Разпояват ли се статорните намотки ВАЛЕО 90А
-
uki
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 26 юли 2007 15:49
- Автомобил: GOLF 3 TDI
- Двигател: AHU089446
- Местоположение: Берлин-Германия
- Контакти:
Разпояват ли се статорните намотки ВАЛЕО 90А
Здр.Трябва ли да се разпояват статорните намотки на алтернатора в случая ВАЛЕО за Голф ТДИ 96г.за да отворя самия алтернатор (корпуса).След като махнах капачката и четките забелязах ,че при отваряне се опъват и закачените изводи на намотката,които са и запоени и спрях до там щото не съм отварял преди.Престои ми смяна на шайба на пистов ремък (блокирал в двете посоки) и двата лагера- профилактично.
-
dobromir dikov
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 04 ное 2008 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Разпояват ли се статорните намотки ВАЛЕО 90А
ако са запоени се разпояват,но обикновенно са заварени.тогава внимателно се срязат с сека4ки между диодния блок и жи4ците които излизат от статора ,така 4е да може после да се запоят.
- Vasseto
- Мнения: 2716
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Разпояват ли се статорните намотки ВАЛЕО 90А
Няма нужда да ги разпояваш.Намотките излизат заедно с изправителните плочки и се отделят от корпусите.Махни всички гайки от задния капак и после го отдели от намотките.След това отдели намотките от предния капак.И си готов за смяна на лагери.
Шайбата може да се смени и без да се разглобява алтернатора.
Шайбата може да се смени и без да се разглобява алтернатора.
-
uki
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет 26 юли 2007 15:49
- Автомобил: GOLF 3 TDI
- Двигател: AHU089446
- Местоположение: Берлин-Германия
- Контакти:
Re: Разпояват ли се статорните намотки ВАЛЕО 90А
Ето и няколко снимки на въпросните намотки и шайба.Със стрелки са посочени въпросните изводи ,които са видимо стегнати с клещи и запоени.До "vasseto" как се сваля щайбата без да се отвори самия корпус?
Re: Разпояват ли се статорните намотки ВАЛЕО 90А
шайбата се сваля само с ударен пистолет или със специален ключ.шлицов отвътре-да задържа ротора и шестограм отвън за развиване на гайката,но намотките май остават на предния капак.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта