
Golf 3 GTI 93год 2.0 115к.с. Ускорение при ниски обороти
Golf 3 GTI 93год 2.0 115к.с. Ускорение при ниски обороти
Имам Golf 3 GTI 93год 2.0 115к.с. откак сам я взел имам голям проблем с ускорението. Щом на свободен ход оборотите паднат на 800 на която и да е предавка ускорява много бавно и придръпва сякаш няма гориво докато стигне до 2500-3000 оборота и после отпушва докато превключа на следващата предавка и всичко се повтаря наново. Сменил съм TPS датчик, бензинова помпа, турбина с комутатор и прочие др. дребни ремонти. Многократно ходих но стенд но досега няма промяна. Бих бил благодарен ако някой може да ми даде някакав съвет. Пишете ми на e-mail " nerri@abv.bg " Дано да няма други с такав проблем 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19717
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Ускорение при ниски обороти
нерим написа:...Сменил съм TPS датчик, бензинова помпа, турбина с комутатор и прочие др. дребни ремонти.






Сега за проблема: Не очаквай, че ще можеш при 800 оборота да ускоряваш като хората на други предавки, освен на I.
Нормално е! При абсолютно всички коли е така!
Аз съм със същия двигател и при спокойно каране превключвам на 2 500 оборота, като при това оборотите падат на 2 000, когато вече, за спокойно каране, няма проблем с ускоренията.
Ако няма проблем и при по-нормални обороти- не се коси- всичко си е наред

Re: Ускорение при ниски обороти
Работата е там 4е и на парва не може да се форсира.щом изключи смукача нямам никакво ускорение до 2500-3000 оборота даже и приритва сякаш няма гориво а никога не падам под половин резервоар.
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Ускорение при ниски обороти
Газ има ли? Като не е на скорост форсира ли се лесно?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19717
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Ускорение при ниски обороти
Би ли обяснил по-подробно?
Какво имаш предвид под 'изключи смукача'?
По принцип- до загряване на мотора до 60* налива яко бензин в цилиндрите. Наблюдавам го и при мен по показанията на Ламбдата. Няма значение колко си натиснал педала- сместа е постоянно преобогатена.
Също така- при 3 000 оборота налягането на горивото в горивната рейка се променя: от 2.5 бара при под 3 000 оборота се качва на 3 бара.
Но таквоз чудо, като автоматичен смукач, обособено като устройство няма! Просто дюзите, според показанието главно на температурния датчик в случая, променят времето си на впръскване.
На първо четене има 3 заподозрени:
Температурен датчик
Ламбда сонда
Регулатор на налягането на горивото.
Температурния датчик - да показва по-висока от реалната температура.
Ламбдата- да показва постоянно преобогатена смес (компютъра почва да я чете след като тя достигне работната си температура от над 300* )
Регулатора- при наличие на вакуум (под 3 000 оборота) нещо да се гъбарка и да връща горивото.
Само - обърни внимание какъв пушек излиза при загряла кола и какъв ти е разхода... Присецването и липсата на ускорение може да се дължи както на много бедна, така и на много преобогатена смес.
Какво имаш предвид под 'изключи смукача'?
По принцип- до загряване на мотора до 60* налива яко бензин в цилиндрите. Наблюдавам го и при мен по показанията на Ламбдата. Няма значение колко си натиснал педала- сместа е постоянно преобогатена.
Също така- при 3 000 оборота налягането на горивото в горивната рейка се променя: от 2.5 бара при под 3 000 оборота се качва на 3 бара.
Но таквоз чудо, като автоматичен смукач, обособено като устройство няма! Просто дюзите, според показанието главно на температурния датчик в случая, променят времето си на впръскване.
На първо четене има 3 заподозрени:
Температурен датчик
Ламбда сонда
Регулатор на налягането на горивото.
Температурния датчик - да показва по-висока от реалната температура.
Ламбдата- да показва постоянно преобогатена смес (компютъра почва да я чете след като тя достигне работната си температура от над 300* )
Регулатора- при наличие на вакуум (под 3 000 оборота) нещо да се гъбарка и да връща горивото.
Само - обърни внимание какъв пушек излиза при загряла кола и какъв ти е разхода... Присецването и липсата на ускорение може да се дължи както на много бедна, така и на много преобогатена смес.
Re: Ускорение при ниски обороти
Аз така си го обяснявам. На свободна оборотите падат от 1200-зимата 1000-лятото на 800. Не съм забелязал да пуши много дим или да е черен пушека пък за разхода-като ламя под 10 пада само извън градско 7.5-8.5
Re: Ускорение при ниски обороти
Обаче интересното е че като задържа малко без да подавам газ около 15-20секунди ми ускорява нормално (в повечето случаи)
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Ускорение при ниски обороти
Аз си мисля, че щом го прави от много време може ремъка да не е зацепен правилно.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19717
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Ускорение при ниски обороти
Хммм...
Е то разход 10/100 в града не е нищо учудващо... зависи колко ти е голям десния чипик
Но щом не кади черно...
Като гледам какво е сменяно- предполагам, ще е тъп въпроса, амаа... горивен и въздушен филтър скоро сменял ли си?
Какъв е шанса да не е правилно зацепен ангренажния ремък (1-2 зъба назад) или да имаш много малко предварение на делкото (даже- закъснение)?
Аве... то той полвината форум в момента е при теб!
viewtopic.php?f=4&t=129856&start=390
Я пали Голфа и ходи го търси това заведение 'Кенор' (или Кенар, да не е грешка).
Все ще се запознаеш с достатъчно колеги, дето да са наясно какво да направят и проверят
Е то разход 10/100 в града не е нищо учудващо... зависи колко ти е голям десния чипик

Като гледам какво е сменяно- предполагам, ще е тъп въпроса, амаа... горивен и въздушен филтър скоро сменял ли си?
Какъв е шанса да не е правилно зацепен ангренажния ремък (1-2 зъба назад) или да имаш много малко предварение на делкото (даже- закъснение)?
Аве... то той полвината форум в момента е при теб!

viewtopic.php?f=4&t=129856&start=390
Я пали Голфа и ходи го търси това заведение 'Кенор' (или Кенар, да не е грешка).
Все ще се запознаеш с достатъчно колеги, дето да са наясно какво да направят и проверят

Re: Ускорение при ниски обороти
на работа съм иначе веднага. ремъка е сменен от стария собственик а филтрите от мен. най лошото е като смакна на по-ниска предавка с цел яко ускорение напр. на баир даже и изоставям след човека на когото се точа
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Ускорение при ниски обороти
Щом не си сменял ти ремъка, се си мисля, че нещо е окъкън. Трябва да се провери по белези дали е правилно зацепен и да се направи една центровка като хората и тази кола ще литне. Ти не знаеш явно този двигател колко може да върви.
- krass1
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 03 май 2008 12:51
- Автомобил: Toyota Avensis Combi 2.2 D4D 148h
- Двигател: 2AD-FTV 2006g
- Местоположение: София
Re: Ускорение при ниски обороти
Имам същия голф ....
Това което съм забелязал е че като не е загрял има такива проблеми....
Виж дали е същото като е загряла добре ?
Това което съм забелязал е че като не е загрял има такива проблеми....
Виж дали е същото като е загряла добре ?
Re: Ускорение при ниски обороти
докато е студена пали от раз и без газ а като загрее задължителна газ и малко варти докато палне. свещи кабели към тях дистр. капачка палец всичко е ОК. буташе масло- ремонтира се двигателя. Центровка е правена при ремонта на двигателя
- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Ускорение при ниски обороти
датчик за температурата на охлаждащата течност - така съм чувал от батковците във форума!!




Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта