каде мога да си обърна волана на голф 4
заглавието
mod edit: golfer
Преправяне от десен на ляв волан?-Golf4
- chakarov_force
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 16 май 2005 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
- chakarov_force
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 16 май 2005 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Фирми специално за това нещо не се сещам но трябва да сменяш:
табло, почти всичко в него..
педали, жила към тях, спирачна помпа цялата.. сумати простотии по инсталацията.. жици мици.. почти половината инсталация.
Мисля и чистачки рамена + моторчета..
По вратата ключалки също...
Още ли ти се занимава?
според мен ако тръгнеш да си купуваш частите нови оригинални, едно 3-4 хиляди само за части не ти мърдат... /и това е доста оптимистично.../
Хейй волан.. мисля рейка също...
табло, почти всичко в него..
педали, жила към тях, спирачна помпа цялата.. сумати простотии по инсталацията.. жици мици.. почти половината инсталация.
Мисля и чистачки рамена + моторчета..
По вратата ключалки също...
Още ли ти се занимава?
според мен ако тръгнеш да си купуваш частите нови оригинални, едно 3-4 хиляди само за части не ти мърдат... /и това е доста оптимистично.../
Хейй волан.. мисля рейка също...
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Оки!!! За фирми не знам, но доста работи ще трябва да си набавиш!
- табло
- кутията с вентилатора
- кормилна рейка
- ако имаш климатроник не знам на изпарителя изводите как ще са (може би и него трябва да сменяш )
- за педалите сигурно ще има разлики
- спирачна система
- чистачките трябва също да си оправиш
Ще можеш да си позваш:
-уредите (скоростомер, оборотомер и ... т.н.)
-волана и лостовете порай него
-копчетата по таблото
ПП: Вили ти пък ме изпревари
Трябва да се направи точен списък на чарколяците и да ги набавиш, и според мен дори и някой от клубните майстори може да ти направи трансформацията
- табло
- кутията с вентилатора
- кормилна рейка
- ако имаш климатроник не знам на изпарителя изводите как ще са (може би и него трябва да сменяш )
- за педалите сигурно ще има разлики
- спирачна система
- чистачките трябва също да си оправиш
Ще можеш да си позваш:
-уредите (скоростомер, оборотомер и ... т.н.)
-волана и лостовете порай него
-копчетата по таблото
ПП: Вили ти пък ме изпревари


Трябва да се направи точен списък на чарколяците и да ги набавиш, и според мен дори и някой от клубните майстори може да ти направи трансформацията

- Crazy_hatteR
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:40
- Автомобил: A6 C5 1.8T + Mk IV 1.6 + B3 1.8Mi
- Двигател: AEB 1.8T + AKL 1.6 SR + 1.8 RP
- Местоположение: Майнатаун
Доста е относително ... Зависи от колата , в накои случай се налага много малко части да се сменят - основното е таблото , но само кората , всички уреди се прехвърлят от старото табло . Оказва се , че доста от колите фабрично си имат отворите и местата за монтаж на ляв волан , но са затворени с капачета .
Не е нужно да се купува нито спирачна помпа нито нова ел.инсталация - че те са едни и същи , независимо дали са за ляв или за десен волан .
Принципно Мерцедес се прехвърля най-лесно ,но не е проблем и за други - всеки къдърен майстор може да се справи . Лошото е че се сваля целия двигател и скоростна кутия за да се отвори коша за работа .
Тези които имат ЕТКА могат да видят по нея , че частите за ляв и десен волан са едни и същи . Абе ако някои е карал кола с ляв волан може да потвърди , че дори и скоростите са подредени като за десен - демек ако е с ляв волан 1-ва се пада най-ляво
Единствено е нужен кадърен майстор , 3-4 дни спокоина работа и в зависимост от колата от 1000 до 2000 лева .
Това е проверено , защото смятам за Нова година да си подаря едно А6 с ляв волан .
Не е нужно да се купува нито спирачна помпа нито нова ел.инсталация - че те са едни и същи , независимо дали са за ляв или за десен волан .
Принципно Мерцедес се прехвърля най-лесно ,но не е проблем и за други - всеки къдърен майстор може да се справи . Лошото е че се сваля целия двигател и скоростна кутия за да се отвори коша за работа .
Тези които имат ЕТКА могат да видят по нея , че частите за ляв и десен волан са едни и същи . Абе ако някои е карал кола с ляв волан може да потвърди , че дори и скоростите са подредени като за десен - демек ако е с ляв волан 1-ва се пада най-ляво

Единствено е нужен кадърен майстор , 3-4 дни спокоина работа и в зависимост от колата от 1000 до 2000 лева .
Това е проверено , защото смятам за Нова година да си подаря едно А6 с ляв волан .
- chakarov_force
- Мнения: 109
- Регистриран на: Пон 16 май 2005 15:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стамболийски
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта