![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Лагери на Динамото
- RadoSi
- Мнения: 156
- Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Лагери на Динамото
Имам проблем. Лагерите на динамото ми свирят като побеснели вече доста време. Ще ми се да ги оправя та някой от вас дали знае каде мога да отида и да ми ги сменят с нови без да си остаавят рацете ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
лагери
И аз ги сменях преди няколко месеца.Двата ги зех за 11 лева за смяната дадах 5 лева.Две седмици динамото работеше супер тихо и след тва кат са намокрят при дъжд започва едно стържене...не е за разправяне.И пак тряа да ги сменям.Така че гледаи да вземеш по свястни лагери да не праиш динамо два пъти.
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Подмяната на лагерите и лесна и проста работа. Предният лагер, ако не е прегрял излиза лесно от вала и от корпуса, така че не прекалявай с карането и "свиренето". Цените са горе долу както казва колегата.
Задният лагер се вади трудно. (особено на по новите модели В4 напр.)
Най тънко можеш да минеш ако сам си разглобиш алтернатора но без задния лагер. Отиваш на Раковска м/у Сливница и Козлодуй в една от работилниците по близо до Сливница (за съжаление на помня Бай кой беше). Той има подходяща скоба. Задължително да ти накиснат хубаво шийката на лагера с WD40 или подобен спрей. За ваденето трябват двама души за да не се откъсне колектора. Не се ползват чукове! После се набива само задния лагер. Предният лагер се поставя при сглобяването в корпуса и след това се притягат двата щита за да попадне на точното място в леглото си.
Задният лагер се вади трудно. (особено на по новите модели В4 напр.)
Най тънко можеш да минеш ако сам си разглобиш алтернатора но без задния лагер. Отиваш на Раковска м/у Сливница и Козлодуй в една от работилниците по близо до Сливница (за съжаление на помня Бай кой беше). Той има подходяща скоба. Задължително да ти накиснат хубаво шийката на лагера с WD40 или подобен спрей. За ваденето трябват двама души за да не се откъсне колектора. Не се ползват чукове! После се набива само задния лагер. Предният лагер се поставя при сглобяването в корпуса и след това се притягат двата щита за да попадне на точното място в леглото си.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта