Стойности на алтернатор -май е за ремонт?!-РЕШЕНО
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
Стойности на алтернатор -май е за ремонт?!-РЕШЕНО
от извесно време имам некво странно проблемче ,както си карам изведнъж фарове ,табло парно леко заглъхват-като че пада напрежението ,днес казах на кварталния и тои замери акумолатора
при запалена кола само с включени фарове даде 14.4 -каза ми че алтернатора презарежда и требва да го ремонтират (май било некъв диоден блок или нещо такова ) преди 1-2 месеца го мери и си показваше 13.8-да го давам ли за правене или ?
П.П каза ми че има възможност да се ''изсуши '' акумолатора с това презареждане
при запалена кола само с включени фарове даде 14.4 -каза ми че алтернатора презарежда и требва да го ремонтират (май било некъв диоден блок или нещо такова ) преди 1-2 месеца го мери и си показваше 13.8-да го давам ли за правене или ?
П.П каза ми че има възможност да се ''изсуши '' акумолатора с това презареждане
Последна промяна от landwarrior на Вто 10 яну 2006 18:05, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:58, променено общо 1 път.
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
уреда показваше 14.38vw_golf_2_Memphis написа:14,4 е напълно перфектно зареждане![]()
да не качва над 14,5...


Кво да правя
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
ми начи нема да се прави тогава мерси ,ще му кажа на кварталния че тия показания са идеални нема нужда да правиме нищо мое само леко да притегне ремъка защото мисля че моя проблем е идентичен като тозиkris11 написа:Сега е зима 14,4 е идеално. Ако си на 13,8 си купи зарядно вечер да си зареждаш акумулатора , ако имаш ежелание сутрин да завърти стартера.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%F2%EE%F0
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
бе той ремъка и аз мога да си го пристегна по указанията които открих.Важното е че казвате тия стойности са нормални иначе майстора ми вика ''ремонта може да е 20 може и да е 70-80лв'' а сега как не ми се дават тия пари точно пък за товаNovobranecGT написа:Е той ремъка ако приплъзва ще посвирва при подаване на газ
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
а от какво зависи вариацията на тия стоиности от 12.5 до 14.5 ?wili98 написа:Regulator voltage . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .12.5 to 14.5 v
от хаинс мануал за поло 90-94..
и си смени майстора.!
П.П вече колко пъти ги сменявам тия майстори ,до сега в София най доволен съм от темпо в младост но вече не живея там
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами зависи от състояние на четките, състояние на цялата ти система /контакти, връзки и т.н./, включени консуматори,
Има и вариант, да си сложил прекалено мощен акумулатор, пък динамото да не може да даде толкоз ток с включени акумулатори, и да е високо напрежението, защото акумулатора постоянно се зарежда..
Да не говорим , че електронните елементи имат живот, а при теб е диодна плочка, и все пак не може да очакваш точност до хилядна от волта....
Абе щом си в нормите си ОК....
На мен ми държи 14.2 и ги е заковало на ниски обороти и това е положението
и съм ОК с това...
Има и вариант, да си сложил прекалено мощен акумулатор, пък динамото да не може да даде толкоз ток с включени акумулатори, и да е високо напрежението, защото акумулатора постоянно се зарежда..
Да не говорим , че електронните елементи имат живот, а при теб е диодна плочка, и все пак не може да очакваш точност до хилядна от волта....
Абе щом си в нормите си ОК....
На мен ми държи 14.2 и ги е заковало на ниски обороти и това е положението

- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
ми прединя път преди около 1.5 -2 месеца -още беше топло и случайно го замериха че имах едни съмнения и май беше 13,8 -13.9 ,утре пак ще го замеря за да видя как е при друг майстор и да видим той кво ще каже .Интересното е че има един сервиз близо до Била на бул България само че в дясно на светофара има и автомивка -един голем ,та там като ми правиха диагностика ,ги питах и ми казаха че 13.9 бил максимума и че нагоре е презареждане ,сега тук вие други интервали ми казвате -кво да правя -има ли значение къв е мотора -де да знам кво да правяNovobranecGT написа:Все пак ако си сигурен, че има повишение в напрежението, а всичко останало си е същото, значи проблем има и трябва да се отстрани

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:57, променено общо 1 път.
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
ми явно утре ще отида тук там и ще разпитам ,иначе той не го прави на него ще му дам 10лв за монтаж демонтаж и там носене -вика че ги носи при некви близо до хотел Хемус ,каза че можело да струва и 10-20 лв може и 70лв(в такива интервали е струвало по принцип ) ,вика там че имало некъви диоди ала бала и сигурно те се преебали и затова така по някога леко ми заглъхват светлините , обаче при мен се случва само когато е влажно както на колегата чиято тема постнах по нагоре.vw_golf_2_Memphis написа:някъде го водят м/у 13,5 и 14,5 за перфектно...
но по-добре да е м/у 13,8-14,5![]()
тоя пич какво ще ти прави за 70-80лв по алтернатора беаз си купих перфектен за 35лв с почти нови четки и релерегулатор
![]()
отебавай го![]()
като даваш газ също не трябва да минава 14,4-14,5![]()
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
11
развитието на случея е следното ,днес ходих при едни майстори -близо до Симеон ,хората премериха и ми казаха че всичко е ток и жица
,абсолютно нормално е ,казаха че до 14.9 при БОШ 70 амперов алтернатор няма място за притиснения ,отностно заглъхването на фаровете ми казаха че е възможно защото на моя голф алтернатора е само регулиращ се с няква пружина и няма проблем когато е влажно времето да ''прескочи'' ремъка -могло да се оправи с нов ремък(и тоя си е добре) който е по къс ама и така може да си кара 


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта