перка на радиатор голф 3 AEE

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Re: перка на радиатор голф 3 AEE

Мнениеот designer1 » Нед 08 мар 2009 18:14


Каспър написа:Ето това е правилно:
vladovelin написа:Колега,
при постояннотоковите моторчета оборотите най-често се регулират чрез включване на добавъчно съпротивление във веригата на мотора. На първа степен релето подава + през съпотивлението и моторчето върти по-бавно.На втора степен релето / по всяка вероятност друго реле / подава + директно на моторчето.....

И аз съм склонен така да мисля :да: , утре ще погледна в autodata на колегата да видим аджаба ел. схемата при мен как е :)




Потребителски аватар
guzarin
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: перка на радиатор голф 3 AEE

Мнениеот guzarin » Нед 08 мар 2009 19:11


Kаспър, колега ти от каде си зе спиралата и колко пари струваше може и аз да зема да пробвам така може и тя да аз уж я гледах не виждах някъде нещо да се е отпойла,но може така да провам и аз.Аз днес като го тествах с пуснат климатик не се включваше нищо чак когато колата си загря се пусна за малко но както до сега. При теб щом пуснеш климатика и перката ли тръгва но по бавно ? Що се отнася до смяна на мотора не ми се ще цялото моторче и сичко да сменям то пак си охлажда колата не прегрява.Найстина може да има друго реле още и то да пуска по слаб ток и нещо да го нема :) ще мина на някои жичкаджия тия дни само да имам време. :drunk


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2213
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: перка на радиатор голф 3 AEE

Мнениеот Каспър » Нед 08 мар 2009 21:24


Ходих при един жичкаджия, защото когато се пускаше перката колата почти угасваше. Силата на въртене на перката беше много голяма. Незнам дали не се е включвала само втора степен. Той смени тази спирала (товарно съпротивление) и сега на 1ва степен перката се върти по-бавно и не се чува. За реостата ми взе 20 лв., каза, че нов е доста скъп. Първа степен на перката трябва да се включва винаги при пускането на компресора на климатика. Втора трябва да се включва чат-пат за да охлажда водния радиатор когато колата загрее.

Последна промяна от Каспър на Пет 17 юли 2009 17:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
guzarin
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: перка на радиатор голф 3 AEE

Мнениеот guzarin » Нед 08 мар 2009 22:59


Каспър колега мерси за отговорите и аз ще мина утре или други ден на жичкаджия да го види това че сигурно и моето е изгоряло щом ми направи впечатление че перката се чува по силно. Днес като пусках климатика и като се пуснеше компресора перкта не ми се въртеше чак като загря се пусна за малко втората степен за да охлади радиатора и така. Значи моя проблем май е същия :wink: Ще пиша като го оправя. Благодаря на отзовалите се :обичам ви


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2213
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: перка на радиатор голф 3 AEE

Мнениеот Каспър » Пон 09 мар 2009 12:07


При мен и със старата спирала се пускаше перката с климатика, но се въртеше много силно и товара от пускане то и беше прекалено голям.


Потребителски аватар
guzarin
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: перка на радиатор голф 3 AEE

Мнениеот guzarin » Пон 09 мар 2009 18:39


Каспър написа:При мен и със старата спирала се пускаше перката с климатика, но се въртеше много силно и товара от пускане то и беше прекалено голям.

Колега при мен не се пуска грам. Днес минах на бързо до един жичкаджия каза ми да търса и от ланчия ставало такъв реостат защото нали в италя слагано но никъде не мога да намеря по магазините спрях до едни части втора употреба случайно и сложихме некфо друго такова ма не иска да заварти с него незнам ще май ще трябва по обстойно да се позанимавам ама днес просто нямах време .


Потребителски аватар
guzarin
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: перка на радиатор голф 3 AEE

Мнениеот guzarin » Пон 09 мар 2009 19:18


Ох е сега бях при колата дойде ми друга идея. Откачих двата кабела които влизат в тоя реостат и ги свързах директно пуснах климатика и перката се пусна => си работи просто се пусна на бързо защото няма това съпротивление нали и т.н Значи моторчето бачка некаде в тази спирала мисля, че ще е отговора... Или поне някакво друго съпротивление да сложа нещо такова.


