Ускорение на голф3 1.6ГТ 101кс(АЕК)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Ускорение на голф3 1.6ГТ 101кс(АЕК)

Мнениеот lowrider » Сря 01 фев 2006 21:46


Никъде немога да намеря инфо за този мотор,тоест трябва ми ускорението му,моля някой колега с този двигател да ми каже какво пише в книжката на колата,а и какви са неговите наблюдения.




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 01 фев 2006 21:47


0-100км/ч -> 11.2сек
максимална скорост окоо 190км/ч


Потребителски аватар
Boko*
Мнения: 116
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Boko* » Сря 01 фев 2006 22:05


Не знам какво е ускорението по каталог но аз докато свикна с този мотор минах през сума ти диагностики и смени на всички филтри, ламбди и т.н. Просто докато не влезе в обороти и докато е студен този мотор е като спънат, след 3000 об. става самолет. При изпреварване не превключа ли на ниска скорост да вдигна оборотите рискувам :? Но какво да се прави тоа е от чипа.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 01 фев 2006 22:17


При мен пък с 1.8АБС 90коня и моно инжекция е точно обратното максималния въртящ момент е на 2500об/мин и е 146Нм.(при 1.6 е по-нисък и на доста по-високи обороти)
От 2000-3500об/мин наема много добре и може да се кара на висока предавка и ниски обороти, но след 4000об/мин става голяма мъга оборотите се качват, а ускорението си е същотото. Хубавото, е че много рядко го карам на обороти по високи от 3500об/мин
Също като е студена колата я карам едвам, едвам като загрее хубаво и почва да върви много по-добре.

Много хора се оплакват точно от това при 1.6 101 коня, аз лично не съм карал голф с такъв мотор. Карал съм рено меган 1.6 и вървеше доста повече от мойта кола, но само при обороти над 4хил. Иначе в ниските си е мъртвец, но аз като видях чужда кола и само газ :twisted:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 01 фев 2006 22:22


Boko* написа:Не знам какво е ускорението по каталог но аз докато свикна с този мотор минах през сума ти диагностики и смени на всички филтри, ламбди и т.н. Просто докато не влезе в обороти и докато е студен този мотор е като спънат, след 3000 об. става самолет. При изпреварване не превключа ли на ниска скорост да вдигна оборотите рискувам :? Но какво да се прави тоа е от чипа.

Абе хора тоя голф да не излиза с 300 градусови валове от завода :lol: Наистина ли е толко спънат в ниските ,аз никога не съм се качвал на такъв?Моя АБФ също не е много бърз в ниските ,но има защо все пак в високите достига мощност от 150кс.Тва за мен е необяснимо кола 100 коня да я направят да върви чак след 4000рпм Screwy


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Чет 02 фев 2006 0:11


Има вече такава тема по-надолу!


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Чет 02 фев 2006 0:52


не пишете глупости, мотора е перфектен и върви идеално. Не случайно го слагат на Г3, Г4, Пасат, Поло, Ауди А3, В4, Сеат Ибиза, Кордоба, Толедо и Шкода :!: Това е оптимален двигател, който иска да се състезава има други, за нормално каране това е мотора. Не съм имал проблем нито на ниски, нито на високи обороти. Който иска да върви като ГТИ - да си вземе ГТИ/и без това са по-евтини :idea: / Този мотор е много икономичен/за 100к.с./ и е пре достъчно динамичен/превъзхождат го само 2.0 115 и 150 и VR6/


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Чет 02 фев 2006 1:16


Vento написа:Има вече такава тема по-надолу!

Темите са доооста различни не мислиш ли?


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vento » Чет 02 фев 2006 1:51


Не, защото в оная беше написано пределно много, беше и сравнен даже с други мотори.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Нед 25 мар 2007 18:48


niikoo_1 написа:0-100км/ч -> 11.2сек
максимална скорост окоо 190км/ч


За ускорението си прав,
по каталог иначе му дават 188,
а аз току що се гоних с 1 бмв 1-ца, който посмя да засегне голфаджия на чест и при 210 бмв-то остана в огледалото :twisted: :oops:

аек-то има ограничител на скоростта, защото даже и по байр надолу не качи на 6300 оборота (210)

Последна промяна от lyubobg на Пон 26 мар 2007 22:15, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10450
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 25 мар 2007 19:49


evgenyh написа:не пишете глупости, мотора е перфектен и върви идеално. Не случайно го слагат на Г3, Г4, Пасат, Поло, Ауди А3, В4, Сеат Ибиза, Кордоба, Толедо и Шкода :!: Това е оптимален двигател, който иска да се състезава има други, за нормално каране това е мотора. Не съм имал проблем нито на ниски, нито на високи обороти. Който иска да върви като ГТИ - да си вземе ГТИ/и без това са по-евтини :idea: / Този мотор е много икономичен/за 100к.с./ и е пре достъчно динамичен/превъзхождат го само 2.0 115 и 150 и VR6/

:да:
П.С.има разликата между AEK и AFT в номиналните въртящи моменти:
AEK - 135/4400
AFT - 140/3500


DonVito_
Мнения: 71
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DonVito_ » Пет 09 яну 2009 16:16


Аз съм го газифицирал и на газ съм му правил 210 км/ч.Да съгласен съм че в ниските обороти е муден но пак след 3000 е стрела,а и наистина които иска да се състезава да си вземе нещо друго.Колата е за патуване а не за изгъзици.Също съм съгласен и за икономичността,доста тънко се придвижвам.


blinder
Мнения: 2758
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 12:54
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот blinder » Пет 09 яну 2009 17:06


DonVito_ написа:Аз съм го газифицирал и на газ съм му правил 210 км/ч.Да съгласен съм че в ниските обороти е муден но пак след 3000 е стрела,а и наистина които иска да се състезава да си вземе нещо друго.Колата е за патуване а не за изгъзици.Също съм съгласен и за икономичността,доста тънко се придвижвам.


Е, ти па, колко тънко се придвижваш градско/извънградско.
И кажи за кой град си го засичал и кога :roll:


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пет 09 яну 2009 17:10


Тънко тънко 1.6- 101 к.с. под 11 не можеш да го свалиш в София.
Извънградско лично съм правил на Толедо със същия мотор 4.8 но си го бях поставил за цел (карах по инерция празен на скорост в продължително време и гледах да не се качвам над 120км.ч).


Потребителски аватар
dondidan
Мнения: 83
Регистриран на: Чет 13 ное 2008 11:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dondidan » Пет 09 яну 2009 17:33


e аз имам четворка 1.6 ср и ми харчи 8 и половина



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта