Проблем с парното на Голф 2 Д

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nikibol
Мнения: 123
Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Проблем с парното на Голф 2 Д

Мнениеот nikibol » Пон 30 яну 2006 0:33


Проблема е следният. Входа и изхода на радиаторчето на парното ( двете тръби които влизат от двигателя към радияторчето) са топли, но вътре духа хладен въздух. Предполагам че регулационните клапи за въздуха работят.От къде идва проблема и какво е необходимо да се направи за ремонта му. Благодаря ви предварително. Мерси.




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 30 яну 2006 0:36


Издухвало ли ти е дунапрен през отворите на духалките.


Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Пон 30 яну 2006 1:31


а мокета мокър ли е долу при стелките,ако е мокър и ти се губи от охладителната течност,може радиаторчето да се е спукало и от там идва проблема :!: търсачкаа има доста писано по темата


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 30 яну 2006 9:19


колега,без сваляне няма да мине-и при мене бе6е така-свалих го като мислех че са клапите-обаче клапите бяха като чисто нови,даже не бяха и мокри.Свалих радиаторчето (което се оказа Валео) и отидох при един познат радиаторджия-човека свали казан4ето отстрани кадето са входа и изхода на радиатор4ето и видях какво има вътре в тръбичките на радиаторчето които са дебели 80мм има медни спирали които задържат топлината,а освен това задържат и боклуците-само една траба бе6е 4итава-радиатор4ето бе6е 95% процента запушено.Човека го махна тези спирали продуха го с компресор и го сглоби-взе ми 20лв.От тогава моята кола я наричам"АФРИКА" зимата- в най-големите студове(миналата седмица)пътувах до Пловдив- на магистралата пуснах парното без вентилатор и след 20мин почнах да се потя а си бях свалил якето-СТРАШНО Е. УСПЕХ headbang


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 30 яну 2006 11:14


hristian37 написа:... които са дебели 80мм има медни спирали които задържат топлината,...

коУега посмали малко...


hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Пон 30 яну 2006 15:41


грубо казвам


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 30 яну 2006 15:46


hristian37 написа:грубо казвам

ама много грууууубо.
Да не става дума за 8 мм щото 80 мм са си 8 сантиметра. :wink: :wink: :wink: :wink:


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Пон 30 яну 2006 16:29


Хмм... мойта изкарва дунапренчета през изходите... има ли опастност да запуши достъпа на въздух до радиатора? И как се решава проблема?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 30 яну 2006 18:15


KRIS има суматия теми по твоя въпрос.Сваля се таблото и кутията на парното с клапите.Разглобява се и клапите се изолират или с изкуствена кожа или дупките по тях се запушват с ламарина и поп нитове.

При мен духа слабо (топло имам предвит) и скоро време ще го правим на парчета таблото.

Ето виж за какви дупки става въпрос.Върху тях требва да има дунапрен.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=11529&highlight=%E4%F3%F5%E0+%F2%EE%EF%EB%EE



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: men79 и 58 госта