Няколко питания за NZ двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
GOTINPI4
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 07 ное 2004 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Няколко питания за NZ двигател

Мнениеот GOTINPI4 » Пон 09 яну 2006 10:26


Здравейте! Много як форум сте заформили - научих много от него но все о6те имам питания! Зна4и имам голф 2 1,3 спринцовка или казано с други думи NZ двигател. Първото ми питане е следното: когато запаля сутрин и когато тръгна се полу4ава някои път едно много странно забиване сяка6 двигателя затяга абе все едно за момент спира но не изгасва! Другото което - знам 4е има много теми по форума и разбрах 4е на махнат катализатор е хубаво да не се слага ново гарне а да се избу6и катализатора та въпроса ми е знае ли някои във Варна къде мога да свър6а това? И третото е къде могат да ми направят таблото да не подска4а по дупките 6тот явно въпросните 6типки са счупени?
vaskoto - пич от форума виждам 4е си добър обаче си в софия кажи някои твой дет може да ми обърне внимание във варна. Искам да си направя и нова инсталация на фаровете със 100 В кру6ки - та кажи къде 4е да помогне и по другите проблеми.
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 09 яну 2006 10:30


симо за варна се обърни към Ice_Cool, zaio baio или georgipass те ще те насочат.


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Пон 09 яну 2006 10:34


Добре дошъл, колега! Има доста силна и сериозна варненска група в клуба - виж в "Организационен" кога е следващата среща във Варна и отивай при тях! :D

Оооп - бай Васил Първи ме е изпреварил... mhihi


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 09 яну 2006 11:23


Таблото тези "щипки" които се чупят не подлежат на никакво възстановяване. Чупат се държачите на едни болотове, и таблото увисва и почва да се мандахерца...
Решението:
Чземаш черен коларски болт - 3-4 броя
откачваш таблото колкото може, за да се мандахерца свободно, и да си осигуриш поне 10 см да се дърпа от стъклото.
Отиваш отпред пред колата, и отвиваш старите гайки на таблото....
и сега интересната част: пробиваш с нещо топло .. .щото бормашина не влиза .. пречи стъклото.
Гледаш болт, и го огъваш на 90 градуса някъде на 1-2 см от главата, вкарваш в пробитите дупки, и се започва едно цеелене, за да нацелиш дупката на купето.. нацелиш ли ги.. гайките и приключваш...
Операцията се повтаря и се прави едновременно, защото са два тези болта.

АА и за крушки и релета виж в раздел "Направи си сам" има доста..
За пасати, полота, няма значение че си с голф, процедурата е едно към едно
Абе сложно е малко трябва да ти го обясни някой на живо..

Най-лесно е махнеш пластмасовата кора над чистачките и да гледаш внимателно за гайки точно под ръба на стъклото в купето..
намират се симетрично разположени на около 20 см от калниците :)
Успех...
Аз така си реших дръбкането на таблото и стана по здраво от заводско...

6 мм коларски болтове... ама нямаше черни :)
ААА 3 са болтовете, щото да имаш един за тренинг

Ти можеш да си вземеш 4 мм коларски болтове дълго колкото имат.. лесно можеш да си ги срежеш после...

Последна промяна от wili98 на Пон 09 яну 2006 18:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Пон 09 яну 2006 16:40


Аз имам NZ от скоро и нямам никакви проблеми на студен мотор, но когато загрее започват да ми играят оборотите. Случва се да паднат много ниско и направо си гаснеше преди да ги вдигна, но пък сега се качват много когато не са ниски респективно и харчи супер много 9/100 извунградско 14 градско. Което не е нормално според мен. Та въпроса ми е при теб как се движи разхода и оборотите при загряла кола.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пон 09 яну 2006 17:16


Ugeorge написа:Аз имам NZ от скоро и нямам никакви проблеми на студен мотор, но когато загрее започват да ми играят оборотите. Случва се да паднат много ниско и направо си гаснеше преди да ги вдигна, но пък сега се качват много когато не са ниски респективно и харчи супер много 9/100 извунградско 14 градско. Което не е нормално според мен. Та въпроса ми е при теб как се движи разхода и оборотите при загряла кола.


За ламбда сонда си. За да не ти гори толкова много и да не прекъсва като загрее.докато я оправиш, откачи я. Куплунга се намира под кутията с дросела с 3 или 4 кабела.


GOTINPI4
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 07 ное 2004 11:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот GOTINPI4 » Пон 09 яну 2006 18:15


Ugeorge написа:Аз имам NZ от скоро и нямам никакви проблеми на студен мотор, но когато загрее започват да ми играят оборотите. Случва се да паднат много ниско и направо си гаснеше преди да ги вдигна, но пък сега се качват много когато не са ниски респективно и харчи супер много 9/100 извунградско 14 градско. Което не е нормално според мен. Та въпроса ми е при теб как се движи разхода и оборотите при загряла кола.

Ми разхода ми е много добър около 8 градско и 5,5-6 изжънградско ама това 5,5 е като карам 90-100 а ина4е сега зимата в града отива към 8,5 - не е нормално да ти гори толкова а ина4е оборотите ми са си ок само това дето го прави на студен двигател ама то е много рядко.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13543
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 10 яну 2006 12:53


За избушване на катализатора иди ул. Хр. Смирненски и Роза точно на пресечката на ъгъла има гараж за ремонт на аупухи .аз там си ги правя


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Вто 10 яну 2006 19:45


Разкачих ламбда сондата и оборотите се стабилизираха. А за разхода не е само от ламбда сондата защото забелязах че ми тече бензиновата помпа което е супер неприатно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта