Мерси
Помощ!!!
Помощ!!!
Приятели, онзи ден си сложих газово и сега проблема е, че като е изключена от скорост колата и се спускам по надолнище или просто я изключа от скорост където и да е мотора си гасне, гледам само стрелката на обортомера как си пада до 0 без да трепне поне малко
Закарах я в сервиза където я правиха и хората ми казаха че тогава въздуха бил в повече и се смесвало с газта и затова гаснело.Запуших половината отвор на филтъра от където смуче и пак нищо, запуших целия отвор на филтъра и пак си гасне. Ако някои може да даде идея от какво може да е и от друго моято освен филтъра може ли да смучи въздух. Мотора е 1.8i газовото е ланди ренцо,електрически испарител
Мерси
Мерси
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
значи ако запушиш отвора на филтъра е нормално колата да угасне.
когато се движиш по инерция влиза повечко въздух и сместа обеднява.
погледни от къде въздушния филтър смуче въздух.ако е от вън за съжаление ще трябва да го накараш да смуче въздух от този около двигателя.не знам точно с какво разположение ти е кутията на филтъра,но мисълта ми е,че на газовата хич не и е комфортно когато влиза силна струя външен въздух.
погледни как ти е регулирана газовата да не е "свита" много .
когато се движиш по инерция влиза повечко въздух и сместа обеднява.
погледни от къде въздушния филтър смуче въздух.ако е от вън за съжаление ще трябва да го накараш да смуче въздух от този около двигателя.не знам точно с какво разположение ти е кутията на филтъра,но мисълта ми е,че на газовата хич не и е комфортно когато влиза силна струя външен въздух.
погледни как ти е регулирана газовата да не е "свита" много .
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5092
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега много съжалявам че ще ти го кажа ама проблема ти е в майсторите според мене.
Нова уредба ли сложи. Не ти ли дадоха гаранция. Аз имам познат който държи газ-сервиз и при монтаж на нова уредба дава 1 година гаранция за монтажа и самата уредба.
Иначе марката е добра. Според мене не барай филтри и други глупости ами отиди някъде дето разбират да ти направят едни реглаж /или там както се води/ на газта.
Нова уредба ли сложи. Не ти ли дадоха гаранция. Аз имам познат който държи газ-сервиз и при монтаж на нова уредба дава 1 година гаранция за монтажа и самата уредба.
Иначе марката е добра. Според мене не барай филтри и други глупости ами отиди някъде дето разбират да ти направят едни реглаж /или там както се води/ на газта.
ами сега занчи:
газовата е чисто нова с 2 години гаранция
за майсторите не мисля че в тях е проблема, единия ми каза че ако сложа решетка отдолу за да влиза по малко въздух проблема щял да се оправи но не е ли същото ако запуша половината отвор на филтъра.
когато не е в движение, или се движа до 30 км няма проблеми с гасненето, когато е над 30 и я изключа от скорост и си гасне а е доста неприятно защото волана е хидравличен, спирачки и ако съм по засилен не ми се мисли тоагава.
Има и друг проблем, за да мине на газ от бензин са ми изключели дюзите на инжекцията за да не впръсква гориво, а помпата си работи и си прави дебит и си го циркулира горивото само.Неможе ли и да се изключи и помпата понеже животът и заминава според мен а една втора ръка е 100 лева някъде. Аз като ги питах защо не са ми спрели и помпата когато е на газ колата те ми казаха че не било в тяхната компетенция. Това ко казват хора който се славят за най добрите тук!
газовата е чисто нова с 2 години гаранция
за майсторите не мисля че в тях е проблема, единия ми каза че ако сложа решетка отдолу за да влиза по малко въздух проблема щял да се оправи но не е ли същото ако запуша половината отвор на филтъра.
когато не е в движение, или се движа до 30 км няма проблеми с гасненето, когато е над 30 и я изключа от скорост и си гасне а е доста неприятно защото волана е хидравличен, спирачки и ако съм по засилен не ми се мисли тоагава.
Има и друг проблем, за да мине на газ от бензин са ми изключели дюзите на инжекцията за да не впръсква гориво, а помпата си работи и си прави дебит и си го циркулира горивото само.Неможе ли и да се изключи и помпата понеже животът и заминава според мен а една втора ръка е 100 лева някъде. Аз като ги питах защо не са ми спрели и помпата когато е на газ колата те ми казаха че не било в тяхната компетенция. Това ко казват хора който се славят за най добрите тук!
- Avgo
- Мнения: 65
- Регистриран на: Сря 22 сеп 2004 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
РЕ
С каква кола си?Доколкото разбрах е пълен инжекцион,ако е така проблема може да идва и от датчиците който не са настроени да работят на газ!Ако инжекциона е с електронно управление би следвало да ти сложат емулатор на ламбда сондата,която регулира количеството въздух,и при положение че и газта и въздуха се впръскват заедно,ти се нарушава баланса на сместа.Но наистина най-добре отиди при друг майстор който да каже къде е проблема.
