Някои може ли да ми каже колко може да струва двигател за Г3 2.0 8V и 2.0 16V и колко мойе да им излезе ремонта по смяната на моя - 1.9 ТДИ.
Намерих кой да ми смени моя като уговорката е да му оставя моя, той да ми сложи 2.0 8V и да му доплатя 200 лв. , но наистина си нямам представа кое колко струва и ми се ще да съм наясно, а и бих предпочел 16V.
Ще съм много благодарен ако някой ме просветли по въпроса.
Цена на двигател от Г3 ГТИ 8V и16V
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Важна подробност
Нещото което ме накара да прибягна до този вариант е, че моят двигател в момента си има проблеми, т.е. прецакаха ме много грозно като вземах колата, блока е пукнат, има някаква заварка, лепен е с нещо, но има теч, повечето неща по двигателя съвсем не са такива каквито са на 1.9 ТДИ излязъл от завода, всичко по него е събирано и напасвано, абе изобщо положението хич не е розово. Проблема е, че не съм запознат с VW, това ми е първото, взех го от "приятел"
, на който се доверих. Наистина не вярвах, че има такива хора.
Ще съм много благодарен ако някои ми обясни за какво трябва да внимавам при една смяа на двигателя ТДИ с ГТИ. Съшо и за това как стоят нещата със скоростните кутии и т.н.

Ще съм много благодарен ако някои ми обясни за какво трябва да внимавам при една смяа на двигателя ТДИ с ГТИ. Съшо и за това как стоят нещата със скоростните кутии и т.н.
16v вместо TD
и аз имам мерак да си сменя 1,3то с 1,8 16в или 8в,ама тва е доста сложна операция.Ти трябва да търсиш двигател комплект със скоростна кутия и полуоски щото 16V-то си е съвсем друг двигател и ше ти излезе доста скъпо и трудно ше намериш троиков мотор,по добре си намери само турбо дизел,мисля че от пасат също става 1,9,за GTI трябва и спирачките да са сменят с дискови вентилирани и става доста дебела работата
Напълно съм съгласен с теб, но както вече споменах колата си има проблеми и смятам че това ще ми излезе по-ефтино. Намерил съм кои да оправи нешата и сще ми излезе към 200 лв. - тои взема моят 1.9ТДИ и от там нататък се оправя с него, а на мен ми слага 2.0 8V. Уффф не знам, в някаква безизходица съм в момента
От както я взех тази кола - само проблеми, искам вече да приклиучват
Иначе колата е със спортно окачване Кони, предни и задни дискови спирачки, смятам че ще и понесе 2.0 ГТИ двигател .

От както я взех тази кола - само проблеми, искам вече да приклиучват

Иначе колата е със спортно окачване Кони, предни и задни дискови спирачки, смятам че ще и понесе 2.0 ГТИ двигател .
Re: Важна подробност
DanyBoy написа:Нещото което ме накара да прибягна до този вариант е, че моят двигател в момента си има проблеми, т.е. прецакаха ме много грозно като вземах колата, блока е пукнат, има някаква заварка, лепен е с нещо, но има теч, повечето неща по двигателя съвсем не са такива каквито са на 1.9 ТДИ излязъл от завода, всичко по него е събирано и напасвано, абе изобщо положението хич не е розово. Проблема е, че не съм запознат с VW, това ми е първото, взех го от "приятел", на който се доверих. Наистина не вярвах, че има такива хора.
Ще съм много благодарен ако някои ми обясни за какво трябва да внимавам при една смяа на двигателя ТДИ с ГТИ. Съшо и за това как стоят нещата със скоростните кутии и т.н.
Малко по-горе писах какъв е проблем-а. Освен това смятам че скоростната ми кутия в момента не е от дизел (не знам дали е визможно или поне не е от 1.9 ТДИ).
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
о принцип офертата на твоя 4овек е доста добра
а ако тръгнеш да сменяш двигателя 6те ти трябват следните неща:
1.ДВГ
2.Скоростана кутия + полуозки с карета +шенкели дискове и апарати +носа4и и шарнири от ГТИ
3.Педната част на ел. инсталацията +управляващата централа
И още много дреболии и малко късмет с4овека които 6те ти го зглобява
))
а ако тръгнеш да сменяш двигателя 6те ти трябват следните неща:
1.ДВГ
2.Скоростана кутия + полуозки с карета +шенкели дискове и апарати +носа4и и шарнири от ГТИ
3.Педната част на ел. инсталацията +управляващата централа
И още много дреболии и малко късмет с4овека които 6те ти го зглобява

Това което ме притеснява най-много е именно кой ще е майстора дето схте направи всичко това . Иначе аз си мисля че по окачването няма да се налага да се сменят много несхта, значи тя сега си е със спортно окачване, и отпред и отзад е с дискови спирачки, за каретата не знам, ако не е 16 V дали схте ми се налойи да ги сменям ? Ако е 150 коня ок, но за 115 дали ще трябва да ги сменям и тях ?
Еми така или иначе нямам голям избор, така че ще сменя двигателя с бензинов и ще пиша как вървят нещата
Еми така или иначе нямам голям избор, така че ще сменя двигателя с бензинов и ще пиша как вървят нещата

- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:03, променено общо 1 път.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Най-голямата неприятност при такива подмени е не толкова механичната част, като смяна на двг, скорости, полуоски и т.н., а самото окабеляване. Това да се навържат всички кабели, а те са много, е голяма играчка и категорично си трябва добър специалист. Цялата ти стара ел.инсталация отива на боклука и от там нататък всичко на ново.


- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
незажисимо кои от двата мотора 6те избереш 2Е или АБФ , и на двете скоростни котии са им по големи каретата и полуозките , а така или ина4е главините им са с по пет болта и просто с твоите няма да стане , а за отзад може и ни6то да не пипаш те там не се разли4ават по ни6то.
Освен ако не те притеснява 4е отзад 6те си с 4етири дупки, а не с пет .
но маи 6те е по добре да смениш дисковете 4е с джантите става неприятно
Освен ако не те притеснява 4е отзад 6те си с 4етири дупки, а не с пет .
но маи 6те е по добре да смениш дисковете 4е с джантите става неприятно

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта