Имам някакъв странен проблем с ел. инсталацията.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dimpex_01
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 23 авг 2004 8:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Имам някакъв странен проблем с ел. инсталацията.

Мнениеот dimpex_01 » Сря 28 дек 2005 20:44


От оня ден имам чувството че в различни моменти ми се губят токовете. Както си работи колата, радиото започва да бучи, светлините на ртаблото и фаровете стават като свещи, губи мощност и обороти. Преди този проблем в понеделник като се прибирах към Сф. ми огасна старото радио, спрях да го сваля за да проверя да не е предпазителя и не можах да запаля. Наложи се на средата на магистралата да ми дават ток че никакъв го нямаше акумулатора. След това всичко до Сф беше като чели ОК(карах на газ). Може и да си внушавам ама може ли проблема да е в калпав бензин. Чалам съвети. Предварително мерси




Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 28 дек 2005 20:47


Може да не ти зарежда хубаво динамото/износени четки/слаби връзки по плюса на акумулатора:dontknow:


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Сря 28 дек 2005 20:59


ако проблема се окаже алтернатора-виж:дали не е разхлабен ремъка-като го натиснеш да не"потъва" повече от1см. ,също така му провери лагерите на твоя алтернатор-заслушай се те ако не са ок.често издават странен шум-виене...провери


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 28 дек 2005 22:27


ПЛочка на контактен ключ.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Сря 28 дек 2005 22:49


kris11 написа:ПЛочка на контактен ключ.

Или иначе казано - клеморед.

А каква е колата все пак.


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Вто 03 яну 2006 11:54


Ако проблема ти е клемореда-не е много добре -аз скоро имах такъв проблем-1-во:някои майстори ако искаш да ти го сменят -яко гледат да те метнат-горе долу нормално е -намираш клеморед-горе долу за 20 лв.-има то в един магазин в овча купел-ул.обиколна бл.423-карина кар. се казва-трябва да си знаеш типа на мотора-преебе ли ти се съвсем клемореда-не палиш въобще от конт.ключ-аз 2 дена я палих мойта като давах накъсо с 1 отверка стартера! а самата работа по смяната е :mad: -тоя клеморед се намираточно под (по продължение) на контактния ключ,но проблема е в смяната-има 2 начина:1-сваляне на целия кормилен прът-не е за препоръчване 2-ри по труден но -сваляш целия волан разкачаш връзките зза мигаче чистачкии т.н.-развиваш франеца под волана,е тва е гадостта,за да извадиш конт. ключ и сменяваш клемореда-той представлява -една пластмаска-датчик които се включва във конт.ключ( мъжко /женско)-после е мъка с поставянето на тоя фланец---внимавай има 1 пружина на кормилния прът -много е яка да не те -застреля ей!слагаш волана -гледашгумите да са прави и с винта натягаш докато самия волан ти прибере фланеца!--ако ти е по лесно иди на сервиз-необходими са някой по специфични инструменти-но внимавай да не те одерат-знам че обяснението ми е каша -но поне добии представа! :)


Потребителски аватар
Ivcho
Мнения: 1439
Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivcho » Вто 03 яну 2006 12:04


За смяна на ел. пакет или както каза колегата клеморед преди 20 дни ми взеха 15 лева за работа и 8 лева за самия пакет отне на хората в сервиза 20 мин, най добре иди някъде да ти го направят на вид е лесно но си има доста специфични неща и си трябва инструмент.


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Вто 03 яну 2006 16:26


Ама как го отсякохте с тоя клеморед. Ако проблемът е в него, как е запалил като са му подали ток?
Иди на жичкаджия да замери. Така е трудно да се определи.


Потребителски аватар
gogul
Мнения: 271
Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
Автомобил:
Двигател: 1989
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот gogul » Вто 03 яну 2006 18:15


Даскала написа:......./слаби връзки по плюса на акумулатора:dontknow:
-и по масата от акумулатора до купето.


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Вто 03 яну 2006 18:16


paro_k написа:Ама как го отсякохте с тоя клеморед. Ако проблемът е в него, как е запалил като са му подали ток?
Иди на жичкаджия да замери. Така е трудно да се определи.


И аз смятам, че проблема не е в клемореда :roll:


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Вто 03 яну 2006 18:35


Мене симптомите му ми приличат на късо някаде. Това с светлините дето стават като свещи от какво друго може да е? Кога го правеше това с примигванията? При раздрусване примерно или просто така, докато си караш?

Интересно ми е - някой да е откачал акомулатор от запалена кола? Какъв е резултата?


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Сря 04 яну 2006 12:24


brum написа:Мене симптомите му ми приличат на късо някаде. Това с светлините дето стават като свещи от какво друго може да е? Кога го правеше това с примигванията? При раздрусване примерно или просто така, докато си караш?

Интересно ми е - някой да е откачал акомулатор от запалена кола? Какъв е резултата?


това сме го правили с една стара жигула, защото на един 8 декември ни свиха акумулатора в едно затънтено село радуил под боровец :) ползвахме акумулатор от другата кола, с която бяхме да запали, после го върнахме. жигулката си изкара така близо 100 км. без проблем. само изолирахме плюсовия кабел да не окъси някъде.


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Сря 04 яну 2006 14:13


brum написа:...Интересно ми е - някой да е откачал акомулатор от запалена кола? Какъв е резултата?

Резултатът е, че ползваш ток само от алтернатора. Т.е. нямаш проблем, докато държиш на обороти.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 04 яну 2006 14:24


paro_k написа: ....проблем, докато държиш на обороти.

Да освен някоя гръмнала електроника....
Това пише във всички книжки за автота да не се прави!!!!
Аз съм го правил без последствия, ама на Г2 90 година дето нема комп нема жив дявол...
За кола с повечко електроника не бих...!


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Сря 04 яну 2006 15:04


wili98 написа:...За кола с повечко електроника не бих...!

Може и да си прав. На компа не знам как ще му се отрази, но сигурно както й унищожена клетка на акумулатора или прекъсната клема, кабел. Би трябвало да има защита?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта