проблем с зацепване на ангр. ремък

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
pe4kata
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 24 дек 2008 16:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем с зацепване на ангр. ремък

Мнениеот pe4kata » Чет 26 фев 2009 11:20


някой може ли да ми извади схема на зацепването на анг ремък на голф 2-ка 1.8 8в 90 к.с. механична инжекция,кода на мотора е GX , сменяхме лагери гарнитури , сигменти и т.н. вчера го събрах до някаде , аз си бях отбелязал в какво положение са спрели зъбните колела и в това си сложих ремъка , но нали като развия ролката ( паразитната ) и после трябва да я завърта с шестограм 3-ка и да я стегна - на коя страна да я завърта и колко точно , защото ремъка затяга ... ?


другиа проблем е че дюзата на 1 и 2ри не иска да влиза до край от какво може да е ? ( смъмнява ме,че шпилките на капака на главата са слезнали по надолу ?)

благодаря много.

Последна промяна от pe4kata на Пет 27 фев 2009 10:22, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19577
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: някой може ли да ми извади схемата за зацепване на ангр рем?

Мнениеот radotom » Чет 26 фев 2009 12:28


Това е рисунката, която дават и за GX в АутоДата-та.

Изображение

Ако под 'паразитна ролка' разбираш обтяжната на ремъка- затяга се чрез завъртане по посока на часовниковата стрелка.
Ремъка се обтяга така, че да може, като го хванеш в най-дългата му свободна част, да го завъртиш под 90* без прекалено много усилия.
За дюзите на този вид мотори съм абсолютно некомпетентен.. :oops:


pe4kata
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 81
Регистриран на: Сря 24 дек 2008 16:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: някой може ли да ми извади схемата за зацепване на ангр рем?

Мнениеот pe4kata » Пет 27 фев 2009 10:21


събрах го мотора , уж на всички белези само палеца на делкото неможах да го нагласа на беляг да е щото като го нагласа и междиня вал отива на майната си ... и тръгнах да вида дали ще го запаля светна ми лампата на маслото смисъл почна да мига , и като върта да го пала и върти с някво тракане и не иска да запали ... ?


Потребителски аватар
fidrimku
Мнения: 260
Регистриран на: Вто 07 авг 2007 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: някой може ли да ми извади схемата за зацепване на ангр рем?

Мнениеот fidrimku » Пет 27 фев 2009 11:33


pe4kata написа:събрах го мотора , уж на всички белези само палеца на делкото неможах да го нагласа на беляг да е щото като го нагласа и междиня вал отива на майната си ... и тръгнах да вида дали ще го запаля светна ми лампата на маслото смисъл почна да мига , и като върта да го пала и върти с някво тракане и не иска да запали ... ?

Еми презацепи делкото де, за да ти дойде на белег :idea:


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: проблем с зацепване на ангр. ремък

Мнениеот kiko946 » Пет 27 фев 2009 12:27


имах същия случай се га ще ти обясна как се справих ако искаш и скайпа ми е kiko94603 no почвам да пиша


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: проблем с зацепване на ангр. ремък

Мнениеот kiko946 » Пет 27 фев 2009 12:45


1.предполагам си направил бележка на зъбното колело на разпред. вал двете гърбици да сочат нагоре . първи цолиндър буталото нагласяваш на горна мъртва точка
2слагаш една свещ в лулата на първи цил. ,даваш на контакт и въртиш зъб. колело което върти делкото и гледаш свеща къде ще прескочи искра и леко завърташ още един зъб напред, защото ако оставиш така няма да има аванс ...сглобяваш нанизваш ремъка и после със стробоскоп /ли се казваше/правиш финната центрофка - на кожуха на маховика има една дупка...лесно е.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 54 госта