Проблема бил в потенциометъра на дроселовата клапа. Има ли някой идея колко пари струва този потенциометър и от къде да си го купя. Разбрах, че е бил в комплект с клапата.
Дроселова клапа на Г3
Дроселова клапа на Г3
Кагато ми загрее колата започва да ми гасне на нулева скорост.
Проблема бил в потенциометъра на дроселовата клапа. Има ли някой идея колко пари струва този потенциометър и от къде да си го купя. Разбрах, че е бил в комплект с клапата.
Проблема бил в потенциометъра на дроселовата клапа. Има ли някой идея колко пари струва този потенциометър и от къде да си го купя. Разбрах, че е бил в комплект с клапата.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Дроселова клапа на Г3
ivaylo написа:Кагато ми загрее колата започва да ми гасне на нулева скорост.
Проблема бил в потенциометъра на дроселовата клапа. Има ли някой идея колко пари струва този потенциометър и от къде да си го купя. Разбрах, че е бил в комплект с клапата.
Ако става дума за моноинжекцион, един колега продаваше целия за 120лв(потенциометър,инжектор,регулатор за наляганети и т.н.)
Аз съм с 1.8 моно и ми гаснеше и при подаване на гас и отпускане на педала макар и плавно двигателя реагираше с подскок. Ходих на компютър и ми казахам, че бил въпросния потенциометър. Оказа се обаче че са кабелите към дюзата. Газаджиите бяха само увързали жиците, те се бяха омаслили и не правеха добър контакт. Запоих ги и всичко заспа. Та идеята ми е че е добре да се провери за други проблеми щото диагностиката не винаги е вярна. А до колкото виждам става въпрос за сериозна инвестиция.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта