Въпросният стартер е на голф 2, 1,6 автоматик `1989 година!
Проблемът е следният: при завъртане на ключа колата пали от първия път, но веднага след това се чува много силен и непрекъснат шум/като стържене,може би бендикса и маховика остават зацепени/,които идва от към стартера.
Моля ако някай е имал подобен проблем или има някакво логично обяснение да го сподели!



Проблем със стартера
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Проблем със стартера
Свали и разглоби стартера,правилно се насочваш за причините,но така или иначе-това е упражнението.Имай в предвид, че на Г3,който съм правил,болтовете на стартера държат лапата на предния моторен тампон,при тебе може да не е така -провери как стоят нещата и подпри мотора ако трябва.Успех
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със стартера
свалих стартера,но по него не открих някакъв видим проблем-няма луфтове,четките са в добро състояние ,но ми се струва,че единият от изходите на бобината/там където се захваща тънката жичка,която мисля че идва от към купето/ е леко по стопен.
Дали е възможно от там да идва проблрема т.е.бобината да е изгоряла и да не може да върне бендикса.
Дали е възможно от там да идва проблрема т.е.бобината да е изгоряла и да не може да върне бендикса.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Проблем със стартера
Бобината "избутва" бендикса(зъбното колело),а го прибира пружината.Има там една своеобразна "вилка"чрез която се предава движението.Самият маховик също се стреми да върне бендикса,това малко колелце е с наклонени зъби и усилията при зацепката го бутат назад.Като разглоби стартера бендикса прибран ли седеше или се мандахерца по оста?.Предната втулка (остава в кожуха) ако е износена може да доведе до затруднено движение на бендикса,защото се нарушава съосието.Тъй и тъй си го свалил,смени въпросните предна и задна втулки(плъзгащи лагери).Предната се вади малко особено:намира се опашка от стар стартер или се прави някакво желязо със същия диаметър,след това се пълни отвора на втулката с грес ,след това напъхваш желязото във втулката(тя греста пречи,но това е идеята) и удряш осево по него.Получава се хидро-динамичен удар по задната страна на втулката и тя обикновено излиза културно след 1-2 опита.По отношение на бобината-там всъщност са две бобини-имат общ захранващ извод,но едната прави директна маса с втория си извод,а другата получава "маса" през четките на ротора,не мисля обаче там да е проблема
- HeMaM_CTpaX
- Мнения: 28
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със стартера
колега като загрее колата шума изчезва ли? щото имам подобен проблем обаче е само при студена кола т.е. след 1-2мин. работа на ДВГ-то изчезва...
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със стартера
вчера занесах стартера на жичкаджия които му направи пълна профилактика и се оказаче всичко по него е ОК като изключим праха и замърсяванията от вътре!Монтирах го обратно и първо палене всичко е както трябва но при втория опит пак се чу познатият шум.След нов оглед се оказа че контакният ключ нещо не е наред защото след запалване и достигане до крайно дясно положение не се връща назад.Когато го върна леко назад стърженето изчезва и всико е както трява.
А сега какво да правя жичкаджия или ключар.
А сега какво да правя жичкаджия или ключар.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Re: Проблем със стартера
сменяй клемореда или целия патрон.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем със стартера
golfer написа:сменяй клемореда или целия патрон.
Защо целият патрон (като може само клемореда) и после да ходи като Свети Петър със една връзка ключове


-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 10 ное 2008 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със стартера
голф 2, 1,6 автоматик `1989 година
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта