някой може ли да ми извади схема на зацепването на анг ремък на голф 2-ка 1.8 8в 90 к.с. механична инжекция,кода на мотора е GX , сменяхме лагери гарнитури , сигменти и т.н. вчера го събрах до някаде , аз си бях отбелязал в какво положение са спрели зъбните колела и в това си сложих ремъка , но нали като развия ролката ( паразитната ) и после трябва да я завърта с шестограм 3-ка и да я стегна - на коя страна да я завърта и колко точно , защото ремъка затяга ... ?
другиа проблем е че дюзата на 1 и 2ри не иска да влиза до край от какво може да е ? ( смъмнява ме,че шпилките на капака на главата са слезнали по надолу ?)
благодаря много.
проблем с зацепване на ангр. ремък
-
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 24 дек 2008 16:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
проблем с зацепване на ангр. ремък
Последна промяна от pe4kata на Пет 27 фев 2009 10:22, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19577
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: някой може ли да ми извади схемата за зацепване на ангр рем?
Това е рисунката, която дават и за GX в АутоДата-та.
Ако под 'паразитна ролка' разбираш обтяжната на ремъка- затяга се чрез завъртане по посока на часовниковата стрелка.
Ремъка се обтяга така, че да може, като го хванеш в най-дългата му свободна част, да го завъртиш под 90* без прекалено много усилия.
За дюзите на този вид мотори съм абсолютно некомпетентен..
Ако под 'паразитна ролка' разбираш обтяжната на ремъка- затяга се чрез завъртане по посока на часовниковата стрелка.
Ремъка се обтяга така, че да може, като го хванеш в най-дългата му свободна част, да го завъртиш под 90* без прекалено много усилия.
За дюзите на този вид мотори съм абсолютно некомпетентен..
-
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 81
- Регистриран на: Сря 24 дек 2008 16:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: някой може ли да ми извади схемата за зацепване на ангр рем?
събрах го мотора , уж на всички белези само палеца на делкото неможах да го нагласа на беляг да е щото като го нагласа и междиня вал отива на майната си ... и тръгнах да вида дали ще го запаля светна ми лампата на маслото смисъл почна да мига , и като върта да го пала и върти с някво тракане и не иска да запали ... ?
- fidrimku
- Мнения: 260
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: някой може ли да ми извади схемата за зацепване на ангр рем?
pe4kata написа:събрах го мотора , уж на всички белези само палеца на делкото неможах да го нагласа на беляг да е щото като го нагласа и междиня вал отива на майната си ... и тръгнах да вида дали ще го запаля светна ми лампата на маслото смисъл почна да мига , и като върта да го пала и върти с някво тракане и не иска да запали ... ?
Еми презацепи делкото де, за да ти дойде на белег
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: проблем с зацепване на ангр. ремък
имах същия случай се га ще ти обясна как се справих ако искаш и скайпа ми е kiko94603 no почвам да пиша
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: проблем с зацепване на ангр. ремък
1.предполагам си направил бележка на зъбното колело на разпред. вал двете гърбици да сочат нагоре . първи цолиндър буталото нагласяваш на горна мъртва точка
2слагаш една свещ в лулата на първи цил. ,даваш на контакт и въртиш зъб. колело което върти делкото и гледаш свеща къде ще прескочи искра и леко завърташ още един зъб напред, защото ако оставиш така няма да има аванс ...сглобяваш нанизваш ремъка и после със стробоскоп /ли се казваше/правиш финната центрофка - на кожуха на маховика има една дупка...лесно е.
2слагаш една свещ в лулата на първи цил. ,даваш на контакт и въртиш зъб. колело което върти делкото и гледаш свеща къде ще прескочи искра и леко завърташ още един зъб напред, защото ако оставиш така няма да има аванс ...сглобяваш нанизваш ремъка и после със стробоскоп /ли се казваше/правиш финната центрофка - на кожуха на маховика има една дупка...лесно е.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта