Как може да се регулира прекъсвача на голф 3 АБФ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Как може да се регулира прекъсвача на голф 3 АБФ

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 05 фев 2006 18:24


Ми колеги въпросът ми е от какво друго освен еку-то може да се регулира прекъсвача на голф 3 АБФ.Питам защото на моя му е на 6900 ,а на килъргти му е 7400 и решихме да разменим екутата на двете коли да видиме мойта как ше върви до 7400 ама хуй сменихме компютрите и положението пак си остана същото моя до 6900 неговия до 7400.Та ако някой има обяснение да каже!




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 05 фев 2006 19:19


Колеги няма ли един специалист който да знае кво се случва точно?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 05 фев 2006 19:20


Може да е отварян дебитомера и са прехвърлени зъби. Не виждам каква е логиката, но при мен имаше този ефект. Оборотомера можех да го изкарам след червената зона (аз съм 8V и е до 7000 об). Нямам чип. Та като ходих на диагностика (газ анализатор) не можаха да го вкарат в норми и тогава отвориха дебитомера и прехвърлиха 2 ~3 зъба на потенциометър, за да влеззе в еко норми. Явно някой е пипал преди мен, за да върви колата (състезатели много). След тази намеса си изключва точно където трябва.


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 05 фев 2006 19:24


Хмм има логика ,тва трябва да се провери!!!Е вървеше ли повече поне?


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 05 фев 2006 19:26


Мога да кажа, че сега не върви по-малко :lol: А категорично щом онези сладури от VAG са казали като види 6200 + да спира, значи там му е мястото. Поне това е моето мнение.


Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Нед 05 фев 2006 19:30


Моя оборотомер не работи, но ми се струва странно да изключва:
1-ва на 60
2-ра на 80-90

Всъщност не съм много сигурен дали километража ми е верен :roll:
Вчера летях по цариградско в 4 през ноща, а на километража показва 130, ахахха. Абсурд да съм карал с толкова :roll:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 05 фев 2006 19:54


детонационен датчик :idea:


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Re: Mного странно?!?!?!?

Мнениеот nero » Нед 05 фев 2006 20:16


Golf 3 1.8 написа:Ми колеги въпросът ми е от какво друго освен еку-то може да се регулира прекъсвача на голф 3 АБФ.Питам защото на моя му е на 6900...

щастливец, моя като е на 5200 :? казаха ми че е от делкото, не било за АЕК...
а според вас :?: , на газ го няма този проблем :roll:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 05 фев 2006 22:20


nPaCe™ написа:1-ва на 60
2-ра на 80-90


долу-горе е точно там на КР-а
1-ва = 60
2-ра = 100-110
3-та = 150-155
4-та = 190
5-та = колкото успее

С бензин 95 прави малко по-слаби резултати на 4-та и 5-та


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 06 фев 2006 18:33


nero на газ ограничитела на оборотите не работи.Затова нямаш проблеми.


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Пон 06 фев 2006 18:42


на мене ми беше на 5200 като го купих и го закарах в юнитреид и се оказа че е неправилно зацепен ремъка --- при дистрибуторната капачка и просто завъртя капачката и се оправи. сега се форсира до 6500 и си е нормално силна..... колата е гти 8в.


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Пон 06 фев 2006 20:30


angell написа:на мене ми беше на 5200 като го купих и го закарах в юнитреид и се оказа че е неправилно зацепен ремъка --- при дистрибуторната капачка и просто завъртя капачката и се оправи. сега се форсира до 6500 и си е нормално силна..... колата е гти 8в.

сега малко тъп въпрос, но кой точно ремък и къде се намира :?:
бях в Авител в Пловдив и там ми казаха ,че е от делкото - не било за АЕК :roll: ... та ако може да ми разясниш точно за какво става въпрос ще съм ти мнооого благодарен :wink:


Потребителски аватар
angell
Мнения: 214
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 17:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот angell » Пон 06 фев 2006 22:43


дистр. капачка е зацепена за делкото което се върти от ангренажния ремък които в моя случаи италянците не са го зацепили а са гледали само 2-та белега --- това не е проблем защото делкото се въртяло ми казаха и само си обирало тази разлика т.е. чукащия аванс но самата капачка има една пъпка на делкото която играе като центровне спрямо делкото но при мене я счупи маистора и завъртя малко дистр. и започна да се форсира и над 5200 и сега си е нормално огр. на мфа 6400-6500 незнам точно .... но съм виждал няколко голфа с този проблем и с това решение


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 06 фев 2006 22:44


Става въпрос за ангренажния ремък.Този ремък задвижва разпределителния вал, а той от своя страна клапаните на двигатела


Потребителски аватар
nero
Мнения: 3121
Регистриран на: Чет 19 май 2005 12:08
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот nero » Вто 07 фев 2006 0:19


ясно разбрах, но ето още един шаш. точно преди 1 месец сменях ангранажния ремък, възможно ли е и този път да не са го зацепели правилно, зацепваха го точно по двата белега...
ако искате утре ще снимам делкто и ше пусна снимки ако ви свършат работа ,да ми кажете кое е точно трябва да се промени по него.

п.п. млад шофьор съм и затова малко тъпо задавам въпросите, ама сега се уча :oops: :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта