Прекъсва на ниски оборти - Golf 3, AEK

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Прекъсва на ниски оборти - Golf 3, AEK

Мнениеот brum » Пон 04 юни 2007 15:54


Двигателя е АЕК. Проблема е следния - на ниски обороти (1100-1600) при ускорение прекъсва понякога.
Няма значение студент или загрял двигател. Свещите са сменяни пред 10 000км. Почна да го прави отскоро. Също няма значение дали при тръгване или при високи обороти съм вкарал висока предавка и съм смъкнал оборотите - все си прекъсва. И само при някакво обороти от 1100 до около 1600. На празен ход работи равномерно и без проблеми. На високи обороти ( над 2000 ) няма никакви проблеми - абсолютно равномерно работи и нормално си работи. Разхода ми е нормален.

Точно при потегляне и ускорение в тези обороти успява да изпусне някоя свещ 1-2 пъти.

Капачката на делкото не знам в какво състояние е. Преди 20 000км Ваското каза, че тази с която бях тогава е работила яко на късмет. Била за смяна преди много километри и изкара някаква която му седеше там ( не нова, но в доста по-добро състояние ) и сложихме нея. Но пък не виждам логиката от капачка на делко - не мога да намеря връзка с оборотите...

Всъщност не знам дали точно прекъсва ... може ли да са предварителни детонации. Как да разбера? Бензин съм наливал няколко пъти след като почна да го прави - явно не е от него.

Помагайте...




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пон 04 юни 2007 19:34


Аз съм със същия голф, не че това има значение ...
Търси проблема в искрата според мен и като най-банално виж си на тъмно кабелите дали хвърлят искри


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Пон 04 юни 2007 20:04


почваш да сменяваш от най-евтиното, към скъпото.......палец капачка, ако не се оправи, вземи кабели от познат със същия мотор и пробвай....свещите също....може да са били ментета....


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Пон 04 юни 2007 21:23


и според мен са токовете виж внимателно кабелите ...те са ни скапи4ки малко така 4е дано нее от тях ...виж палец- капа4ка ..може да прехварля искра


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Вто 05 юни 2007 0:23


Добре де, ако беше от тях защо ще го прави само в този диапазон на оборотите - на високи и на по-ниски всичко е на 6.

Мен нещо ми се вързва към електроника защото точно в тези обороти се намаля постепенно подаването на гориво при ненатиснат педал на газта. Като пуснеш педала и си над тези обороти разхода може да ти дойде и 0, като си под тях постепенно се увеличава подаването на гориво и държи 900 оборота стабилно. Обаче пък на празен ход е наред...

А, и няма как да стане да го погледна на тъмно. Няма кой да се вози на бронята да гледа к'во става докато ускорявам, а на място не го прави... Освен ако има доброволци... За тях - записване на лично, ще почерпя бира :) .


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Вто 05 юни 2007 8:29


Днес осъзнах още нещо - колкото повече съм натиснал педала на газта толкова повече прекъсва.


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 05 юни 2007 9:31


Иди да мернат налягане на бенз. помпа, за да я изключиш като причинител. Може да се наложи почистване на помпа/дюзи с ултразвук. Бенз. филтър /пък и въздушен/ сменял ли си скоро?


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Вто 05 юни 2007 10:00


И аз имам същия проблем ,само че на 1,8 АБС и не е нито от бензиновия нито от въздушния филтър,нито от бензиновата помпа вече се чудя от какво е,последно набедихме че смуче от някъде въздух.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Вто 05 юни 2007 11:29


При мен всички филтри (бензин и въздух) са сменени преди има-няма 200км. Хм, вярно че малко след това почна да го прави...

По време на едни големи дъждове май...и си мислех че се е намокрило делкото тогава. Ще погледна въздушния филтър значи.

Да смуче въздух...не мисля, то си има ламбда сонда, тя си регулира к'вото дойде като отношение гориво/въздух. Бензинова помпа - ако нямаше налягане проблема щеше да го има с още по-голяма сила на високите обороти, а там е като часовник.

Давайте колеги - така ми харесвате. Нека помислим заедно :) .


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Чет 07 юни 2007 1:28


И все пак май ще се окажа от капачката на делкото. Не я сменихме защото се оказа че се разминава с закупената, но зачистихме с малко фина шкурка и след това не е прекъсвало. Лошото е че 10км преди тази процедура разреди много прекъсванията и няма как да съм сигурен че това е проблем, но като се смени капачката ако не го направи повече - тя ще да е била.


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Чет 07 юни 2007 8:05


brum написа:И все пак май ще се окажа от капачката на делкото. Не я сменихме защото се оказа че се разминава с закупената, но зачистихме с малко фина шкурка и след това не е прекъсвало. Лошото е че 10км преди тази процедура разреди много прекъсванията и няма как да съм сигурен че това е проблем, но като се смени капачката ако не го направи повече - тя ще да е била.


Колега, погледни и бобинката! Аз имах подобен проблем на същия мотор, и ми беше пробила бобината и прехвърляше искрата.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Чет 07 юни 2007 9:38


4oroi4o написа:
brum написа:И все пак май ще се окажа от капачката на делкото. Не я сменихме защото се оказа че се разминава с закупената, но зачистихме с малко фина шкурка и след това не е прекъсвало. Лошото е че 10км преди тази процедура разреди много прекъсванията и няма как да съм сигурен че това е проблем, но като се смени капачката ако не го направи повече - тя ще да е била.


Колега, погледни и бобинката! Аз имах подобен проблем на същия мотор, и ми беше пробила бобината и прехвърляше искрата.


brum написа:А, и няма как да стане да го погледна на тъмно. Няма кой да се вози на бронята да гледа к'во става докато ускорявам, а на място не го прави... Освен ако има доброволци... За тях - записване на лично, ще почерпя бира :) .


Колега, не става. Ако можеше да се погледне това щях да съм го погледнал отдавна :) .


Потребителски аватар
patzo_sl
Мнения: 123
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот patzo_sl » Пет 08 юни 2007 8:39


аз имах същия проблем оказа се прегоряло пал4ето на делкото.УСПЕХ


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Пет 08 юни 2007 10:54


Ми той никси го зачисти с малко водна шкурка...

Сменя ли се само палче ?


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 08 юни 2007 11:12


Сменя се, моя палец го смених чисто профилактично само защото смолата отгоре се беше понапукала доста...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 106 госта