Къде трябва да е стрелката

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
momo 1
Мнения: 561
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БУРГАС

Къде трябва да е стрелката

Мнениеот momo 1 » Чет 09 фев 2006 15:57


Температурата на маслото ми показва че колата е загряла примерно 70 80 градуса ,А стрелката на водата е в бялата зона по средата и в края. Не съм карал голф в такъв студ /-12-14/ и затова ми се вижда странно .Дали се е сдухало нещо или така трябва да е gruebel




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 09 фев 2006 16:09


По принцип вертикално нагоре ~90 градуса.
Има разлика между температурата на маслото и тази на антифриза.
Не знам колко време си го карал, но ако е било 5-10 км. и не е загрял най-вероятно термостата е заминал


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 09 фев 2006 16:13


В форума имаше писано , че темп. на маслото е по-висока от тази на водата 20-30 градуса(дано не бъркам) и така сметките излизат ;)


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Чет 09 фев 2006 16:20


Ето я темата:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=13975

Напиши колко време си я карал, градско/извънградско


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 09 фев 2006 16:28


Абе в тоя студ трябва малко повечко време да загрее. Освен това има и значение как я караш. Например при мен сутрин като слизам от Симеоново, пътя ми е спускане и карам или по инерция, или с много малко газ - сега в студа температурата при слизане не стига и средата. Обратно, когато се прибирам, още на половината път вече е минала средата.


Потребителски аватар
momo 1
Мнения: 561
Регистриран на: Вто 13 сеп 2005 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БУРГАС

Мнениеот momo 1 » Чет 09 фев 2006 16:37


чакм 4-5 минути на място ,тръгвам 8-9 км грубо 1-2 светофара тва е


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Чет 09 фев 2006 16:48


Проверката е елементарна - пипаш долния маркуч към радиатора - трябва да е напълно студен, преди температурата на двигателя да ти е достигнала нормалната (т.е. стрелката да е по средата). Ако е топъл преди това - значи е за смяна.


jany
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jany » Чет 09 фев 2006 17:16


Знам че това не е за тази тема, но просто като видях писаното пак за температурата на водата и се сетих че и аз наскоро имах същите размисли. Просто температурата ми не минаваше 70 градуса. Не можете да си представите колко пъти съм слизал да пипам маркуча и все си беше студен.
Та какво стана - все ми се случваше на загрял двигател ми падаха яко оборотите. Та наканих се накрая и отидох на диагностика и какво си мислите се оказа - ламбда сондата била отказала. Та днес успях и да се наканя и я и смених - с Бош ............ (200 лева всичко - сондата, смяната и диагностиката след това, първата диагностика я правих в друг сервиз). И та тръгнах си аз - и започнах да броя положитерните черти на колата, която не бях карал само от няколко часа -
1. Колата имаше доста повече мощ
2. на празен ход работи значително по-тихо
3. Дори и като загря си държеше твърди 650 оборота
4. Най-изненадващо даже и в студа на 5-тата минута беше вече перпендикулярна стрелката за температурата на водата.
(Чукам супер яко на дърво да е все така де) Все бях чевъл и чел че ламбда сондата оказва влияние, ама чак толкова не бях очаквал :)


Потребителски аватар
icemen
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот icemen » Пет 10 фев 2006 22:39


При мен държеше 70 гр. смених термостат и сега само на място загрява до нормалните 90,иначе в движение м/у 70 и 80 колкото и да я карам.Това нормално ли е за зимния сезон или имам друг проблем?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 10 фев 2006 22:47


Ами щом си с нов термостат трябва да си кове 90 (след известно каране разбирасе)
Аз се сещам за 2 варианта:
-термостата да е некво менте
-датчика за температурата на водата или самото уредче да не отчитат точно


Потребителски аватар
icemen
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот icemen » Пет 10 фев 2006 23:06


Карал съм съм извънградско и градско с новия термостат и стрелката си стои на 70-80.
Ами щом на място си стига 90-те не е ли логично да мисля че не е от термостата???
Този датчик скъп ли е лесно ли се сменя?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 10 фев 2006 23:28


За датчика не мога да ти кажа цена, но май е от 15 до 30 лв.
Не казвам че от това е проблема.Нека и други изкажат мнение.

Не искам да вкарвам никой в излишни разходи


Потребителски аватар
icemen
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот icemen » Пет 10 фев 2006 23:53


ок ще изчакам и други мнения,а м/у другото има ли начин да се разбере този датчик работи ли нормално?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 11 фев 2006 0:27


Има със замерване с мултиметър.Поразрови се с търсачката има ги стойностите при определени градуси колко ома трябва да е съпротивлението му.


Потребителски аватар
Jorge
Мнения: 175
Регистриран на: Чет 20 окт 2005 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jorge » Пон 13 фев 2006 10:50


icemen написа:Този датчик скъп ли е лесно ли се сменя?


17 лв. заедно с уплътнителната гумичка в магазинчето срещу Дарик! Смяната е лесна...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 132 госта