normalno li zagriava kolata
значи преди седмица си зех голф2 1.8моноинж. РП двигател
и гледам на колегата на дисплея на часовника и други неща му излизат температури разход на гориво и т.н той е пак с 1.8 двигател ама GT и уж е по дърто от моя, неговия 88г. моя 90г., па има такива екстри.
Сега аз гледам температурата на двигателя на обикновенна аналогова скала която има само чертички без да се знае кое колко градуса е, но вентилатора на радиатора ми се включва 2-3милиметра след средно полжение и то само като седа на сфетофарите т.е кат бачка на празен ход.
А по време на движение никога не стига до средата , винаги е с цяла черта по-наляво, и ме интересува така ли е нормално.
може би трябва да вида ако термостата седи винаги отворен дали при студен двигател циркулира вода през радиатора
нормално ли загрява двигателя...??
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 14:54, променено общо 1 път.
Re: нормално ли загрява двигателя...??
milenski написа:... други неща му излизат температури ..
Сега аз гледам температурата на двигателя на обикновенна аналогова скала ..
Това дето на твоя колега му излиза на МФА-то не е температурата на охлаждащата течност, а температурата на маслото в двигателя. Има разлика. И на Г3-то е анлогово за температурата на течноста

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
NovobranecGT написа:Със същия мотор съм и грее като печка, дизелите ряпа да ядатНе знам защо,но стрелката ми винаги стои 2-3 мм след средата, а вентилатора ако се включи е след още няколко милиметра.Има нещо гнило май.А температурата на маслото ми е към 90 и нещо си,а по дебелите книги пише 80
Бравос бре

Температурата на маслото винаги е по-висока от тази на охладителната течност - помисли малко

NovobranecGT написа:Със същия мотор съм и грее като печка, дизелите ряпа да ядатНе знам защо,но стрелката ми винаги стои 2-3 мм след средата, а вентилатора ако се включи е след още няколко милиметра.Има нещо гнило май.А температурата на маслото ми е към 90 и нещо си,а по дебелите книги пише 80
провери си датчика на температурата какъв ти е. Има за различна темепратура. Твоя явно е за по висока и затова ти отваря по късно. Просто го смени с такъв около 80 градуса. Имах подобен проблем но на дизела.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
E,ако става дума тя е скачала и до към 100 градуса.Знам,че трябва да е по-висока,но се чудя защо пишат небивалици с тия 80 градуса.Как да разбера на колко градуса трябва да затваря веригата датчика?Нещо не ми се ще да източвам системата заради него
Трябва ли да има някакво означение?
Сега се сетих,че преди перката изобщо не се включваше и проблема беше в хлабава връзка.Сега се сетих да питам нещо,но ще направя нова тема


Сега се сетих,че преди перката изобщо не се включваше и проблема беше в хлабава връзка.Сега се сетих да питам нещо,но ще направя нова тема


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], PzKpfW, TheEx0rcist и 76 госта