Голф 2 1.8 моно инж.-проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
blaji
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 18:49
Автомобил: Passat B5
Двигател:
Местоположение: Плачковци

Голф 2 1.8 моно инж.-проблем

Мнениеот blaji » Вто 31 юли 2007 19:32


Проблема е че от няколко дни колата няма мощност ако я караш леко няма проблем, но като я настъпеш не ускорява няма значение на коя предавка си едва стига 4000об. тъкмо отивах към морето когато това се случи. За жалост и така се върнах на една права с зор едвам едвам ускори до 160км но и иска да загрява а и така не става да се кара а и гори повече бензин няма да казвам колко изгори че още ме боли глава :(. Преди 2 седмици ми направи проблем маркучето за вакум на сервото и вдигаше оборотите, едва забележимо се беше спукало смених го и всичко се оправи а сега това не знам къде да търся. Двигареля е 1.8 PR моно инжекция- плочката под инжекцията, въздушен филтър,горивен филтър са сменени преди 3 месеца. Преди време ми правеше проблем помпата в резервоара когато има по малко бензин и колата направо угасваше, но открих че ако го карам пълен всичко е ок :). Давайте идеи какво да правя




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19708
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 31 юли 2007 19:37


Здрасти Блажи и :welcome_to_group
За твой късмет, RP мотора позволява нулиране на грешките след изключване на акумулатора. Свали едната клема за около 5 минути.
Ако има натрупани грешки, ще ги изчисти.
Ако обаче пак започне да се държи така -> диагностика, брат! Няма начин!


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Мнениеот emo-gar » Вто 31 юли 2007 20:22


Пробай със смяна на горивен филтър (ако има такъв)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19708
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 2 1.8 моно инж.-проблем

Мнениеот radotom » Вто 31 юли 2007 23:07


blaji написа: плочката под инжекцията, въздушен филтър,горивен филтър са сменени преди 3 месеца.

Което не изключва възможноста да си попаднал на някое злобно менте!


Потребителски аватар
blaji
Мнения: 5
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 18:49
Автомобил: Passat B5
Двигател:
Местоположение: Плачковци

Мнениеот blaji » Сря 01 авг 2007 0:51


Пробай със смяна на горивен филтър (ако има такъв)
ами той не е ли само един ? Това с ресетването за грешките го пробвах още в началото и после още един път и преди малко няма ефект. За диагностиката знам че най-добре ще стане,но уви не знам на близо да правят такива неща аз съм от Габровския регион. А възможно ли е ако се е прецакал само един датчик да прави такива мизерии или нещата са далеч по-сложни. Не знам дали е важно така си беше и преди повечето датчици, разни букси около инжекцията има масло, но винаги си е било така не би трябвало да има проблем нали. Преди малко прочетох, че бензина трябва да е с определено налягане 5.0 кпа ако има проблем в този клапан би ли се получило това с загубата на мощност, въпреки че доста гори. :twisted: и да поясня още малко не знам дали ще е от полза, свещите са читави сменена дистрибуторна капачка кабелите са старите но мисля че не е там проблема. Преди малко едни разбирачи ми казваха че може гарнитурата на главата да ми е заминала, но след 500км маслото не е мръднало както и антифриза. Също така сега си мисля възможно ли е ако катализатора ми е запушен да прави това. Надявам се че ще можете да ме светнете нещо. Благодаря предварително.


chi4i
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 10 дек 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот chi4i » Сря 01 авг 2007 6:09


Блажи не сам кои знае какъв разбирач но като чета си мислия за въздушния филтър да не ти е задръстен.И аз имам голф със същия двигател,та ако може една молба да ми кажеш разположението на температурните датчици на троиника,какъв цвят са отгоре и отдолу.Мерси предварително.