Ами има едно реле за дюзите което са сложили, 1 клапан, и бушон и един емулатор, да кажа значи сложи ли са една параплатка вътре в купето- там ми показва колко газ има в бутилката и за управление на бензин газ и бензин и аварийно палене, та мисълта ми е че май само са я сложили без да я барат, защото когато я паля на бензин би трябвало да се включи после на газ сама при определени обороти но неще, та на място около 4000-5000 оборота трябва да се форсира че да се сети да включи.Един приятел ми каза че на тази кутийка има един тример който се регулирал на колко оборота да сменя бенз-газ,и така за 2 мин работа сега на 1500 об си включва без проблем, та извода е, че те не са се постарали да направят елементарното а аз да се чудя за по сложното. Все пак в България живеем и май всеки започна да играе на прееби другарче което не е на хубаво, все пак тази уредба с монтажа ми излезе 500 лева. Утре е ден за рекламаций, аз ще ги оправя там майсторите 
- pinci
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ!!!
COTKO написа:Приятели, онзи ден си сложих газово и сега проблема е, че като е изключена от скорост колата и се спускам по надолнище или просто я изключа от скорост където и да е мотора си гасне, гледам само стрелката на обортомера как си пада до 0 без да трепне поне малкоЗакарах я в сервиза където я правиха и хората ми казаха че тогава въздуха бил в повече и се смесвало с газта и затова гаснело.Запуших половината отвор на филтъра от където смуче и пак нищо, запуших целия отвор на филтъра и пак си гасне. Ако някои може да даде идея от какво може да е и от друго моято освен филтъра може ли да смучи въздух. Мотора е 1.8i газовото е ланди ренцо,електрически испарител
Мерси
Мойта е с вакуумен изпарител взех го чисто нов имах същия проблем ходих при човека от който го купих и той ми вика няма проблем незнам си кво не ти е наред и тн. Като отидох при едни пичове и им казах той директно се обърна и каза "трябва да отворим изпарителя и да сменим една гумичка" аз се замислих щото все шак беше в гаранция. Е накрая го отвориха и я смениха, НЕ СЪЖАЛЯВАМ това изчезна и сега колата работи по-добре. Майстора каза че доста изпарители го правят това повечето са нови нови
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
brother_Tom мотора е гти 1.8, има МФА, няма плочка за съжаление, инжекцията не е пипана.
Връзването е много просто,в кутията където е въздушния филтър са поставили една плочка с отвор който да смуче въздух, а отстрани на тази плочка има вход<- газ от изпаритела, след това на изхода на кутията са поставили една дроселова клапа за защита и така тази газ продължава напред до всмукателните колектори.Пътят на газта до колекторите е много голям, и смесването на газ и въздух се увеличава повече.Целта на занятието е този въздух да се оганичи по някакъв начин, питам се освен от филтъра от друго място може ли да смуче въздух?, да речем тези вакуумчета ако има пробито маркуче или нещо не е наред по тях.
Доколкото до изпаритела немога да рискувам да го нося на други майстори, все пак 2 години е гаранцията а и лесно не се заделят пари за друг, а и избрах тази марка понеже смятам че пройзводителите са имали едно на ум. Какъв ви е разхода на газ ако някой може да ми каже и отчита ли ви разход МФА защото при мен си показва 14,12,10,18 такива стойности луди
Връзването е много просто,в кутията където е въздушния филтър са поставили една плочка с отвор който да смуче въздух, а отстрани на тази плочка има вход<- газ от изпаритела, след това на изхода на кутията са поставили една дроселова клапа за защита и така тази газ продължава напред до всмукателните колектори.Пътят на газта до колекторите е много голям, и смесването на газ и въздух се увеличава повече.Целта на занятието е този въздух да се оганичи по някакъв начин, питам се освен от филтъра от друго място може ли да смуче въздух?, да речем тези вакуумчета ако има пробито маркуче или нещо не е наред по тях.
Доколкото до изпаритела немога да рискувам да го нося на други майстори, все пак 2 години е гаранцията а и лесно не се заделят пари за друг, а и избрах тази марка понеже смятам че пройзводителите са имали едно на ум. Какъв ви е разхода на газ ако някой може да ми каже и отчита ли ви разход МФА защото при мен си показва 14,12,10,18 такива стойности луди
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Щом ще ходиш при майсторите :
1. Да закачат газ анализатор
2. да проверят новата клапа дали се движи свободно и дали слабото налягане на газта я отваря достатъчно.
3.Ако имат компресор да надуят целия обем м/у въздушния филтър и см.тръби и да проверят за течове с макс. 2 атм !
4. желателно е да ти проверят компа за грешки, но това последно!
1. Да закачат газ анализатор
2. да проверят новата клапа дали се движи свободно и дали слабото налягане на газта я отваря достатъчно.
3.Ако имат компресор да надуят целия обем м/у въздушния филтър и см.тръби и да проверят за течове с макс. 2 атм !
4. желателно е да ти проверят компа за грешки, но това последно!
- Ivcho
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2004 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Сотко не мисля че трябва да си пипаш въздушния филтър и да ограничаваш притока на въздух. Аз карам голф 1.8 gti с газова уредба монтирана по същия начин като твоята с плочка във въздушния филтър. Явно хората които са ти монтирали уредбата не са си свършили работата. За разхода моята гори между 10 и 11 градско а извънградско около 8 - 8.5
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта
