Двигателя е АЕК. Проблема е следния - на ниски обороти (1100-1600) при ускорение прекъсва понякога.
Няма значение студент или загрял двигател. Свещите са сменяни пред 10 000км. Почна да го прави отскоро. Също няма значение дали при тръгване или при високи обороти съм вкарал висока предавка и съм смъкнал оборотите - все си прекъсва. И само при някакво обороти от 1100 до около 1600. На празен ход работи равномерно и без проблеми. На високи обороти ( над 2000 ) няма никакви проблеми - абсолютно равномерно работи и нормално си работи. Разхода ми е нормален.
Точно при потегляне и ускорение в тези обороти успява да изпусне някоя свещ 1-2 пъти.
Капачката на делкото не знам в какво състояние е. Преди 20 000км Ваското каза, че тази с която бях тогава е работила яко на късмет. Била за смяна преди много километри и изкара някаква която му седеше там ( не нова, но в доста по-добро състояние ) и сложихме нея. Но пък не виждам логиката от капачка на делко - не мога да намеря връзка с оборотите...
Всъщност не знам дали точно прекъсва ... може ли да са предварителни детонации. Как да разбера? Бензин съм наливал няколко пъти след като почна да го прави - явно не е от него.
Помагайте...



Прекъсва на ниски оборти - Golf 3, AEK
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Добре де, ако беше от тях защо ще го прави само в този диапазон на оборотите - на високи и на по-ниски всичко е на 6.
Мен нещо ми се вързва към електроника защото точно в тези обороти се намаля постепенно подаването на гориво при ненатиснат педал на газта. Като пуснеш педала и си над тези обороти разхода може да ти дойде и 0, като си под тях постепенно се увеличава подаването на гориво и държи 900 оборота стабилно. Обаче пък на празен ход е наред...
А, и няма как да стане да го погледна на тъмно. Няма кой да се вози на бронята да гледа к'во става докато ускорявам, а на място не го прави... Освен ако има доброволци... За тях - записване на лично, ще почерпя бира
.
Мен нещо ми се вързва към електроника защото точно в тези обороти се намаля постепенно подаването на гориво при ненатиснат педал на газта. Като пуснеш педала и си над тези обороти разхода може да ти дойде и 0, като си под тях постепенно се увеличава подаването на гориво и държи 900 оборота стабилно. Обаче пък на празен ход е наред...
А, и няма как да стане да го погледна на тъмно. Няма кой да се вози на бронята да гледа к'во става докато ускорявам, а на място не го прави... Освен ако има доброволци... За тях - записване на лично, ще почерпя бира

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
При мен всички филтри (бензин и въздух) са сменени преди има-няма 200км. Хм, вярно че малко след това почна да го прави...
По време на едни големи дъждове май...и си мислех че се е намокрило делкото тогава. Ще погледна въздушния филтър значи.
Да смуче въздух...не мисля, то си има ламбда сонда, тя си регулира к'вото дойде като отношение гориво/въздух. Бензинова помпа - ако нямаше налягане проблема щеше да го има с още по-голяма сила на високите обороти, а там е като часовник.
Давайте колеги - така ми харесвате. Нека помислим заедно
.
По време на едни големи дъждове май...и си мислех че се е намокрило делкото тогава. Ще погледна въздушния филтър значи.
Да смуче въздух...не мисля, то си има ламбда сонда, тя си регулира к'вото дойде като отношение гориво/въздух. Бензинова помпа - ако нямаше налягане проблема щеше да го има с още по-голяма сила на високите обороти, а там е като часовник.
Давайте колеги - така ми харесвате. Нека помислим заедно

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
И все пак май ще се окажа от капачката на делкото. Не я сменихме защото се оказа че се разминава с закупената, но зачистихме с малко фина шкурка и след това не е прекъсвало. Лошото е че 10км преди тази процедура разреди много прекъсванията и няма как да съм сигурен че това е проблем, но като се смени капачката ако не го направи повече - тя ще да е била.
- 4oroi4o
- Мнения: 1502
- Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
brum написа:И все пак май ще се окажа от капачката на делкото. Не я сменихме защото се оказа че се разминава с закупената, но зачистихме с малко фина шкурка и след това не е прекъсвало. Лошото е че 10км преди тази процедура разреди много прекъсванията и няма как да съм сигурен че това е проблем, но като се смени капачката ако не го направи повече - тя ще да е била.
Колега, погледни и бобинката! Аз имах подобен проблем на същия мотор, и ми беше пробила бобината и прехвърляше искрата.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
4oroi4o написа:brum написа:И все пак май ще се окажа от капачката на делкото. Не я сменихме защото се оказа че се разминава с закупената, но зачистихме с малко фина шкурка и след това не е прекъсвало. Лошото е че 10км преди тази процедура разреди много прекъсванията и няма как да съм сигурен че това е проблем, но като се смени капачката ако не го направи повече - тя ще да е била.
Колега, погледни и бобинката! Аз имах подобен проблем на същия мотор, и ми беше пробила бобината и прехвърляше искрата.
brum написа:А, и няма как да стане да го погледна на тъмно. Няма кой да се вози на бронята да гледа к'во става докато ускорявам, а на място не го прави... Освен ако има доброволци... За тях - записване на лично, ще почерпя бира.
Колега, не става. Ако можеше да се погледне това щях да съм го погледнал отдавна

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 106 госта