



Циферблати за километраж
Циферблати за километраж
Колеги,искам да си сменя циферблатите на километража с например бели, само че съм чувал,че като се махнат стрелките и после много трудно се намествали пак на местата им . Преди имах Москвич Алеко и на него много често му смъквах километража и стрелките съм му махал и после съм нямал ядове и проблеми с наместването на стрелките , ама за Голфа чувам после таш*к работа било 

Re: Циферблати за километраж
Защо никой нищо не пише , сякаш никой от вас не си е сменял циферблатите и не е махал стрелките , айде де , който знае да пише 

- mr24
- Мнения: 190
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:14
- Автомобил: Golf 3 TDI 110hp
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Циферблати за километраж
Чета разни теми, където хората си свалят стрелките и после пак ги слагат и нямат проблеми.
Иначе аз имах един проблем и при опита да го отстраня стана по-голям, но накрая го оправих. Виж тук viewtopic.php?f=5&t=120431&p=1645924#p1645924
Не знам какво имаш впредвид под трудно наместване, защото иначе стрелката я преценяваш и внимателно я вкарваш и всичко е ок. Наместена е почти точно. След няколко опита ще е идеално наместена. Ако таблото ти е със стъпкови моторчета е хубаво да му изключиш буксата (ти сигурно ще го сваляш) и да я включиш преди да ги наместиш, защото при включване се нулират. Също при мен при подаване на контакт скоростомера се отмества с около 2-3 километра в час, а пък оборотомера, за да показва 900 оборота при празен ход, при изключен двигател трябва да е с около 50 оборота под 0-лата.
Успех
Иначе аз имах един проблем и при опита да го отстраня стана по-голям, но накрая го оправих. Виж тук viewtopic.php?f=5&t=120431&p=1645924#p1645924
Не знам какво имаш впредвид под трудно наместване, защото иначе стрелката я преценяваш и внимателно я вкарваш и всичко е ок. Наместена е почти точно. След няколко опита ще е идеално наместена. Ако таблото ти е със стъпкови моторчета е хубаво да му изключиш буксата (ти сигурно ще го сваляш) и да я включиш преди да ги наместиш, защото при включване се нулират. Също при мен при подаване на контакт скоростомера се отмества с около 2-3 километра в час, а пък оборотомера, за да показва 900 оборота при празен ход, при изключен двигател трябва да е с около 50 оборота под 0-лата.
Успех
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта