Здравейте! Много як форум сте заформили - научих много от него но все о6те имам питания! Зна4и имам голф 2 1,3 спринцовка или казано с други думи NZ двигател. Първото ми питане е следното: когато запаля сутрин и когато тръгна се полу4ава някои път едно много странно забиване сяка6 двигателя затяга абе все едно за момент спира но не изгасва! Другото което - знам 4е има много теми по форума и разбрах 4е на махнат катализатор е хубаво да не се слага ново гарне а да се избу6и катализатора та въпроса ми е знае ли някои във Варна къде мога да свър6а това? И третото е къде могат да ми направят таблото да не подска4а по дупките 6тот явно въпросните 6типки са счупени?
vaskoto - пич от форума виждам 4е си добър обаче си в софия кажи някои твой дет може да ми обърне внимание във варна. Искам да си направя и нова инсталация на фаровете със 100 В кру6ки - та кажи къде 4е да помогне и по другите проблеми.
Благодаря предварително!
Няколко питания за NZ двигател
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Таблото тези "щипки" които се чупят не подлежат на никакво възстановяване. Чупат се държачите на едни болотове, и таблото увисва и почва да се мандахерца...
Решението:
Чземаш черен коларски болт - 3-4 броя
откачваш таблото колкото може, за да се мандахерца свободно, и да си осигуриш поне 10 см да се дърпа от стъклото.
Отиваш отпред пред колата, и отвиваш старите гайки на таблото....
и сега интересната част: пробиваш с нещо топло .. .щото бормашина не влиза .. пречи стъклото.
Гледаш болт, и го огъваш на 90 градуса някъде на 1-2 см от главата, вкарваш в пробитите дупки, и се започва едно цеелене, за да нацелиш дупката на купето.. нацелиш ли ги.. гайките и приключваш...
Операцията се повтаря и се прави едновременно, защото са два тези болта.
АА и за крушки и релета виж в раздел "Направи си сам" има доста..
За пасати, полота, няма значение че си с голф, процедурата е едно към едно
Абе сложно е малко трябва да ти го обясни някой на живо..
Най-лесно е махнеш пластмасовата кора над чистачките и да гледаш внимателно за гайки точно под ръба на стъклото в купето..
намират се симетрично разположени на около 20 см от калниците
Успех...
Аз така си реших дръбкането на таблото и стана по здраво от заводско...
6 мм коларски болтове... ама нямаше черни
ААА 3 са болтовете, щото да имаш един за тренинг
Ти можеш да си вземеш 4 мм коларски болтове дълго колкото имат.. лесно можеш да си ги срежеш после...
Решението:
Чземаш черен коларски болт - 3-4 броя
откачваш таблото колкото може, за да се мандахерца свободно, и да си осигуриш поне 10 см да се дърпа от стъклото.
Отиваш отпред пред колата, и отвиваш старите гайки на таблото....
и сега интересната част: пробиваш с нещо топло .. .щото бормашина не влиза .. пречи стъклото.
Гледаш болт, и го огъваш на 90 градуса някъде на 1-2 см от главата, вкарваш в пробитите дупки, и се започва едно цеелене, за да нацелиш дупката на купето.. нацелиш ли ги.. гайките и приключваш...
Операцията се повтаря и се прави едновременно, защото са два тези болта.
АА и за крушки и релета виж в раздел "Направи си сам" има доста..
За пасати, полота, няма значение че си с голф, процедурата е едно към едно
Абе сложно е малко трябва да ти го обясни някой на живо..
Най-лесно е махнеш пластмасовата кора над чистачките и да гледаш внимателно за гайки точно под ръба на стъклото в купето..
намират се симетрично разположени на около 20 см от калниците

Успех...
Аз така си реших дръбкането на таблото и стана по здраво от заводско...
6 мм коларски болтове... ама нямаше черни

ААА 3 са болтовете, щото да имаш един за тренинг
Ти можеш да си вземеш 4 мм коларски болтове дълго колкото имат.. лесно можеш да си ги срежеш после...
Последна промяна от wili98 на Пон 09 яну 2006 18:32, променено общо 1 път.
- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз имам NZ от скоро и нямам никакви проблеми на студен мотор, но когато загрее започват да ми играят оборотите. Случва се да паднат много ниско и направо си гаснеше преди да ги вдигна, но пък сега се качват много когато не са ниски респективно и харчи супер много 9/100 извунградско 14 градско. Което не е нормално според мен. Та въпроса ми е при теб как се движи разхода и оборотите при загряла кола.
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Ugeorge написа:Аз имам NZ от скоро и нямам никакви проблеми на студен мотор, но когато загрее започват да ми играят оборотите. Случва се да паднат много ниско и направо си гаснеше преди да ги вдигна, но пък сега се качват много когато не са ниски респективно и харчи супер много 9/100 извунградско 14 градско. Което не е нормално според мен. Та въпроса ми е при теб как се движи разхода и оборотите при загряла кола.
За ламбда сонда си. За да не ти гори толкова много и да не прекъсва като загрее.докато я оправиш, откачи я. Куплунга се намира под кутията с дросела с 3 или 4 кабела.
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: Нед 07 ное 2004 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Ugeorge написа:Аз имам NZ от скоро и нямам никакви проблеми на студен мотор, но когато загрее започват да ми играят оборотите. Случва се да паднат много ниско и направо си гаснеше преди да ги вдигна, но пък сега се качват много когато не са ниски респективно и харчи супер много 9/100 извунградско 14 градско. Което не е нормално според мен. Та въпроса ми е при теб как се движи разхода и оборотите при загряла кола.
Ми разхода ми е много добър около 8 градско и 5,5-6 изжънградско ама това 5,5 е като карам 90-100 а ина4е сега зимата в града отива към 8,5 - не е нормално да ти гори толкова а ина4е оборотите ми са си ок само това дето го прави на студен двигател ама то е много рядко.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта