да започна от самото начало.купих колата февруари 2012,при студен двигател независимо от климата при настъпване на газта след 3000 оборота колата огасва все едно връщам ключа.при опит за запалване колата върти все едно няма компресия,при трети опит пали на по малко от 4 цилиндъра,тресе и пуши много бяло.цялата тази аномалия става до 1 мин,след това всичко се оправя.НО преди няколко дни при нормално потегляне,вече на 3-та натиснах педала на газта до долу и вече във високите обороти отзад испуши синьо и включи авариен режим на турбото.изгасих колата-запалих е и всичко се оправи.оттам отидох на диагностика(в технически университет Варна).Момчетата откриха че проблема може би идва от турбото,което ще рече-от 1.1 турбото надува на 1.6,смениха клапана Н75,но не беше от него.Те ми споделиха че турбото неможе да разтоварва а и това че свисти силно е знак,че не е наред.Та,казаха ми че проблема идва от турбото и трябва да се демонтира,дали за профилактика или в по лошич случай рециклиране.МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ АКО НЯКОЙ СЕ Е СРЕЩЯЛ С ТАКЪВ ПРОБЛЕМ И НА КЪДЕ ДА СЕ ОРИЕНТИРАМ