Потребителски аватар
guzarin
Мнения: 135
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: перка на радиатор голф 3 AEE оправена

Мнениеот guzarin » Нед 04 окт 2009 23:55


Проблема се реши в една автоморга ми дадоха такова съпротивление или реостат от фиат и стана. Направо си беше същото и сега пак имам по бавна и бърза степен :)


eljefe
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 04 сеп 2015 22:58
Автомобил:
Двигател:

Re: перка на радиатор голф 3 AEE

Мнениеот eljefe » Нед 13 сеп 2015 16:45


Здравейте,
извинете ме ако се намесвам не по темата, но тук ми се стори най- подходящо.
Бихте ли ми дали съвет с какъв вентилатор за радиатора да сменя сегашният- SPAL или от къде мога да купя такъв.
Имам допълнително монтиран климатик, мотора е 1.6 АЕЕ

Гледам ето този, но ми се струва съмнително да стане
http://www.prospeed.bg/bg/product/3954/44

иначе към какъв бихте ме насочили?

Благодаря.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13433
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: перка на радиатор голф 3 AEE

Мнениеот kris11 » Пон 14 сеп 2015 10:24


eljefe написа:Имам допълнително монтиран климатик, мотора е 1.6 АЕЕ
Гледам ето този, но ми се струва съмнително да стане
http://www.prospeed.bg/bg/product/3954/44

Измери колко е монтажния диаметър при тебе /
Офф - предполагам знаеш, че за да свалиш вентилатора са сваля водния радиатор и конденатора на климатика/не знам дали е на наркучи при теб/.
Водния лесно се сваля, но има зор с монтажа на скобата на долната тръба. Сравни също и куплунзите на твоя и на новия


eljefe
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 04 сеп 2015 22:58
Автомобил:
Двигател:

Re: перка на радиатор голф 3 AEE

Мнениеот eljefe » Пон 14 сеп 2015 20:13


Развитието за сега е следното- в сервиза на VW на ул.Ангел Каралийчев №14 София ми предлагат такъв който да пасне идеално на цена от 90 лв. но с мощност 100/60- само това излизало по рама. Като разглеждам из интернит магазините 100/ 60 е за мотори без климатик, тези със са на 250/80 и 250/150. Това го видях малко по- късно и звъннах да попитам за такъв вариант. Утре ще ми кажат дали 250/80 ще стане при мен- 1)опасяват се дали ще влезнe и 2) дали ще издържи инсталацията. Сегашният SPAL type A52-55A 12v не мога да намеря на какви мощности работи, но по него има някакви пружини съпротивления за което четох във форума. Само се надявам да не прегрявам лятно време с пуснат климатик ако единственият ми вариант е 100/60. Ще Ви пиша да кажа как е замазан проблема.


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2213
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: перка на радиатор голф 3 AEE

Мнениеот Каспър » Вто 15 сеп 2015 10:33


Спала е с едно съпротивление (пружина). Защо просто не ремонтираш електромотора или да замениш само перката ако тя е счупена? Тук ще ти кажат най-точно с какъв да го замениш или да го ремонтираш:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=44549
205/80 на 305 mm. е заводския вентилатор при голф 3 с оригинален климатик и една перка. Само, че Голф АЕЕ с оригинален климатик няма. Има Поло АЕЕ с оригинален климатик и перка 250/60 на 345 mm.
По спомен Спала беше доста по-мощен от оригиналните вентилатори.


Потребителски аватар
bahyr
Мнения: 556
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
Автомобил: LEON ST
Двигател: CXSA
Местоположение: Варна

Re: перка на радиатор голф 3 AEE

Мнениеот bahyr » Вто 15 сеп 2015 16:20


Ако бях на твое място бих се опитал да го отремонтирам. Ако не подлежи най-чисто е да до замениш със същия, има доста коли на части с климатици Диавиа.
Този май е такъв:
http://olx.bg/ad/golf-3-ohladitelna-perka-za-golf-3-ID5pV5i.html#d5a993608b
Отностно демонтажа, може и да стане да излезе към двигателя. Тялото на спала се стяга с един шестограм към планката.
Разхлабваш го и би трябвал да тръгне да излиза към мотора, само трябва да бръкнеш и да развиеш перката.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13433
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: перка на радиатор голф 3 AEE

Мнениеот kris11 » Вто 15 сеп 2015 20:39


ако си само за перка имам - подарявам.
Имам и ел. мотора / обаче не помня вътре в него ли беше резистора .- 15 лв


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2213
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Re: перка на радиатор голф 3 AEE

Мнениеот Каспър » Вто 15 сеп 2015 21:44


Ако имаш предвид съпротивлението (пружината) жабарите я слагат отгоре над вентилатора. Аз имам едно такова съпротивление за продажба, ако на някой му е необходимо.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 236 госта