ЗАДРЪСТЕНА МОНОИНЖЕКЦИЯ
- dj_nako
- Мнения: 1479
- Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
- Автомобил: Golf 5 tsi
- Двигател: BMY 2007
- Местоположение: Пловдив
ЗАДРЪСТЕНА МОНОИНЖЕКЦИЯ
колата е голф 3 1,4ми.когато подам рязко гас има около 1 или 2 секунди закъснение.тва от какво е задръстена моноинжекция,задрустен бензинов,въздушен филтър или просто колата е с малък двигател и тва си е нормално за нея.ако е от моноинжекцията как се оправя и колко ще струва
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На мен на бензин понякога ми прави същия номер,понякога колкото и да давам газ ДВГ-то се мъчи и неще да се изфорсира.Преди около 6 месеца пак имах същия проблем,тогава сипах в бензина добавка за инжекцион и нещата се оправиха...сега пак се появи,струва ми се че има много напластена мизерия по горивопровода и като се "отлюспи" запушва.Добавките ги продават във всяка една бензиностанция,ако някой знае някоя по яка да каже.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
едно мнение, но не го смятайте за миродавно:
-нормално е според мен като подадеш рядко газ за тоз модел моно да се "замисли" за известно време.това е доста стара електроника и трансфера на данни и обработването на самата информация от "компа" отнема изваестно време.
при карбуратора и механичната инжекция тоз момент на забавяне го няма понеже не се обработват по такъв начин данните от различните датчици
-нормално е според мен като подадеш рядко газ за тоз модел моно да се "замисли" за известно време.това е доста стара електроника и трансфера на данни и обработването на самата информация от "компа" отнема изваестно време.
при карбуратора и механичната инжекция тоз момент на забавяне го няма понеже не се обработват по такъв начин данните от различните датчици
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
SnowMaster написа:едно мнение, но не го смятайте за миродавно:
-нормално е според мен като подадеш рядко газ за тоз модел моно да се "замисли" за известно време.това е доста стара електроника и трансфера на данни и обработването на самата информация от "компа" отнема изваестно време.
при карбуратора и механичната инжекция тоз момент на забавяне го няма понеже не се обработват по такъв начин данните от различните датчици
Тцк не е нормално ... моното е улекотен и опростен двигател ..... няма толкова много датчици ... плюс това не смята траектория на балистична ракета .... има някакъв проблем с колата ... особено ако се замисля много .......
Последна промяна от Tyan на Нед 08 яну 2006 0:48, променено общо 1 път.
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
ето
1 и 5 520-1300 ома
1 и 2 600-3500 ома
1 и 4 600 6600 ома
при изключено запалване и разкачена букса
1 и земя 0 волта
да не се изважда буксата
дава се контакт и се мери волтажа между 1 и земя
5 и земя 5 волта
да не се изважда буксата
дава се контакт и се мери волтажа между 5 и земя
2 и земя - газ затворена - около 2 волта
2 и земя - газ до край - около 4.5 волта
4 и земя - газ затворена - около 0 волта
4 и земя - газ докрай - около 4 волта
уверете се че не е на контакт
без да се сваля буксата се достига до съответния пин.
дава се на контакт и се мери волтажа като същевременно се борави с газта

1 и 5 520-1300 ома
1 и 2 600-3500 ома
1 и 4 600 6600 ома
при изключено запалване и разкачена букса
1 и земя 0 волта
да не се изважда буксата
дава се контакт и се мери волтажа между 1 и земя
5 и земя 5 волта
да не се изважда буксата
дава се контакт и се мери волтажа между 5 и земя
2 и земя - газ затворена - около 2 волта
2 и земя - газ до край - около 4.5 волта
4 и земя - газ затворена - около 0 волта
4 и земя - газ докрай - около 4 волта
уверете се че не е на контакт
без да се сваля буксата се достига до съответния пин.
дава се на контакт и се мери волтажа като същевременно се борави с газта

- spokomen
- Мнения: 188
- Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
- Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
- Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
- Местоположение: София
- Контакти:
bobcho написа:Имам книга за Пасат на ПС-то
Това с книгата ме заинтересува. Аз си свалих едно описание от msk.ru ама в него няма кой знае какво. Ако книгата е на Български и я качиш някъде или се опиташ да ми я изпратиш на части на rstratiev@gmail.com ( там ограничението за прикрепен файл е 10 мегабайта) ще ти бъда много благодарен
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта