
Помощ за Г4 2.0i 115ps и ламбда сонда
- milengs
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 17 авг 2006 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Помощ за Г4 2.0i 115ps и ламбда сонда
здравейте.излиза ми грешка 16525 и започва да понамирисва на суров бензин и леко да потреперва мотора.ако не изтаркам грешката и продължа да си карам така набива 16524.Видях че е махнат катализатора.Липсата на катализатора ли е проблема или просто ламбдата се е скапала. 

- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ за Г4 2.0i 115ps и ламбда сонда
Колега, твоя мотор е с две сонди и грешката ти е точно за втората. За добро или лошо, тя почти не влияе на работата на двигателя. Предназначението и е да следи за изправността на катализатора. Когато всичко по пътя до нея е наред, тя гъделичка ECU-то с малко по-различни данни от първата сонда. Когато обаче го премахнеш, данните от двете се изравняват и веднага набива грешка. Има различни начини да се излъже компютъра, че има катализатор. Механичен и електрически, като втория е значително по-евтин.
Дали обаче при теб е приложен някой от двата и сондата ти е заминала, така никой не може да каже. Трябва човек, който разбира от VAG COM да ти погледне какво показва сондата и тогава да лекуваш. Хубавото е, че при твоя двигател на тази сонда единствената разлика с първата е в дължината на кабелите и.
Ето ти схема за ел. схема за връзване на сондата и залъгване на ECU-то. Изпробвано е и работи. При механичния се прави една втулка, която "отдалечава" сондата от мястото и, по този начен газовете минават по друг начин и така се постигат различни данни. За това имаше тема тук, ако не ме лъже паметта.
Дали обаче при теб е приложен някой от двата и сондата ти е заминала, така никой не може да каже. Трябва човек, който разбира от VAG COM да ти погледне какво показва сондата и тогава да лекуваш. Хубавото е, че при твоя двигател на тази сонда единствената разлика с първата е в дължината на кабелите и.
Ето ти схема за ел. схема за връзване на сондата и залъгване на ECU-то. Изпробвано е и работи. При механичния се прави една втулка, която "отдалечава" сондата от мястото и, по този начен газовете минават по друг начин и така се постигат различни данни. За това имаше тема тук, ако не ме лъже паметта.
- Прикачени файлове
-
- L2.jpg (11.68 KиБ) Видяна 4844 пъти
- milengs
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 17 авг 2006 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Помощ за Г4 2.0i 115ps и ламбда сонда
благодаря за отговора.от обяснението разбирам че самата сонда трябва да е изправна и след това да се излъже ECUто. 

- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Помощ за Г4 2.0i 115ps и ламбда сонда
Към колегата с втулката за ламбда сондата, тая втулка имаш ли някъде снимки и или тема дето си чел да се образовам и аз.
П.С. Иначе по въпроса с ламбдата най добре е да се изключи с тунинг софтуер и тогава няма да има проблем вече никога.
П.С. Иначе по въпроса с ламбдата най добре е да се изключи с тунинг софтуер и тогава няма да има проблем вече никога.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Помощ за Г4 2.0i 115ps и ламбда сонда
Бях пускал линк към руски сайт с размерите на втулката и тази ел.схема , но не помня в коя тема. Мога да го пусна пак , но утре.
Eто го сайта : http://www.volvo850.ru/sdelay/L2obman.htm[url][/url]
Eто го сайта : http://www.volvo850.ru/sdelay/L2obman.htm[url][/url]
Последна промяна от kris11 на Пон 01 юли 2013 9:25, променено общо 1 път.
- milengs
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 17 авг 2006 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Помощ за Г4 2.0i 115ps и ламбда сонда
Колега blade84 относно тунинг софтуера,имаш ли идея как се прави?Правил сам ремап с Galletto но все на Tdi и с ровичкането на бензинките съм начинаещ.Поздрави 

- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Помощ за Г4 2.0i 115ps и ламбда сонда
Нямам идея къде е мястото където се изключва ламбдата във файла. Иначе ти трябва галето и още една програма Winols за да обработиш файла.
- milengs
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 17 авг 2006 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Помощ за Г4 2.0i 115ps и ламбда сонда
Здравейте отново.За жалост имам развитие по темата.Сега излезе следното.
4 Faults Found:
16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction
P0141 - 35-00 - -
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
P0140 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean
P0171 - 35-10 - - - Intermittent
И следствието е страшен разход,отвратителен мирис и много сажди по ауспуха.Определено си мисля че нещо лъже компа че е бедна сместа и той тъпче яко гориво.Някакви предположения?
p.s.да знаете форумен сервиз в Стара Загора.
4 Faults Found:
16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction
P0141 - 35-00 - -
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
P0140 - 35-00 - -
17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-00 - -
16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean
P0171 - 35-10 - - - Intermittent
И следствието е страшен разход,отвратителен мирис и много сажди по ауспуха.Определено си мисля че нещо лъже компа че е бедна сместа и той тъпче яко гориво.Някакви предположения?

p.s.да знаете форумен сервиз в Стара Загора.
- milengs
- Мнения: 25
- Регистриран на: Чет 17 авг 2006 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Помощ за Г4 2.0i 115ps и ламбда сонда
Помагайте колеги.Никой ли не може да ми препоръча сервиз в Ст.Загора или близо.Благодаря.
- bate
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 13 сеп 2010 19:17
- Автомобил: Бора 20 115
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ за Г4 2.0i 115ps и ламбда сонда
Днес вързах кондензатор и съпротивление по схемата по горе. Да видим дали ще има резултат. Първоначално чека не свети след изчистване - принципно при мен светка на газ, като покарам 50-60 км.
- bate
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 13 сеп 2010 19:17
- Автомобил: Бора 20 115
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ за Г4 2.0i 115ps и ламбда сонда
Не работи!!! Днес освен грешките за твърде бедна и богата смес имаше още една
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
P0140 - 35-00 - -
Явно не работи !!!!!
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity
P0140 - 35-00 - -
Явно не работи !!!!!
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 20:40
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ за Г4 2.0i 115ps и ламбда сонда
Здравейте колеги и аз имам същия проблем с същия голф 2,0, преди да махна катализатора ми светеше чека и имах същите грешки, махнах го и продължава в същия дух едни и същи грешки, има ли гаранция, че ако сменя ламбда сонда ще се оправи или пак ще продължи с тая богата смес, и разход... ?
-
- VW експерт
- Мнения: 13409
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Помощ за Г4 2.0i 115ps и ламбда сонда
Ако можеш си върни катализатора и смени проблемната сонда.
Иначе ще е все така.
Иначе ще е все така.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Помощ за Г4 2.0i 115ps и ламбда сонда
Колеги явно не са ви настроили ГИ както трябва от там е целият проблем. Имах преди време абсолютно същите грешки и ги реших на 100%, писъл съм някъде по темите какво съм направил (ако не намирате къде кажете ще потърся темата). Не че не е и възможно сондите да са заминали, но при една диагностика от човек който знае какво прави се разбира работят или не.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 20:40
- Автомобил: vw golf 4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ за Г4 2.0i 115ps и ламбда сонда
Катализатора се е разпаднал и е на парчета, колата е с обикновенно газово BRC слагано в Германия, човека от които съм я купил ми е роднина... Демек, ако сменя проблемната сонда няма да има файда?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта