интересува ме дали са взаимнозаменяеми,защото в английски сайт го дават при замяня качване на 15 к.с. някой пробвал ли е ?
цитат:
1P 98 bhp
1) Swap the ECU for one from a PB motor + 14 bhp
2) Chip tune the PB ECU -- - - - - - - - - - - - + 10 bhp
3) Decat the exhaust, fit the GU front box + - 5 bhp
4) Swap the camshaft as above - - - - - - - + - 5 bhp
total increase 34 bhp = 130 bhp ish
Remarks, apart from the ECU & cat this is an identical motor the PB
смяна на ECU-то на 1Р с такова от РВ
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: смяна на ECU-то на 1Р с такова от РВ
колега виж тази тема http://www.clubgti-bg.com/viewtopic.php?t=6798
значи разликите който аз знам са следните:
1P-има 2 катализатора,ламбда сонда,компютър-98 коня
PB-няма катализатори,ламбди сонди,-112 коня
PF-1 катализатор,има ламбда сонда,друг компютър различен от PB-107 коня
така че ако си сложиш комп от PB,резнеш сондата,издъниш катализаторите предполагам ще станеш 112 коня,ама все пак ще си по тежък заради синхрото
виж и тук viewtopic.php?f=52&t=126158&hilit=+%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0
и тук
viewtopic.php?f=52&t=86111&hilit=+%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0
значи разликите който аз знам са следните:
1P-има 2 катализатора,ламбда сонда,компютър-98 коня
PB-няма катализатори,ламбди сонди,-112 коня
PF-1 катализатор,има ламбда сонда,друг компютър различен от PB-107 коня
така че ако си сложиш комп от PB,резнеш сондата,издъниш катализаторите предполагам ще станеш 112 коня,ама все пак ще си по тежък заради синхрото
виж и тук viewtopic.php?f=52&t=126158&hilit=+%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0
и тук
viewtopic.php?f=52&t=86111&hilit=+%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0
Re: смяна на ECU-то на 1Р с такова от РВ
1Р-то /поне моето/ е само с един катализатор.не зная,може и да е двоен,но има само едно тяло на катализатор.ламбда сондата ако не е зададена дали ще е закачена или не има ли значение?и другото което ме интересува е при положение,че колата се кара почти изцяло на газ,смяната на компа ще даде ли някакво отражение във вървежа?
и още нещо: точка 3 и 4 как се превеждат?
и още нещо: точка 3 и 4 как се превеждат?
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: смяна на ECU-то на 1Р с такова от РВ
и на мен много ми е интересно как стоят нещата при газ
защото там не участва компа,сондата
защото там не участва компа,сондата
Re: смяна на ECU-то на 1Р с такова от РВ
предполагам,че компа участва поне заради изпреварването на запалването.а на колко градуса трябва да е базовото изпреварване на газ при тези мотори?като купих кънтрито беше настроено на 36 градуса предварение,ма едва завърташе стартера
Re: смяна на ECU-то на 1Р с такова от РВ
днес намерих комп от РВ и ги слених.Резултата:На обороти прекъсва,във високите хич я няма.обаче не зная дали този комп е наред!нека някой ,койти е правил такава интервенция да драсне някой ред.или някой който има наблюдения
- di4evv
- Мнения: 517
- Регистриран на: Нед 13 яну 2008 2:05
- Автомобил: ауди а 4
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: смяна на ECU-то на 1Р с такова от РВ
ще трябва да смениш и разпред.вал с такъв от ПБ,ПФ,както и изпускателния колектор.Предполагам, че и инжекторите имат разлика.На ПБ инжекторите са с номер БОШ 0 280 150 902.Напиши и номера на твоите за да видим колко куб. са
Re: смяна на ECU-то на 1Р с такова от РВ
b 037 906 031 p това е от ЕТКА-та,ама не знам да ли е ВАГ или бош номер.мдаа,дават ги еднакви за PB,PF,RV и 1Р.
в изпускателния има разлика,ама не вярвам да пада 14 кончета оттам
в изпускателния има разлика,ама не вярвам да пада 14 кончета оттам
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта