adv_petrov написа:Конкретно ако питаш за гребенчестите гумени тампони които се слагат по 3 между ребрата на 1 пружина, от опит ти казвам те стоят здраво там, но не вирват задницата на голфа, поне не визуално и осезаемо. Имат влияние върху това да не "кляка" ако е натоварена с 4ма души примерно, но не съм забелязал да променят возията. Ако не караш много километри стават - дори и при високи гуми не жули в калобраната (заради което аз ги сложих). Но тези тампони не предотвратяват клякането на задницата вследствие износването на амортисьорите и омекването на пружините, от мен да знаеш.
Ако искаш по-стегната возия по нормалния ред, вземаш нови пружини от Голф 3 комби (с +1 врътка повече) - определено не може да клекне и се държи както трябва (а аз съм и с газова бутилка отзад). Днес ми ги монтираха и съм по-доволен отпреди откъм возия.
Колега на мен ми трябва да огранича слизането надоло минимално, но трябва защото явно имам проблем с окачването и 15-ките ми с гуми 205/50/15 жулят и тарся наи лесния и ефтин начин за спирането на това търкане. Четох тук , че колега оправил проблема с търкането именно с такива тампони и за това тарся съвет.
Неми се разглабя окачването да слагам траби , фтулки или да правя кфото и да е това ми се струва най-добрия вариант

Дано да помогне
