Искам да ви питам колеги какъв е този маркуч от снимката и можели от него да е ефекта които се получава при мен след напомпване на спирачките на място оборотите след 2 - 3 секунди рязко да падат и колата да тръгва да гасне ...???
При мен този маркуч е сцепен и от двете страни та питането ми е каква му е точно ролята, то че ще го сменя е ясно, но какъв резултат да очквам ...??? Също ми е интересно какъв в този преходник през които минава преди да влезне в дросел капата за съжаление не се вижда добре на снимката за което предварително се извинявам ...

Въпрос за маркуч влизащ във всмукателния колектор ?
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Въпрос за маркуч влизащ във всмукателния колектор ?
Последна промяна от spectrum на Съб 04 апр 2009 10:03, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: Пон 07 юли 2008 17:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за маркуч влизащ в дросела ?
Направо го сменяй щом е сцепен, но ако продължава да прави така си погледни и клапанчето , и уплътнението на маркуча кадето влиза в сервото. Това е ако съм разбрал за кой маркуч става точно въпрос?
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за маркуч влизащ в дросела ?
liubutu написа:Направо го сменяй щом е сцепен, но ако продължава да прави така си погледни и клапанчето , и уплътнението на маркуча кадето влиза в сервото. Това е ако съм разбрал за кой маркуч става точно въпрос?
опитал съм се да го посоча със червените стрелни незнам до колко успешно ...

- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Въпрос за маркуч влизащ в дросела ?
Маркуча не влиза в дросела, а във всмукателния колектор. Това е маркуча за който съм ти написал тук:
viewtopic.php?f=5&t=110032&start=15
Смени го и оборотите ти няма да се влияят от сервото на спирачката.
viewtopic.php?f=5&t=110032&start=15
Смени го и оборотите ти няма да се влияят от сервото на спирачката.
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за маркуч влизащ в дросела ?
Каспър написа:Маркуча не влиза в дросела, а във всмукателния колектор. Това е маркуча за който съм ти написал тук:
viewtopic.php?f=5&t=110032&start=15
Смени го и оборотите ти няма да се влияят от сервото на спирачката.
мерси колега ...

- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за маркуч влизащ във всмукателния колектор ?
Оказа се че тази част оригинална била пластмасова и в Ауто + струва 56 лв, a при мен още в Италия са я поиталянчили защото на маркучето пишеше "made in Italy" ...
не ми беше за парите изобщо, но я нямаха на склад и трябваще да чакам 1 седмица поръчка от Германия, така че просто подмених маркучето с друго ... с 2 скоби ми излезна 4 лв пък да видим колко ще изкара ...

не ми беше за парите изобщо, но я нямаха на склад и трябваще да чакам 1 седмица поръчка от Германия, така че просто подмених маркучето с друго ... с 2 скоби ми излезна 4 лв пък да видим колко ще изкара ...


- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Въпрос за маркуч влизащ във всмукателния колектор ?
Пластмасов е само накрайника, който влиза в колектора, другото е обикновен маркуч.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта