Колеги помогнете ако може..,
- parabadabal
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 1:13
- Автомобил: VW Golf 3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Колеги помогнете ако може..,
не мога д анамеря никъде как се настройва борд компютъра на голф 3. като паля и ми излиза IN02. кякой знае ли как да си променя тези настройки ? Благодаря предварително.
Последна промяна от vasstop на Чет 19 фев 2009 12:06, променено общо 1 път.
Причина: Нарушена т.4 от правилата.
Причина: Нарушена т.4 от правилата.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Колеги помогнете ако може..,
Цитат:
Има 5 неща, които може да се появят на екранчето за дневния километраж (при подаване на контакт преди да запалите):
IN00 - всичко е наред.
IN01 - инспекция поради изтичане на определено време (преглед по колата).
IN02 - инспекция след определен пробег.
OEL1 - смяна на масло след определен пробег.
OEL2 - смяна на масло поради изтичане на определено време.
Значи тези неща си ги нагласяш ти, за да ти напомнят. Например:
Аз си нагласям IN01 на 6 месеца и като светне си преглеждам ходовата част; IN02 на 10.000км и като светне - основен преглед по колата (всичко!); OEL1 - на 10.000км - за смяна на маслото; OEL2 - на 12 месеца - пак за смяна на маслото, защото дори и да не се кара, сляд около година си губи свойствата.
Ако не ти се занимава да ги нагласяш тези неща и те дразни да се включват, просто ги направи на много големи цифри и готово (мисля, че максимума беше 30.000км или повече даже)! Но не е препоръчително.
Как се нагласят? Има 2 начина, но ти казвам по-простия:
Даваш на контакт и в същото врема задържаш натиснато копчето за нулиране на дневния километраж, а с другата ръка с един химикал натискаш копчето на часовника за минутите (долното). Така влизаш в "сервизен режим". След това се работи с 2 копчета, едното е това за нулиране на дневния километраж, а другото - копчето на часовника за минутите (долното). С първото сменяш:
IN01 -> IN02 -> OEL1 -> OEL2. А с другото влизаш в съответното меню. След като влезеш - с първото от копчетата въртиш месеците или километрите съответно, а с другото потвърждаваш и излизаш. Накрая махаш контакта и готово.
Другия начих е описан в някакъв руски сайт, ама е по-труден и със същия ефект.
Съветвам като си смениш маслото да си нагласиш съответно OEL1 и OEL2, а сам ще прецениш какъв смисъл да заложиш в инспекциите IN01 и IN02. Аз примерно на IN01 си проверявам ходовата част, а на IN02 правя обстоен преглед на колата. Че по нашите пътища...
Ето как можете да си направите дигитален оборотомера на вашия Golf 3. Става на всички модели 3-ки
1. Вкарайте ключа но не давайте контакт
2. Натиснете и задръжте копчето на километража ( в ляво на таблото под общия километраж)
3. Дайте контакт без да пускате копчето
4. Изключете контакта (продължавате да държите копчето натиснато)
5. Дайте пак контакт, пуснете бутона и вече може да палите
С копчето сега можете да сменяте 8 режима, първите 4 не съм разбрал още каво правят, но другите 4 са Display test , метроброяч (много е готин, мери до дециметър), оборотомер( това вече е гот - мери оборотите до 50) и дневен километраж.
Има 5 неща, които може да се появят на екранчето за дневния километраж (при подаване на контакт преди да запалите):
IN00 - всичко е наред.
IN01 - инспекция поради изтичане на определено време (преглед по колата).
IN02 - инспекция след определен пробег.
OEL1 - смяна на масло след определен пробег.
OEL2 - смяна на масло поради изтичане на определено време.
Значи тези неща си ги нагласяш ти, за да ти напомнят. Например:
Аз си нагласям IN01 на 6 месеца и като светне си преглеждам ходовата част; IN02 на 10.000км и като светне - основен преглед по колата (всичко!); OEL1 - на 10.000км - за смяна на маслото; OEL2 - на 12 месеца - пак за смяна на маслото, защото дори и да не се кара, сляд около година си губи свойствата.
Ако не ти се занимава да ги нагласяш тези неща и те дразни да се включват, просто ги направи на много големи цифри и готово (мисля, че максимума беше 30.000км или повече даже)! Но не е препоръчително.
Как се нагласят? Има 2 начина, но ти казвам по-простия:
Даваш на контакт и в същото врема задържаш натиснато копчето за нулиране на дневния километраж, а с другата ръка с един химикал натискаш копчето на часовника за минутите (долното). Така влизаш в "сервизен режим". След това се работи с 2 копчета, едното е това за нулиране на дневния километраж, а другото - копчето на часовника за минутите (долното). С първото сменяш:
IN01 -> IN02 -> OEL1 -> OEL2. А с другото влизаш в съответното меню. След като влезеш - с първото от копчетата въртиш месеците или километрите съответно, а с другото потвърждаваш и излизаш. Накрая махаш контакта и готово.
Другия начих е описан в някакъв руски сайт, ама е по-труден и със същия ефект.
Съветвам като си смениш маслото да си нагласиш съответно OEL1 и OEL2, а сам ще прецениш какъв смисъл да заложиш в инспекциите IN01 и IN02. Аз примерно на IN01 си проверявам ходовата част, а на IN02 правя обстоен преглед на колата. Че по нашите пътища...
Ето как можете да си направите дигитален оборотомера на вашия Golf 3. Става на всички модели 3-ки
1. Вкарайте ключа но не давайте контакт
2. Натиснете и задръжте копчето на километража ( в ляво на таблото под общия километраж)
3. Дайте контакт без да пускате копчето
4. Изключете контакта (продължавате да държите копчето натиснато)
5. Дайте пак контакт, пуснете бутона и вече може да палите
С копчето сега можете да сменяте 8 режима, първите 4 не съм разбрал още каво правят, но другите 4 са Display test , метроброяч (много е готин, мери до дециметър), оборотомер( това вече е гот - мери оборотите до 50) и дневен километраж.
- parabadabal
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 1:13
- Автомобил: VW Golf 3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Колеги помогнете ако може..,
благодаря. точно това търсех.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 75 госта