Съединител за Г4 ТДИ въпрос

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
produxan
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Съединител за Г4 ТДИ въпрос

Мнениеот produxan » Пон 13 юли 2009 21:43


Колеги някой може ли да ми обесни каква е разликата между обикновения саединител и този каде се сменя и маховика,защото днес ходих да питам каква цифра излиза да сменят маховика на Г4 ASV и ми казаха ,че можело да ми го направят така че на следващото отремонтирване на съединителя да сменя само деска не всичко и излизало по ефтино кое е по-доброто и какви са разликите плусови и минусите :)




Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: Съединител за Г4 ТДИ въпрос

Мнениеот Dead man » Пон 13 юли 2009 21:46


Колега,за тук си :
viewforum.php?f=24


Потребителски аватар
produxan
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Съединител за Г4 ТДИ въпрос

Мнениеот produxan » Вто 14 юли 2009 9:43


Няма ли някой който да ме светне по въпроса mhihi


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съединител за Г4 ТДИ въпрос

Мнениеот Luciano » Вто 14 юли 2009 20:38


Слагат ти съеденител Валео, който не е с демпферен маховик, а разликата в цената е към 100лв от този на Сакс (поне за АХФ е толкова).
Интересно ми е обаче, колко и как трябва да я караш тази кола, че да мислиш и за по-следващата му смяна :shock
Човек, ще спестиш 100-200лв, а за тая 4-ка си дал поне 10000лв... :screwy


Потребителски аватар
produxan
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Съединител за Г4 ТДИ въпрос

Мнениеот produxan » Сря 15 юли 2009 17:15


Luciano написа:Слагат ти съеденител Валео, който не е с демпферен маховик, а разликата в цената е към 100лв от този на Сакс (поне за АХФ е толкова).
Интересно ми е обаче, колко и как трябва да я караш тази кола, че да мислиш и за по-следващата му смяна :shock
Човек, ще спестиш 100-200лв, а за тая 4-ка си дал поне 10000лв... :screwy

Питам само колега и аз мисля да си го уставя нормален се пак аз ще е карам не някой друг тази кола мерси много за инфото колега :beer


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съединител за Г4 ТДИ въпрос

Мнениеот gomez » Сря 15 юли 2009 18:09




Потребителски аватар
junakov
Мнения: 312
Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Съединител за Г4 ТДИ въпрос

Мнениеот junakov » Пет 17 юли 2009 18:03


Колега слагай с обикновен по евтин е комплекта е около 500 600 лева на валео , а с демпферния е към 1000 1200 лева лук , първия се слага на 1,9 тди 110 коня афн мисля малко е по голям в диаметър но влиза в кожуха на скоростната кутия по здрав е , колеги който си тунинговат колите (чипосват) си слагат такива (по евтиния) държи повече има доста писано тук ползвай търсачката , изпробвано нямаш грижи и не съм първия правил това пък ако имаш излишни парички квото ти сака душо , ако си само за феродоф и огледален с лагераимам лук на около 15 000 км , взех го за мен но се оказа че и маховик трябва да сменям и минах на по евтиния вариант , та ако те интересува тук
viewtopic.php?f=45&t=146924
коментарче винаги



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 135 госта