Стойности на алтернатор -май е за ремонт?!-РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Стойности на алтернатор -май е за ремонт?!-РЕШЕНО

Мнениеот landwarrior » Пон 09 яну 2006 19:55


от извесно време имам некво странно проблемче ,както си карам изведнъж фарове ,табло парно леко заглъхват-като че пада напрежението ,днес казах на кварталния и тои замери акумолатора

при запалена кола само с включени фарове даде 14.4 -каза ми че алтернатора презарежда и требва да го ремонтират (май било некъв диоден блок или нещо такова ) преди 1-2 месеца го мери и си показваше 13.8-да го давам ли за правене или ?

П.П каза ми че има възможност да се ''изсуши '' акумолатора с това презареждане

Последна промяна от landwarrior на Вто 10 яну 2006 18:05, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 09 яну 2006 20:07


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 09 яну 2006 20:18


vw_golf_2_Memphis написа:14,4 е напълно перфектно зареждане :idea:
да не качва над 14,5...
уреда показваше 14.38 :roll: ,добре де аз преди 1 месец ходих на диагностика и там случайно ми казаха че максимума требва да е 13,9 :roll:
Кво да правя


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 09 яну 2006 20:55


Сега е зима 14,4 е идеално. Ако си на 13,8 си купи зарядно вечер да си зареждаш акумулатора , ако имаш ежелание сутрин да завърти стартера.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 09 яну 2006 21:02


kris11 написа:Сега е зима 14,4 е идеално. Ако си на 13,8 си купи зарядно вечер да си зареждаш акумулатора , ако имаш ежелание сутрин да завърти стартера.
ми начи нема да се прави тогава мерси ,ще му кажа на кварталния че тия показания са идеални нема нужда да правиме нищо мое само леко да притегне ремъка защото мисля че моя проблем е идентичен като този
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F2%EE%F0


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 09 яну 2006 21:18


Е той ремъка ако приплъзва ще посвирва при подаване на газ :wink:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 09 яну 2006 21:22


NovobranecGT написа:Е той ремъка ако приплъзва ще посвирва при подаване на газ :wink:
бе той ремъка и аз мога да си го пристегна по указанията които открих.Важното е че казвате тия стойности са нормални иначе майстора ми вика ''ремонта може да е 20 може и да е 70-80лв'' а сега как не ми се дават тия пари точно пък за това


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 09 яну 2006 21:23


Regulator voltage . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12.5 to 14.5 v
от хаинс мануал за поло 90-94..
и си смени майстора.!


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 09 яну 2006 21:26


wili98 написа:Regulator voltage . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12.5 to 14.5 v
от хаинс мануал за поло 90-94..
и си смени майстора.!
а от какво зависи вариацията на тия стоиности от 12.5 до 14.5 ?

П.П вече колко пъти ги сменявам тия майстори ,до сега в София най доволен съм от темпо в младост но вече не живея там


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 09 яну 2006 21:29


Ами зависи от състояние на четките, състояние на цялата ти система /контакти, връзки и т.н./, включени консуматори,
Има и вариант, да си сложил прекалено мощен акумулатор, пък динамото да не може да даде толкоз ток с включени акумулатори, и да е високо напрежението, защото акумулатора постоянно се зарежда..

Да не говорим , че електронните елементи имат живот, а при теб е диодна плочка, и все пак не може да очакваш точност до хилядна от волта....

Абе щом си в нормите си ОК....

На мен ми държи 14.2 и ги е заковало на ниски обороти и това е положението :) и съм ОК с това...


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 09 яну 2006 22:01


Все пак ако си сигурен, че има повишение в напрежението, а всичко останало си е същото, значи проблем има и трябва да се отстрани :wink:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 09 яну 2006 22:38


NovobranecGT написа:Все пак ако си сигурен, че има повишение в напрежението, а всичко останало си е същото, значи проблем има и трябва да се отстрани :wink:
ми прединя път преди около 1.5 -2 месеца -още беше топло и случайно го замериха че имах едни съмнения и май беше 13,8 -13.9 ,утре пак ще го замеря за да видя как е при друг майстор и да видим той кво ще каже .Интересното е че има един сервиз близо до Била на бул България само че в дясно на светофара има и автомивка -един голем ,та там като ми правиха диагностика ,ги питах и ми казаха че 13.9 бил максимума и че нагоре е презареждане ,сега тук вие други интервали ми казвате -кво да правя -има ли значение къв е мотора -де да знам кво да правя :dontknow:


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 09 яну 2006 22:42


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Пон 09 яну 2006 22:45


vw_golf_2_Memphis написа:някъде го водят м/у 13,5 и 14,5 за перфектно...
но по-добре да е м/у 13,8-14,5 :wink:
тоя пич какво ще ти прави за 70-80лв по алтернатора бе :D аз си купих перфектен за 35лв с почти нови четки и релерегулатор :lol:
отебавай го :wink:
като даваш газ също не трябва да минава 14,4-14,5 :wink: :wink:
ми явно утре ще отида тук там и ще разпитам ,иначе той не го прави на него ще му дам 10лв за монтаж демонтаж и там носене -вика че ги носи при некви близо до хотел Хемус ,каза че можело да струва и 10-20 лв може и 70лв(в такива интервали е струвало по принцип ) ,вика там че имало некъви диоди ала бала и сигурно те се преебали и затова така по някога леко ми заглъхват светлините , обаче при мен се случва само когато е влажно както на колегата чиято тема постнах по нагоре.


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Вто 10 яну 2006 18:05


развитието на случея е следното ,днес ходих при едни майстори -близо до Симеон ,хората премериха и ми казаха че всичко е ток и жица :lol: ,абсолютно нормално е ,казаха че до 14.9 при БОШ 70 амперов алтернатор няма място за притиснения ,отностно заглъхването на фаровете ми казаха че е възможно защото на моя голф алтернатора е само регулиращ се с няква пружина и няма проблем когато е влажно времето да ''прескочи'' ремъка -могло да се оправи с нов ремък(и тоя си е добре) който е по къс ама и така може да си кара :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 134 госта