Питане за замяна на ламбда сонда?
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Питане за замяна на ламбда сонда?
Колеги интересува ме ламбда сонда с три кабела може ли да се замени с такава с 4-ри и по принцип ПЛ-а с каква сонда е и има ли знчение дали колата е с к-Джетроник,ке-джетроник или Дигифант за това с каква сонда е и с колко кабела ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Питане за замяна на ламбда сонда?
Прочети ето тези няколко превода:
viewtopic.php?f=17&t=113723
Мисля, че ще ти се изясни отговора още в самото начало
В кратце:
Сондите с повече от 2 кабела са тези с подгряване. Обикновено кабелите на подгряването са два бели. Няма значение кой от тях е '+' и кой '-'
третия кабел е сигнален, като за негова 'маса' при три-проводните сонди се ползва корпуса на самата сонда към шасито на автомобила.
При 4-проводните си има изведена собствена, отделна маса.
Относно това дали са взаимозаменяеми посочените от теб сонди: ДА! VAG използват изцяло циркониеви сонди, генериращи напрежение 0.2-0.95V.
Титаниевите си променят съпротивлението.
viewtopic.php?f=17&t=113723
Мисля, че ще ти се изясни отговора още в самото начало

В кратце:
Сондите с повече от 2 кабела са тези с подгряване. Обикновено кабелите на подгряването са два бели. Няма значение кой от тях е '+' и кой '-'
третия кабел е сигнален, като за негова 'маса' при три-проводните сонди се ползва корпуса на самата сонда към шасито на автомобила.
При 4-проводните си има изведена собствена, отделна маса.
Относно това дали са взаимозаменяеми посочените от теб сонди: ДА! VAG използват изцяло циркониеви сонди, генериращи напрежение 0.2-0.95V.
Титаниевите си променят съпротивлението.
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Питане за замяна на ламбда сонда?
Днес я смених старата с 3 кабела с такава с 4-ри като трите кабела двата бели и единия черен си ги вързах както си бяха на инсталацията ,а сивия го вързах на маса !Първите ми впечатления са ,че след смяната изгорелите газове не миришат вече на суров бензин.Това само успях да различа като вървеж си е същия ,ще следя колата за да видя дали сондата работи нормално!
- yoyoyovo
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:40
- Автомобил: VW Golf Rallye
- Двигател: 1H
- Местоположение: София,Turboland
- Контакти:
Re: Питане за замяна на ламбда сонда?
Правилно си я вързал колега 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта