Акумулатор проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
reboot
Мнения: 118
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Монтана

Акумулатор проблем

Мнениеот reboot » Сря 01 фев 2006 11:39


Значи когато бяха големите минуси в температурата преди няколко дена ( може би 4 5 ) колата ми беше отвън по нощите на студенко. Карах я за последно към 8 вечерта. На следващата сутрин когато трябваше да изляза - изненада. Стартера не завърта, а часовника ми се нулира.Помислих си - паднал е акумулатора, макар че не съм оставял някакъв консуматор включен за през ноща. След малко бутане колата запали и я оставих 30 минути да поработи, за да се зареди акумулатора. Мислих си че проблема е решен, до като на следващата сутрин пак не можах да запаля.

Може ли акумулатора да е сдал багажа ( на 5 месеца е ). Или пък проблема е някъде другаде.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 фев 2006 11:46


може да е клемореда, може да е и самия стартер (накъсо шалтера и прави зверски пад-всичко е аут)-требе да се види...


Потребителски аватар
reboot
Мнения: 118
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Монтана

Мнениеот reboot » Сря 01 фев 2006 12:10


А зануляването на часовника всеки път като се подаде контакт не накланя ли везната към паднал акумулатор ?

Казаха ми да се опитам да го заредя със зарядно, че може да не му стига този половин час работа дето му отпуснах за зареждане.


Потребителски аватар
dinko_bonev
Мнения: 1025
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот dinko_bonev » Сря 01 фев 2006 12:29


Не се притеснявай! И моята го правеше в студовете! Сега като се постопли - никакви проблеми. Аз ще изкарам лятото с този акумулатор и за другата зима - нов!


Потребителски аватар
reboot
Мнения: 118
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Монтана

Мнениеот reboot » Сря 01 фев 2006 12:30


Какво ще рече никакви проблеми ? :) Аз уж го заредих, но той пак не запали. Надали сега ако пробвам се е заредил сам :)


Потребителски аватар
kiril_p
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Сливница
Контакти:

Мнениеот kiril_p » Сря 01 фев 2006 12:34


Едва ли е от студовете. Най-добре замери с мултицет вързан на положителната клема каква е консумацията при изключено всичко. Часовник, аларма и подобни имат нищожна консумация ако са изправни затова няма нужда да ги изключваш.


Потребителски аватар
dinko_bonev
Мнения: 1025
Регистриран на: Пет 30 дек 2005 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот dinko_bonev » Сря 01 фев 2006 12:43


reboot написа:Какво ще рече никакви проблеми ? :) Аз уж го заредих, но той пак не запали. Надали сега ако пробвам се е заредил сам :)


Ами в такъв случай - не зная! Казах как са нещата при мен. Може да пробваш нещо друго - зареждаш го, палиш. Ако всичко е ок вечерта откачаш плюса и сутринта ако не запали - сменяш акумулатор, а ако запали - значи някъде ти се губи тока и бягаш при жичкаджия!


Потребителски аватар
crazzy
Мнения: 159
Регистриран на: Нед 18 дек 2005 11:09
Автомобил: VW Passat B7 Ecofuel
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот crazzy » Сря 01 фев 2006 19:58


Имах същия проблем с акумулатора при ниските температури.Оказа се паднал акумулатор, въпреки че колата ми стои в гараж и вътре температурата е около +8 градуса.Часовника ми беше занулен и дори при подаване на контакт стартера не даваше никакво усилие.При замерване показа 10V. За да се зареди трябва да го оставиш вкл.поне 5-6 часа в зависимост от това колко е разреден, е стесвено и да провериш дали се зарежда при работа на двигателя и зали наистина нямаш някаква консумация при изкл.двигател.


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Сря 01 фев 2006 20:17


И при мен го имаше същия проблем бях готов да сменя акумулатора но след като замерих тока с мултицет и се оказа че консумацията е 0.32А
което ми се стори доста и реших да проверя кое прави такава консумация.Оказа се, че като от отворих седалките кам багажника видях да свети лампата явно нещо ключа не беше добре и той правеше мизерии така че провери и там все пак.Също така пробвай дали алтернаторът ти зарежда като при запален двигател откачиш едната клема от акумулатора ако угасне значи той се е прецакал.

Последна промяна от DEKSTAR на Съб 04 фев 2006 15:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 01 фев 2006 20:45


Ами имах го този проблем. Меря консумация -няма /60 мА след преустановяване на преходните процеси на алармата/. Зареждам акумулатора и успява да запали . проби до 2-3 -4 часа ОК , но след това пак не върти. Визмам акумулатора който уже железен и проби. Бях стигнал до сваляне на стартер защото при стартиране акумулатора пада до 5В. Нов сигурен акумулатор и вече докато дадеш контакт и дева врътне стартера и пали.
Икономията е майка на мизерията, а ние сме царе на икономията. :D


Потребителски аватар
reboot
Мнения: 118
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 11:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Монтана

Мнениеот reboot » Съб 04 фев 2006 11:58


Значи заредих акумулатора и запали. За да го тествам извадих клемите и го оставих пак на студа да видя дали ще запали на другата сутрин. Теста е с положителен резултат, което ме навежда на мисълта че имам някаква допълнителна консумация която го изтощава. Извадих едната клема и свързах един амперметър последователно и отчетох консумация 0.5 ампера. Искам да попитам какви са допустимите граници на консумация при изключен двигател разбира се. Има аларма, имобилайзер които консумират ток.

Благодаря


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 04 фев 2006 13:30


Остави да се измерва консумацията малко повече време. В първите 1-2 минути е голяма стига до 6-8 ампера докато се натъкми централното, спсукане на сирена.После спада до около 0,5-0,6 А и след малко при мен на 60 мА, което е консумация на алармата в режим охрана без задействани сензори и сирена. консумацията на електронен часовник е мизерна.
Пооггледай в багажника да не ти свети лампата, някой габарит. Иначе 0,5 А е голяма консумация за цяла вечер. Да не си забравил музиката пусната?


Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Съб 04 фев 2006 15:34


Значи "reboot"

Нормалната консумация при угасен двигал трябва да е около 0.003А.За това провери кое ти прави такава консумация.Това можеби е някоя крушка която свети постоянно.


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Съб 04 фев 2006 16:53


reboot написа:Значи заредих акумулатора и запали. За да го тествам извадих клемите и го оставих пак на студа да видя дали ще запали на другата сутрин. Теста е с положителен резултат, което ме навежда на мисълта че имам някаква допълнителна консумация която го изтощава. Извадих едната клема и свързах един амперметър последователно и отчетох консумация 0.5 ампера. Искам да попитам какви са допустимите граници на консумация при изключен двигател разбира се. Има аларма, имобилайзер които консумират ток.

Благодаря


Ако алармата ти е с автономен акумулатор и той е остарял и е се е окислил.Миналата зима имах такъв проблем.Здравето ми взе :evil: Смених го с нов(10 броя акумулаторни батерии по 1.2V) и всички проблеми изчезнаха.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта