Къде трябва да е стрелката
Къде трябва да е стрелката
Температурата на маслото ми показва че колата е загряла примерно 70 80 градуса ,А стрелката на водата е в бялата зона по средата и в края. Не съм карал голф в такъв студ /-12-14/ и затова ми се вижда странно .Дали се е сдухало нещо или така трябва да е gruebel
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Ето я темата:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=13975
Напиши колко време си я карал, градско/извънградско
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=13975
Напиши колко време си я карал, градско/извънградско
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Абе в тоя студ трябва малко повечко време да загрее. Освен това има и значение как я караш. Например при мен сутрин като слизам от Симеоново, пътя ми е спускане и карам или по инерция, или с много малко газ - сега в студа температурата при слизане не стига и средата. Обратно, когато се прибирам, още на половината път вече е минала средата.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Знам че това не е за тази тема, но просто като видях писаното пак за температурата на водата и се сетих че и аз наскоро имах същите размисли. Просто температурата ми не минаваше 70 градуса. Не можете да си представите колко пъти съм слизал да пипам маркуча и все си беше студен.
Та какво стана - все ми се случваше на загрял двигател ми падаха яко оборотите. Та наканих се накрая и отидох на диагностика и какво си мислите се оказа - ламбда сондата била отказала. Та днес успях и да се наканя и я и смених - с Бош ............ (200 лева всичко - сондата, смяната и диагностиката след това, първата диагностика я правих в друг сервиз). И та тръгнах си аз - и започнах да броя положитерните черти на колата, която не бях карал само от няколко часа -
1. Колата имаше доста повече мощ
2. на празен ход работи значително по-тихо
3. Дори и като загря си държеше твърди 650 оборота
4. Най-изненадващо даже и в студа на 5-тата минута беше вече перпендикулярна стрелката за температурата на водата.
(Чукам супер яко на дърво да е все така де) Все бях чевъл и чел че ламбда сондата оказва влияние, ама чак толкова не бях очаквал
Та какво стана - все ми се случваше на загрял двигател ми падаха яко оборотите. Та наканих се накрая и отидох на диагностика и какво си мислите се оказа - ламбда сондата била отказала. Та днес успях и да се наканя и я и смених - с Бош ............ (200 лева всичко - сондата, смяната и диагностиката след това, първата диагностика я правих в друг сервиз). И та тръгнах си аз - и започнах да броя положитерните черти на колата, която не бях карал само от няколко часа -
1. Колата имаше доста повече мощ
2. на празен ход работи значително по-тихо
3. Дори и като загря си държеше твърди 650 оборота
4. Най-изненадващо даже и в студа на 5-тата минута беше вече перпендикулярна стрелката за температурата на водата.
(Чукам супер яко на дърво да е все така де) Все бях чевъл и чел че ламбда сондата оказва влияние, ама чак толкова не бях очаквал

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 132 госта