Потребителски аватар
maiz
Мнения: 1558
Регистриран на: Нед 01 юли 2007 7:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот maiz » Сря 01 авг 2007 7:46


:welcome_to_group : vw fen


Потребителски аватар
ivan_666
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 05 авг 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот ivan_666 » Сря 29 авг 2007 19:37


Значи и аз имам проблем със същия мотор 1.8 моно ,но при мен той се изразява в следното . Значи голфа си го карах само на газ около 2 години без никакви проблеми но сега го обърнах на бензин и не че няма тяга ами няма ниски обороти. Като му дам газ по-яко и изкарва черен пушек и кади като за световно! Маслото не го гори а защо пуше така :roll: И значи на ниски обороти двигатела работи неустойчиво ! Извадих свещите и 4-те са черни :roll: А на газ няма никакви проблеми :roll: А забравих да спомена че започна да ми вдига разхода на газ доста ! Значи градско ми харчи около 12-13 газ! А на бензин не съм го засичал , но и там мисля че е голям разхода :roll:
Помагайте ПЛ :roll:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 29 авг 2007 20:23


ivan_666 написа:Значи и аз имам проблем със същия мотор 1.8 моно ,но при мен той се изразява в следното . Значи голфа си го карах само на газ около 2 години без никакви проблеми но сега го обърнах на бензин и не че няма тяга ами няма ниски обороти. Като му дам газ по-яко и изкарва черен пушек и кади като за световно! Маслото не го гори а защо пуше така :roll: И значи на ниски обороти двигатела работи неустойчиво ! Извадих свещите и 4-те са черни :roll: А на газ няма никакви проблеми :roll: А забравих да спомена че започна да ми вдига разхода на газ доста ! Значи градско ми харчи около 12-13 газ! А на бензин не съм го засичал , но и там мисля че е голям разхода :roll:
Помагайте ПЛ :roll:

Имаш натрупани грешки в ЕКУ-то и сместа ти е много богата.
Откачи клемата на акумулатора за 5мин или виж където ти е ЕКУ-то му откачи буксата към него за 5мин.
След като я закачиш и запалиш на бензин проблема не би трябвало да го има.
Имай предвид, че пак ще ти натрупа грешки след време, когато караш на газ.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Мнениеот pe6kata » Сря 29 авг 2007 20:45


за 2г. без да карал на бензин ако минеш само с ресет компа, трябва да черпиш. Нормално би било дюзата да ти е спекла.
Ако не ти се дават пари за прочистването и, сложи я за един ден в кореселин и после с кореселин под налягане я остави да пръска малко
като и подадеш и захранване естествено :)


Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Сря 29 авг 2007 21:11


Същия проблем преди около година.Двигателят ми е RP оправи се с откачане на + на акумулатора.Когато стрелката на температурата е посредата върви идеално като се отклони, работата на мотора се нарушава започва да тресе и да вади черно през ауспуха-много богата смес а и мирише на неизгорял бензин.Колега с Пасат го е имал същия проблем (Rp мотор) и е сменил температурен датчик даващ информация на компютъра.Но това се е установило след диагностика и датчика е купен оригинален.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 29 авг 2007 22:20


Първо смени всички консумативи, които са за смяна(филтри, кабели, капачка, палец, свещи), после тествай всички компоненти на системата(ползвай търсачката...)...ъгъл на запалване....след това може да погледнеш дюзата как пръска, въпреки че аз не съм виждал визуално дюза на моноинжекция да пръска неправилно :oops:
П.П.Огледай и за неизправности в ел.инсталацията, понякога окисите и слабите връзки изиграват лоша шега :!: Хубаво е да провериш всяка една букса за окиси, а също така да навдигнеш маншончетата и да огледаш за механични повреди(прекъснати проводници).Ако на таблото имаш лампа "Check Engine", то тя трябва да свети...


Потребителски аватар
ivan_666
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 05 авг 2006 8:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот ivan_666 » Нед 02 сеп 2007 17:59


Благодаря на всички :lol: Оправи се с откачване на клеймата сигурно е натрупал доста грешки , но сега е 6 :lol:


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Нед 02 сеп 2007 18:38


ivan_666 написа:Благодаря на всички :lol: Оправи се с откачване на клеймата сигурно е натрупал доста грешки , но сега е 6 :lol:

Радвам се колега :)


Потребителски аватар
jetta75
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 21:40
Автомобил: VW BORA Variant 4motion
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Бургас

Мнениеот jetta75 » Нед 02 сеп 2007 21:05


Много се радвам че се е оправил с RESET.Никак не уважавам мнения от сорта смени 1,2,3,4,итн до + безкрайност.Преди време имах проблем при рязко подаване на газ забиваше и после ускоряваше.Баш майстор взе да ми обяснява ще сменя степ мотора , ще сменя бензиновата помпа, ще сменя ламбда сонда и ако не се оправи ?Вдигна рамене.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта