Оптимално натягане на ръчната спирачка

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Damian01
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Оптимално натягане на ръчната спирачка

Мнениеот Damian01 » Пет 29 май 2009 10:07


Колеги, какво е оптималното натягане на ръчната спирачка при барабани отзад? На кой зъб колата не трябва да може да потегли от място на равен терен?




Потребителски аватар
sPellBouND
Мнения: 462
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Оптимално натягане на ръчната спирачка

Мнениеот sPellBouND » Пет 29 май 2009 10:34


Моята държи максимално на последния зъб.


Потребителски аватар
bahyr
Мнения: 567
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
Автомобил: LEON ST
Двигател: CXSA
Местоположение: Варна

Re: Оптимално натягане на ръчната спирачка

Мнениеот bahyr » Пет 29 май 2009 11:12


По спомен от прочетеното в книгите на 4 или 5 зъб.
А се регулира от схемата под задния пепелник.


Потребителски аватар
xalerrelax
Мнения: 3060
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Оптимално натягане на ръчната спирачка

Мнениеот xalerrelax » Пет 29 май 2009 11:14


bahyr написа:По спомен от прочетеното в книгите на 4 или 5 зъб.
А се регулира от схемата под задния пепелник.

колега намира ли ти се схемата да я вида


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Оптимално натягане на ръчната спирачка

Мнениеот snupeca » Пет 29 май 2009 12:15


xalerrelax написа:колега намира ли ти се схемата да я вида


Изображение

Тва на Г3/Венто

Благодарение на колегата Winner25


Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Оптимално натягане на ръчната спирачка

Мнениеот jetttlii » Пет 29 май 2009 14:41


В ръководството на Г2 дават ръчната да хваща на 3 зъб, регулирането се прави по следния начин - вдигаш задницата на колата, опъваш ръчната на 3 зъб и натягаш до момента в който колелото не може да се завърти, сваляш ръчната и пробваш върти ли се свободно колелото :wink:


Потребителски аватар
zdravko555
Мнения: 642
Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Видин

Re: Оптимално натягане на ръчната спирачка

Мнениеот zdravko555 » Пет 29 май 2009 14:43


натегни гайките да не може да щрака повече от 4 зъба, колкото по-рано задържа толкова по-добре :wink:
аз я правя да не търка при-отпуснато положение, но на първи зъб да се усеща че има триене :да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], MartinGP и 63 госта