Двигателя загря до 90* и то доста бързо за около 2 км. По принцип ми държи 80*, а при 90* ми включва перката. Слезох погледнах всичо ми се видя точно под капака. Предположих, че се ебава нещо по таблото щото за бензина така ми показва каквото си иска по някой път. Тръгнах от София за Калотина. Парното беше на мах, а вентилатора на 1. Преди Сливница ми стана жега и изключих парното. След 2-3 км нещо взе да свисти и забелязах, че темп. отива към 95*. Отбивам и вдигам капака без да гася двигателя и гледам от капачката на казанчето изхвърля антифриз. Влизам в колата да пускам парното на мах /нали уж така се прави/ и гледам лампата за температурата почва да свети и температурата на 100*. И изгасих колата. Перката не се беше включила. После установих, че от термостата към радиатора маркуча е студен. Изчаках я да поизстине и запалих да я преместа поне до караулката на Сливница щото там където спрях беше супер неудобно да я зарежа. Като я подкарах и пуснах парното обаче там явно нямаше вече течност щото си духаше хладно.
Зарезах я на караулката.
На другия ден отивам да си я прибера. Извадих термостата и сложих стария. Сменявал съм го преди месец и нещо, понеже не загряваше и реших, че новия е некъв ментак и не е отворил. Долях 2 кила антифриз. Сичко ток обаче пак същия проблем.
Как да е прибрах я в София на парното на мах като тоя път не е загрявала повече от 90*.
Какъв може да е проблема. Сега термостата е постоянно отворен.
Проблем с Голф-3 1,6 АЕЕ 97год. Двигателя прегрява.
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13565
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
както пишеш за студен маркуч ми намирисва на липса на циркулация - водна помпа .
За по -лесно провери :
Вентилатора работи ли на 1 ва и на 2 ра степен ??
Ако не пробвай директно да му подадеш напрежение / може датчик вклщчвателя на радиатора да е аут. Провери и предпазителя за вентилатора в бушониерата.
Ако няма нишан от сработване след горните процедури честита процедура по смяната му - работа за 30-4о мин. Не прави грешка да купуваш ново менте боклук / за 1 год. ще се скапе/.
Търси от морга свестен 2 ра младост - вървят по 40 лв.
За по -лесно провери :
Вентилатора работи ли на 1 ва и на 2 ра степен ??
Ако не пробвай директно да му подадеш напрежение / може датчик вклщчвателя на радиатора да е аут. Провери и предпазителя за вентилатора в бушониерата.
Ако няма нишан от сработване след горните процедури честита процедура по смяната му - работа за 30-4о мин. Не прави грешка да купуваш ново менте боклук / за 1 год. ще се скапе/.
Търси от морга свестен 2 ра младост - вървят по 40 лв.
Ми май вярно няма циркулация. Като стискам мяркучите термостатчето се чува как хлопа в гнездото т.е. отворено си е. Като ги настискам рязко маркучите 20-ина пъти и влиза топла течност след термостата щото се загрява маркуча. То ако няма циркулация в радиатора няма да се сгрее антифриза достатъчно за да включи перката. Аз ще я проверя вентилатора все пак ама проблема си е от друго.
Водната помпа има ли начин да се провери без да се разглабя.
Водната помпа има ли начин да се провери без да се разглабя.
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13565
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
da_ne написа:Водната помпа има ли начин да се провери без да се разглабя.
Няма , но махни ремка и върти леко шайбата .Следи за луфтове , триене, стържене. После хвани шайбата и разклати нагоре надолу- ако има ход разбит лагер и скоро ще протече.
На 2 ка перката е метална, не съм отварял на 3 ка за да видя каква .Имам съмнеж за някаква пластмаса.
Предното лято на 155 цата им такъв случай ъс загряване . Оказа се сцепена на 2 места турбина и се върти в остта .Циркулация никаква,
-
PitkataJoe
- Мнения: 208
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Това е така ама като му сменях термостата остана антифриз в двигателя. Ама ако няма от друго място от там ше го източвам. Верно си е голям зор после със поставянето на скобата. Като се сгрее времето ще го разтурям да вида кво му е. Има някаква циркулация в казанчето ма що не върти водата не знам. Паживем увидем. Мерси за съветите.
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблема е РЕШЕН. Счупен е от вътре корпуса в който седи термостата. По точно тази част която е като тръба и на нея се надява маркуча към радиатора. От вътре има едно гнездо в което влиза и опира оста на ампулата на термостата. Това гнездо е видяло някъв зор или от старост и се е откъртило и термостата е постоянно затворен. Бях писал че и със стария термостат който е развален и седи отворен загрява но понеже гнездото е счупено и няма къде да опира и той си седи затворен.
Добре че му се угледах на тоя детайл, че за малко да разглобя цялата кола.
Новия детайл го купих от Юнитрейд-Х за 26 лева и е доста удебелен в тая си част и от бакелит, а стария ми прилича на пластмасов. Явно е проблемен щом има подобрения.
Добре че му се угледах на тоя детайл, че за малко да разглобя цялата кола.
Новия детайл го купих от Юнитрейд-Х за 26 лева и е доста удебелен в тая си част и от бакелит, а стария ми прилича на пластмасов. Явно е проблемен щом има подобрения.
Re: Проблем с Голф-3 1,6 АЕЕ 97год. Двигателя прегрява.
здравеите колеги...тази вечер ми се скаса един детаил на охладителната система над ск.котия и текна антифриза дали там е и термостата помагнете моля ви.... 