Ускорение на голф3 1.6ГТ 101кс(АЕК)
- lowrider
- Мнения: 2300
- Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/София/Berlin
- Контакти:
Ускорение на голф3 1.6ГТ 101кс(АЕК)
Никъде немога да намеря инфо за този мотор,тоест трябва ми ускорението му,моля някой колега с този двигател да ми каже какво пише в книжката на колата,а и какви са неговите наблюдения.
- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Не знам какво е ускорението по каталог но аз докато свикна с този мотор минах през сума ти диагностики и смени на всички филтри, ламбди и т.н. Просто докато не влезе в обороти и докато е студен този мотор е като спънат, след 3000 об. става самолет. При изпреварване не превключа ли на ниска скорост да вдигна оборотите рискувам
Но какво да се прави тоа е от чипа.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен пък с 1.8АБС 90коня и моно инжекция е точно обратното максималния въртящ момент е на 2500об/мин и е 146Нм.(при 1.6 е по-нисък и на доста по-високи обороти)
От 2000-3500об/мин наема много добре и може да се кара на висока предавка и ниски обороти, но след 4000об/мин става голяма мъга оборотите се качват, а ускорението си е същотото. Хубавото, е че много рядко го карам на обороти по високи от 3500об/мин
Също като е студена колата я карам едвам, едвам като загрее хубаво и почва да върви много по-добре.
Много хора се оплакват точно от това при 1.6 101 коня, аз лично не съм карал голф с такъв мотор. Карал съм рено меган 1.6 и вървеше доста повече от мойта кола, но само при обороти над 4хил. Иначе в ниските си е мъртвец, но аз като видях чужда кола и само газ
От 2000-3500об/мин наема много добре и може да се кара на висока предавка и ниски обороти, но след 4000об/мин става голяма мъга оборотите се качват, а ускорението си е същотото. Хубавото, е че много рядко го карам на обороти по високи от 3500об/мин
Също като е студена колата я карам едвам, едвам като загрее хубаво и почва да върви много по-добре.
Много хора се оплакват точно от това при 1.6 101 коня, аз лично не съм карал голф с такъв мотор. Карал съм рено меган 1.6 и вървеше доста повече от мойта кола, но само при обороти над 4хил. Иначе в ниските си е мъртвец, но аз като видях чужда кола и само газ
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Boko* написа:Не знам какво е ускорението по каталог но аз докато свикна с този мотор минах през сума ти диагностики и смени на всички филтри, ламбди и т.н. Просто докато не влезе в обороти и докато е студен този мотор е като спънат, след 3000 об. става самолет. При изпреварване не превключа ли на ниска скорост да вдигна оборотите рискувамНо какво да се прави тоа е от чипа.
Абе хора тоя голф да не излиза с 300 градусови валове от завода
- evgenyh
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: BSE 2005
- Местоположение: София
не пишете глупости, мотора е перфектен и върви идеално. Не случайно го слагат на Г3, Г4, Пасат, Поло, Ауди А3, В4, Сеат Ибиза, Кордоба, Толедо и Шкода
Това е оптимален двигател, който иска да се състезава има други, за нормално каране това е мотора. Не съм имал проблем нито на ниски, нито на високи обороти. Който иска да върви като ГТИ - да си вземе ГТИ/и без това са по-евтини
/ Този мотор е много икономичен/за 100к.с./ и е пре достъчно динамичен/превъзхождат го само 2.0 115 и 150 и VR6/
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
niikoo_1 написа:0-100км/ч -> 11.2сек
максимална скорост окоо 190км/ч
За ускорението си прав,
по каталог иначе му дават 188,
а аз току що се гоних с 1 бмв 1-ца, който посмя да засегне голфаджия на чест и при 210 бмв-то остана в огледалото
аек-то има ограничител на скоростта, защото даже и по байр надолу не качи на 6300 оборота (210)
Последна промяна от lyubobg на Пон 26 мар 2007 22:15, променено общо 1 път.
- IvanMan
- джедай

- Мнения: 10450
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
evgenyh написа:не пишете глупости, мотора е перфектен и върви идеално. Не случайно го слагат на Г3, Г4, Пасат, Поло, Ауди А3, В4, Сеат Ибиза, Кордоба, Толедо и ШкодаТова е оптимален двигател, който иска да се състезава има други, за нормално каране това е мотора. Не съм имал проблем нито на ниски, нито на високи обороти. Който иска да върви като ГТИ - да си вземе ГТИ/и без това са по-евтини
/ Този мотор е много икономичен/за 100к.с./ и е пре достъчно динамичен/превъзхождат го само 2.0 115 и 150 и VR6/
П.С.има разликата между AEK и AFT в номиналните въртящи моменти:
AEK - 135/4400
AFT - 140/3500
DonVito_ написа:Аз съм го газифицирал и на газ съм му правил 210 км/ч.Да съгласен съм че в ниските обороти е муден но пак след 3000 е стрела,а и наистина които иска да се състезава да си вземе нещо друго.Колата е за патуване а не за изгъзици.Също съм съгласен и за икономичността,доста тънко се придвижвам.
Е, ти па, колко тънко се придвижваш градско/извънградско.
И кажи за кой град си го засичал и кога
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта
