Карета-възможен проблем!
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Карета-възможен проблем!
Здравейте!Със лятни гуми съм,и вечерта закъсах пред блока в една пряспа и около 20-30мин.неможах да изляза като през цялото това време въртях гуми с опит да изляза(напред назад,със 60-80-100км на място).Замириса яко на феродо...та питането ми е възможно ли е да се прецакат каретата така или нещо по лошо да стане,а за съединитела ще има ли последствия като съм го запалил малко?
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Карета-възможен проблем!
Благодаря ви,дано да сте прави.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Гледам отговаряли сте без да искате пояснение от човека.
Значи според мен и голяма вероятноста да се прецакат външните карета ако си въртял с такава скорост на едно място с навит на някоя страна волан, но ако ти е бил изправен волана нямаш проблем.
Също така е възможно да си поизпекъл феродото на съединителя защото: въпреки че е било сняг/лед 80-100 не моеш да вдигнеш на 1-ва или 2-ра демек ако си бил включил на 3-та или по-висока и си го въртел на полусъединител може да се е позагрял и да замирише, но дали му е станало нещо ще разбереш сам, ако притриса и не може да зацепи хубаво като потегляш.
Значи според мен и голяма вероятноста да се прецакат външните карета ако си въртял с такава скорост на едно място с навит на някоя страна волан, но ако ти е бил изправен волана нямаш проблем.
Също така е възможно да си поизпекъл феродото на съединителя защото: въпреки че е било сняг/лед 80-100 не моеш да вдигнеш на 1-ва или 2-ра демек ако си бил включил на 3-та или по-висока и си го въртел на полусъединител може да се е позагрял и да замирише, но дали му е станало нещо ще разбереш сам, ако притриса и не може да зацепи хубаво като потегляш.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Карета-възможен проблем!
Момчета благодаря на всички ваши отговори!А този пич който разказа случая за 190-та направо ме разби....Ако мога да ви бъда полезен с нещо обаждайте се....занимавам се ГТП!
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Карета-възможен проблем!
Ако не го затруднявам Ваското1 нека си каже и той мнението?
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
нЕма да се пУашиш!
съединител мирише много гадно/като на чеснов лук
/
и да си го поопекъл ако диска не е на свършване няма да има проблеми.
°niksi°, имаш право ако е въртял волана на крайно положение има вероятност за проблем на външно каре,но това се получава най-вече при яко въртене на задна скорост.
съединител мирише много гадно/като на чеснов лук

и да си го поопекъл ако диска не е на свършване няма да има проблеми.
°niksi°, имаш право ако е въртял волана на крайно положение има вероятност за проблем на външно каре,но това се получава най-вече при яко въртене на задна скорост.
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Да въртях гуми на задна скорост,доста бързичко но волана беше съвсем леко навит дано да няма проблеми като е малко навит или?Да с Годишни Тех.Прегледи се занимавам и с карбораторите няма никакви проблеми,а с моноинжекционите и инжекционите от газанализатора се вадят по две разпечатки на ниски обороти и на високи обороти.Също се вадят разпечатка и тд и тди от димомера,това е от нова година.Всички Товарни автомобили над 10 години минават вече на 6 месеца.Дано ви е станало ясно...с една дума доста се позатяга положението,догодина може и да измислят и всички леки коли над 10 години да минават два-пъти в годината.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта