карбуратор - Решено!

Мнениеот Muncho » Нед 08 фев 2009 22:33


Абе май не са точно така кабелите.
Със сигурност знам за следните - от капака взима маса. Има един за нагревател, един който ако не се лъжа дава маса и пуска перката ( от датчика за температура ), един за термоклапана и един за термопластината на смукача. За съжаление не мога да ти кажа кой точно кабел на карба за кое от тия неща е :).

edit ако верно си пуснал по всички букси +12, означава че когато датчика за перката отпуши масата има доста голяма вероятност за се запалиш! :bishop

Последна промяна от Muncho на Пон 09 фев 2009 14:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: От инжекцион към карбуратор - Решено!

Мнениеот moimoimoi » Нед 08 фев 2009 22:40


и сега върви ли както преди?


Потребителски аватар
resistance
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 10 ное 2007 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: От инжекцион към карбуратор - Решено!

Мнениеот resistance » Пон 09 фев 2009 21:08


Здравейте отново, значи благодаря за мненията, но само искам да спомена какво съм вързал :) Перката не ми е вързана за карба, че да дава маса. Пуснал съм 12в на ел.магнитния клапан и на едно термоустройство, както и на подгряващото на тръбите. От карба излиза кабел, който се включва за температурния датчик. Перката ми се включва от друг датчик и си работи нормално. Не виждам кое може да запали инсталацията :screwy
До коглегата, за вървенето не върви по добре, но и сега съм доволен, ще мога да си сложа газ поне :banana


Потребителски аватар
pitbull_power
Мнения: 50
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: От инжекцион към карбуратор - Решено!

Мнениеот pitbull_power » Вто 10 фев 2009 20:40


Колега извинявай ако ти спамя в темата, но ако продаваш дебитомер, рейка, компютър и т.н. това което ти си свалил от твоя. Званни ми имам интерес можем да се разберем. ---> 0896957106 - Илия :да: Успех ...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта