Как може да се регулира прекъсвача на голф 3 АБФ
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Как може да се регулира прекъсвача на голф 3 АБФ
Ми колеги въпросът ми е от какво друго освен еку-то може да се регулира прекъсвача на голф 3 АБФ.Питам защото на моя му е на 6900 ,а на килъргти му е 7400 и решихме да разменим екутата на двете коли да видиме мойта как ше върви до 7400 ама хуй сменихме компютрите и положението пак си остана същото моя до 6900 неговия до 7400.Та ако някой има обяснение да каже!
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Може да е отварян дебитомера и са прехвърлени зъби. Не виждам каква е логиката, но при мен имаше този ефект. Оборотомера можех да го изкарам след червената зона (аз съм 8V и е до 7000 об). Нямам чип. Та като ходих на диагностика (газ анализатор) не можаха да го вкарат в норми и тогава отвориха дебитомера и прехвърлиха 2 ~3 зъба на потенциометър, за да влеззе в еко норми. Явно някой е пипал преди мен, за да върви колата (състезатели много). След тази намеса си изключва точно където трябва.
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Mного странно?!?!?!?
Golf 3 1.8 написа:Ми колеги въпросът ми е от какво друго освен еку-то може да се регулира прекъсвача на голф 3 АБФ.Питам защото на моя му е на 6900...
щастливец, моя като е на 5200

а според вас


angell написа:на мене ми беше на 5200 като го купих и го закарах в юнитреид и се оказа че е неправилно зацепен ремъка --- при дистрибуторната капачка и просто завъртя капачката и се оправи. сега се форсира до 6500 и си е нормално силна..... колата е гти 8в.
сега малко тъп въпрос, но кой точно ремък и къде се намира

бях в Авител в Пловдив и там ми казаха ,че е от делкото - не било за АЕК


дистр. капачка е зацепена за делкото което се върти от ангренажния ремък които в моя случаи италянците не са го зацепили а са гледали само 2-та белега --- това не е проблем защото делкото се въртяло ми казаха и само си обирало тази разлика т.е. чукащия аванс но самата капачка има една пъпка на делкото която играе като центровне спрямо делкото но при мене я счупи маистора и завъртя малко дистр. и започна да се форсира и над 5200 и сега си е нормално огр. на мфа 6400-6500 незнам точно .... но съм виждал няколко голфа с този проблем и с това решение
ясно разбрах, но ето още един шаш. точно преди 1 месец сменях ангранажния ремък, възможно ли е и този път да не са го зацепели правилно, зацепваха го точно по двата белега...
ако искате утре ще снимам делкто и ше пусна снимки ако ви свършат работа ,да ми кажете кое е точно трябва да се промени по него.
п.п. млад шофьор съм и затова малко тъпо задавам въпросите, ама сега се уча

ако искате утре ще снимам делкто и ше пусна снимки ако ви свършат работа ,да ми кажете кое е точно трябва да се промени по него.
п.п. млад шофьор съм и затова малко тъпо задавам въпросите, ама сега се уча


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта