Наскоро се появи един странен проблем в работата на "Галфонс"
Колата е Голф 3 1.4 1993, мотор ABD, бензин. Нямам газ.
Та на проблема - преди около месец, ей тъй на, без видими причини колата започна да придърпва при ускорение. Даречем при включване на 2-ра и подаване на газ колата придърпва 2~3 пъти и след това всичко е ток и жица

Реших, че проблемът не е от моята компетенция и си записах час в сертифициран сервиз на БОШ.
Качиха колата на компютъра, провериха - няма грешки. Закачваха някакви други кабеляци при мотора - няма проблем!
Казвам им - "как няма проблем, като колата придърпва?!
Отговорът: "Май на кабели отиваме - почваш от най-евтиното и свършваш до най-скъпото..."
Демек капачка, палец, свещи, кабели и т.н. Идеше ми да го хвана за грацмуля ама...
Веднага отидох и взех капачка и палец, ама найсе - проблемът си остана.
Принципно не обичам да купувам болкуци, затова си взех такива каквито са по каталог - палец BERU, капачка БОШ.
Сега съм взел и свещи - BERU, пак по каталог, 3-електродни.
Веднага след диагностиката, реших да си сляза с шляптопа и аз да си видя, както се казва око да види ръка да пипне. Закачих си VAGCOM-чето и верно, грешки почти няма. Казвам почти защото при изключен двигател и подаване само на контакт, софтуерът показва грешка: 505 camshaft sensor...(G40)(по спомен). Поразрових се тук във форумът, попитах чичко гугъл и се оказа, че това е така наречение датчик на ХОЛ. При запалване на двигателя, грешката изчезва. Не съм много сигурен, но едвали е датчика на Хол, ако го съпоставим с подобни проблеми тук във форума, но знаели човек? Колата си пали от половин оборот. Смених бензинов и въздушен филтър - няма промяна.
П.П. Ваското, май ще ти ползвам докторската степен по "Фолксвагенология", че тия от "сертифицирания" сервиз вероятно не са били в час тогава.

Колеги, ако някой има и най-малка представа къде може да се крие проблема, да сподели. Вече направо се побърквам.
П.П.2 Забравих да спомена, че докато търсих видими причини по ел. система в двигателния отсек, откачих ето този куплунг [img=http://img509.imageshack.us/img509/7086/engine1mark.th.jpg] и се оказа, че целият е в мокър от гориво. Нямам си и представа за какво е.
Помагайте добри хора!

Моля да ме извините, ако темата е е позната на повечето от вас. Изчел съм всички възможни теми за този проблем в сайта, но при някои има решение от различни чарколяци, а при други няма. Май моят е то втория тип
