Значи когато бяха големите минуси в температурата преди няколко дена ( може би 4 5 ) колата ми беше отвън по нощите на студенко. Карах я за последно към 8 вечерта. На следващата сутрин когато трябваше да изляза - изненада. Стартера не завърта, а часовника ми се нулира.Помислих си - паднал е акумулатора, макар че не съм оставял някакъв консуматор включен за през ноща. След малко бутане колата запали и я оставих 30 минути да поработи, за да се зареди акумулатора. Мислих си че проблема е решен, до като на следващата сутрин пак не можах да запаля.
Може ли акумулатора да е сдал багажа ( на 5 месеца е ). Или пък проблема е някъде другаде.
Акумулатор проблем
- dinko_bonev
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- dinko_bonev
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
reboot написа:Какво ще рече никакви проблеми ?Аз уж го заредих, но той пак не запали. Надали сега ако пробвам се е заредил сам
Ами в такъв случай - не зная! Казах как са нещата при мен. Може да пробваш нещо друго - зареждаш го, палиш. Ако всичко е ок вечерта откачаш плюса и сутринта ако не запали - сменяш акумулатор, а ако запали - значи някъде ти се губи тока и бягаш при жичкаджия!
- crazzy
- Мнения: 159
- Регистриран на: Нед 18 дек 2005 11:09
- Автомобил: VW Passat B7 Ecofuel
- Двигател:
- Местоположение: София
Имах същия проблем с акумулатора при ниските температури.Оказа се паднал акумулатор, въпреки че колата ми стои в гараж и вътре температурата е около +8 градуса.Часовника ми беше занулен и дори при подаване на контакт стартера не даваше никакво усилие.При замерване показа 10V. За да се зареди трябва да го оставиш вкл.поне 5-6 часа в зависимост от това колко е разреден, е стесвено и да провериш дали се зарежда при работа на двигателя и зали наистина нямаш някаква консумация при изкл.двигател.
- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
И при мен го имаше същия проблем бях готов да сменя акумулатора но след като замерих тока с мултицет и се оказа че консумацията е 0.32А
което ми се стори доста и реших да проверя кое прави такава консумация.Оказа се, че като от отворих седалките кам багажника видях да свети лампата явно нещо ключа не беше добре и той правеше мизерии така че провери и там все пак.Също така пробвай дали алтернаторът ти зарежда като при запален двигател откачиш едната клема от акумулатора ако угасне значи той се е прецакал.
което ми се стори доста и реших да проверя кое прави такава консумация.Оказа се, че като от отворих седалките кам багажника видях да свети лампата явно нещо ключа не беше добре и той правеше мизерии така че провери и там все пак.Също така пробвай дали алтернаторът ти зарежда като при запален двигател откачиш едната клема от акумулатора ако угасне значи той се е прецакал.
Последна промяна от DEKSTAR на Съб 04 фев 2006 15:28, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ами имах го този проблем. Меря консумация -няма /60 мА след преустановяване на преходните процеси на алармата/. Зареждам акумулатора и успява да запали . проби до 2-3 -4 часа ОК , но след това пак не върти. Визмам акумулатора който уже железен и проби. Бях стигнал до сваляне на стартер защото при стартиране акумулатора пада до 5В. Нов сигурен акумулатор и вече докато дадеш контакт и дева врътне стартера и пали.
Икономията е майка на мизерията, а ние сме царе на икономията.
Икономията е майка на мизерията, а ние сме царе на икономията.

- reboot
- Мнения: 118
- Регистриран на: Вто 19 апр 2005 11:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Монтана
Значи заредих акумулатора и запали. За да го тествам извадих клемите и го оставих пак на студа да видя дали ще запали на другата сутрин. Теста е с положителен резултат, което ме навежда на мисълта че имам някаква допълнителна консумация която го изтощава. Извадих едната клема и свързах един амперметър последователно и отчетох консумация 0.5 ампера. Искам да попитам какви са допустимите граници на консумация при изключен двигател разбира се. Има аларма, имобилайзер които консумират ток.
Благодаря
Благодаря
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Остави да се измерва консумацията малко повече време. В първите 1-2 минути е голяма стига до 6-8 ампера докато се натъкми централното, спсукане на сирена.После спада до около 0,5-0,6 А и след малко при мен на 60 мА, което е консумация на алармата в режим охрана без задействани сензори и сирена. консумацията на електронен часовник е мизерна.
Пооггледай в багажника да не ти свети лампата, някой габарит. Иначе 0,5 А е голяма консумация за цяла вечер. Да не си забравил музиката пусната?
Пооггледай в багажника да не ти свети лампата, някой габарит. Иначе 0,5 А е голяма консумация за цяла вечер. Да не си забравил музиката пусната?
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
reboot написа:Значи заредих акумулатора и запали. За да го тествам извадих клемите и го оставих пак на студа да видя дали ще запали на другата сутрин. Теста е с положителен резултат, което ме навежда на мисълта че имам някаква допълнителна консумация която го изтощава. Извадих едната клема и свързах един амперметър последователно и отчетох консумация 0.5 ампера. Искам да попитам какви са допустимите граници на консумация при изключен двигател разбира се. Има аларма, имобилайзер които консумират ток.
Благодаря
Ако алармата ти е с автономен акумулатор и той е остарял и е се е окислил.Миналата зима имах такъв проблем.Здравето ми взе

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта